Gå til innhold

noen forslag?

majan

Anbefalte innlegg

Hei hei jeg og samboeren min har to barn sammen og jeg synes det snart er på tide at vi gifter oss.

Så hvis jeg ymter frempå at jeg gjerne vil gifte meg svarer han bare at vi må vel det en gang. Høres liksom ikke ut som han vil, :-?

Så nå har jeg tenkt litt de siste dagene og lurer på om jeg i all hemlighet skal begynne og spare litt penger til bryllup. Også får vi se til våren om jeg igjen skal begynne og ymte frempå og bryllup.................... men jeg har alltid vært av den oppfatning at det er gutten som skal fri men det spørs om det ikke er meg som må gjøre det. Hva synes dere om det?

Jeg trenger noen forslag til hvordan jeg skal gjøre dette romantisk mulig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres morsomt ut. Må jo ikke være gutten som tar initiativ til frieri.. Det var det ikke hos oss iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......den som venter på noe godt...... :sjarmor:

(sier hun som er tøff i trynet

og som endelig fikk ring på fingeren til jul.....) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fra gammelt av så er det jo mannen som skal fri, men det er en dag kvinnene har lov og det er på skuddårsdagen. Neste år er det jo skuddår, så dersom du gjør som du selv foreslår og sparer litt penger, så kan du jo fri til ham i februar. Får du nei skal du i hvert fall ha et par hansker...! :wink:

Men for å ødelegge litt; jeg leste hva en klok, gammel dame hadde sagt. En kvinne skal ikke fri til en mann, han skal fri til henne, for da skjer det av hans egen fri vilje. Hvis du skjønner?

Lykke til i hvert fall!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fridd (og mest sannsynlig får man jo ja) ville jeg aldri slutte å lure på om han virkelig ville eller om det var for å få fred....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis jeg hadde fridd (og mest sannsynlig får man jo ja) ville jeg aldri slutte å lure på om han virkelig ville eller om det var for å få fred....
synes dt var fælt skrivd jefg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det med å fri på skuddårsdagen høres romantisk ut! Jeg syntes i tillegg at du skal overse de slemme meldingene fra gjesten og anitacath. Sier han ja, så ønsker han selvfølgelig å gifte seg med deg! han har sikkert bare vanskelig for å få ut finger'n selv. Eller kanskje han ønsker å fri men ikke vil at du skal skjønne lunta? Fri, du. Det er mange damer som gjør det i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Man frir vel ikke hvis man ikke er rimelig sikker på å få et ja?????

Hva med andre veien da - skal han måtte gå rundt og lure på om du virkelig ville gifte deg med ham, Anitacath, eller om det var for å få fred?

Synes dette ble en veldig trist vinkling på frieri.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i vei. Tror kanskje at gutta synes det er greit jeg. Må det være frieri da? Vi ble enige om det, og det holder i massevis.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Imax - går fint an å bare bli enige :)

Tror aldri vi hadde blitt gift om jeg skulle gått omkring og ventet på et frieri - men tror likevel ikke jeg har "tvangsgiftet" meg med ham fordi han ikke torde si nei! :lol: Noen menn er bare ikke helt typen til å lage et stort nummer ut av ting og det må man jo godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...