Gjest hysj... Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Ja.. jeg blir så utrolig kåt på sjefen, bare han er nær meg så blir jeg helt rar. Han er av den typen med utrolig sterk utstråling. Kjenner han ikke godt, for vi jobber ikke sammen. Men likevel. Skulle så gjerne kjent de deilige hendene hans på meg. Har utrolig lyst til å lure han i seng på årets julebord... Saken er den; jeg er livredd for at han eller de jeg jobber med skal merke det! Kan man se på andre personer at de er tent/har lyst på sex, når de ikke går inn for å vise det?
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Ja, mulig det. Spesielt når de går inn for å ikke vise det
Bomullstrusa Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Vet ikke hvordan man merker sånt egentlig, men jeg har vært oppi akkurat det samme. Hadde lyst på sjefen, men viste det ikke. Han hadde hatt lyst på meg også, men viste det heller ikke. Likevel visste begge at det lå noe i lufta. Plutselig ble det noen helger med kontorkos.................................
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå