Gå til innhold

hvem ser du opp til, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest bolleruska
Skrevet

Hva slags mennesker ser du opp til? jeg mener: hva slags egenskaper har de, som du gjerne skulle hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gamle lærerinne. Hun var oppriktig interessert i alle og enhver, var tålmodig, omsorgsfull og gav den respekten man fortjente. Egenskaper jeg håper jeg kan utvikle selv.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg ser opp til forfattere som skriver fantastiske bøker.

Jeg ser opp til selvironiske personer, som ikke er så opptatt av hvordan de oppfattes av andre.

Skrevet

jeg ser også opp til selvironiske personer, var det før, men har mistet noe av motet opp igjennom årene. Jeg ser også opp til tydelige og energiske personer som ikke er redd for å vise hvem de er og hva de mener. prøver å være tydelig og selvsikker i fremtoning og måten jeg snakker på, men får det ikke alltid til.

Skrevet

Jeg ser først og fremst opp til mine foreldre :)

De gav oss noe som synes som en stor mangelvare i dagens samfunn - tid og mulighet til å være barn på barns premisser og ikke hele tiden på de voksnes.

Så ser jeg opp til min mann som er det mest arbeidssomme mennesket jeg noensinne har møtt på.

Så ser jeg opp til sønnene mine - ikke bare fordi de er lenger enn meg :fnise: men fordi de er noen flotte gutter med masse gode egenskaper.

Skrevet

Jeg ser opp til forloveden min. Han har veldig mange egenskaper som jeg ikke har, men jeg vet ikke om jeg ville hatt dem heller. Det fine er jo at han er så annerledes enn meg, så spesiell, og har en så fantastisk personlighet (for ikke å nevne at han "takler" meg hihi).

Men kanskje noe av det beste med han er at jeg alltid kan gå til han med et hvilket som helst problem som jeg selv ikke klarer å løse, og få et gjennomtenkt forslag i svar. Han er mer analytisk enn meg, har mer erfaring enn meg (er 10 år eldre), og tar sjelden avgjørelser basert på følelser (som ofte kommer i veien for mine avgjørelser).

Ellers må jeg si at det er mange personer rundt meg som jeg ser opp til og er stolt av, men de har evner og egenskaper som jeg ikke tror ville "passet meg". Men jeg sitter ofte og beundrer resultater de får, og skulle ønske det var meg som hadde klart det :)

Skrevet

Jeg ser opp til folk som er seg selv og greier å prioritere ting som er viktige for dem, selv om det går på tvers av konvensjoner og andres forventninger (det gjelder da ikke når det er grådighet som er målet :ler: ). Folk med integritet.

Arbeidsomme og målrettede mennesker. Kunstnere og andre som har originale, givende uttrykk (altså ikke alle som kaller seg kunstnere).

Mennesker som er gode og trygge omsorgspersoner, selv om de evt ikke er spesielt ressurssterke på alle områder.

Engasjerte mennesker, særlig de som brenner for noe selv om de har et nyansert og ikke naivt bilde av tingene.

Det er vel mye fordi jeg gjerne skulle utviklet noen av disse egenskapene selv jeg beundrer andre for å ha dem.

Skrevet

Jeg ser opp til samboeren min. Han er den mest målbevisste personen jeg har møtt. Han jobber hardt for det han vil ha. Jeg føler på meg at han vil bli noe stort en dag.

Han behandler meg godt. Jeg får dyp kjærlighet fra ham, selv om han er ganske hard som person. De gangene han åpner seg helt for meg er det helt fantastisk å være ved siden av ham. Han inspirerer meg til å jobbe mer med meg selv, skole og alt annet.

Spør jeg om hjelp har han alltid kloke svar og løsninger!

Gjest Gjest_Jeg_*
Skrevet

Ser opp til de som går mot strømmen av overfladiskhet, saueflokkmentalitet o.lign. som feks. KK og de fleste kvinnene her representerer.

Skrevet

ok,velkommen i klubben da, siden du nå befinner deg på KG du også :fnise:

Skrevet

Det er mange der ute i verden jeg ser opp til. men først og fremst må det være faren min. En person som har vært der for meg uansett hva det har vært. Trenger jeg hjelp til å henge opp et bilde så kommer han løpende. Har jeg et kjøkken som skal pusses opp så bruker han fritiden sin på det i et par måneder.

Gjennom oppveksten kan jeg ikke huske en eneste gang jeg har fått kjeft, aldri hisset seg opp for noe som helst. rolig og har alltid en løsning (hvor har jeg da fått mitt temparement fra?? :ler:

Jeg ser opp til de menneskene som alltid klarer å beholde roen uansett hva det skulle gjelde! Ja, verden trengere flere som dere :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...