Dixie Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Vet noen her på KG om det er et sted i hovedstaden man kan få utført intimbarbering? Begynner å bli lei av høvlen, og prøvde en gang å vokse det selv, men det gikk heller dårlig..... Så nå tenkte jeg å psyke meg opp og få gjort det proffesjeonelt!! Men jeg vet ikke hvor de gjør sånt... Og hva det evt koster... Og, om noen har erfaring med dette så må de gjerne dele det. Men dette er ikke ett innlegg der jeg ønsker å diskutere for/imot barbering!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Var og gjorde d senest idag, på Frogner. Der er d en veldig hyggelig og proff dame som utfører hårfjerning m Brazilian Wax. Sender du meg en pm, skal du få navnet på salongen, telefonnr. og kanskje hennes navn (er litt usikker på hvor riktig d er å oppgi d..... Hva mener andre her?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 ...er ikke å anbefale.....au au!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 ...er ikke å anbefale.....au au!!!!! Det er ikke akkurat behagelig men resultatet er det ingenting å si på- silkehud og ingen harde hårstubber. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Er langt ifra så ille om alle skal ha d til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er ikke akkurat behagelig men resultatet er det ingenting å si på- silkehud og ingen harde hårstubber. Minnie Greit nok det, men så ser man jo ut som man er 10 år igjen.....usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Hanne~ Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 Et hårløst underliv er ikke det eneste som skiller en jente fra en voksen kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juni 2003 #8 Del Skrevet 18. juni 2003 Greit nok det, men så ser man jo ut som man er 10 år igjen.....usj! Det er en latterlig påstand som ikke har noe rot i virkeligheten. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. juni 2003 #9 Del Skrevet 18. juni 2003 Du bestemmer jo selv hvor mye du skal ta....Selv foretrekker jeg å ha en dusk igjen på venusberget...nettopp for at d ikke skal se så unaturlig ut! Men d er bare min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Noen som har prøvd sånne voks strips man kjøper på butikken? FUnker det på underlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. juni 2003 #11 Del Skrevet 19. juni 2003 Har prøvd d innimellom den proffe voksingen, men d funket ikke i d HELE TATT!!! To ganger har jeg prøvd, like elendig resultat begge gangene...Har bl.a. noe å gjøre m at de skal dras av mot retningen håret vokser i....Veldig vanskelig!!! Bortkastete penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #12 Del Skrevet 19. juni 2003 Noen som har prøvd sånne voks strips man kjøper på butikken? FUnker det på underlivet? Skal du gjøre det selv må du bruke varmvoks, ferdigvoksstrips gjør mye vondere. Dessuten er det lettere og komme til med varmvoks fordi du kan klippe til stripsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #13 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor lenge går det etter voksing før man kan la andre kose med seg da? Dumt å gjøre det samme dag man skal møte sin kjære? Blir litt sårt av barbering samme dag iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 19. juni 2003 Vel, nå har bestilt time så...... Kan jeg gå å grue meg mens jeg "sparer" til langt hår... Har prøvd meg med div. "hjemmepreparater" men får det ikke bra... Så nå prøver jeg dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. juni 2003 #15 Del Skrevet 19. juni 2003 Gjest skrev: Hvor lenge går det etter voksing før man kan la andre kose med seg da? Dumt å gjøre det samme dag man skal møte sin kjære? Blir litt sårt av barbering samme dag iallfall Ett døgn holder for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #16 Del Skrevet 19. juni 2003 Blit trist jeg av å høre att jenter (og gutter) ikke kan akseptere dette fine og vakre kjønnshåret. Blir bare så trist inni meg av å høre om slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 4. juli 2003 #17 Del Skrevet 4. juli 2003 Auau...har nå bestilt meg time til brazilian wax...har time om en uke, og begynner å grue meg...har bestilt meg time på en hudpleiesalong i Bogstadveien (Oslo). Første gang jeg skal prøve dette...gruer meg til smertene, men gleder meg til den glatte følelsen Noen som har noen gode tips å komme med, noe spesielle forholdsregler jeg bør ta ? Barberte alt bort forrige helg, så hårene burde være lange nok til slutten av neste uke når jeg har time :-? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. juli 2003 #18 Del Skrevet 5. juli 2003 Var og gjorde d senest idag' date=' på Frogner. Der er d en veldig hyggelig og proff dame som utfører hårfjerning m Brazilian Wax. Sender du meg en pm, skal du få navnet på salongen, telefonnr. og kanskje hennes navn (er litt usikker på hvor riktig d er å oppgi d..... Hva mener andre her?)[/quote'] Kan du sende pm til meg også? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 5. juli 2003 #19 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei Chimp, kunne du sende en PM til meg også ? Kira27 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 6. juli 2003 #20 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Jeg vokset (i salong) én gang... (auuu).. endte opp med blodutredelser (mulig at hun ikke var flink). Men gjør ihvertfall ikke det igjen. Derimot kan jeg anbefale laser. Det koster, men er permanent Uansett: Lykke til!! god sommer fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå