Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hei. Kjære kg jenter, kan dere være så snill å hjelpe meg med å finne ut hva jeg skal kjøpe til kjærersten min som virkelig har alt.... Mann 35 år meg god økonomi, har det meste av elektroniske dupetidder og hjelpsomme dingser i hjemmet..... Har en hobby, men han har bursdag 2 dager etter jul og har kjøpt en ting til hobbyen hans der, så vil at julegaven skal være noe litt mer personlig... Bøker, musikk, film er ikke noe å gi. Vurderte PS3 eller en annen type konsoll, men den fungerer ikke bra nok som "pc" på tv (slik at den kan erstatte den dingsen vi har der i dag) og da faller litt av poenget bort, for han er ikke en spill type... Kan kjøpe klær, men er stort sett det jeg har kjøpt de siste årene... Sukk, vil så gjerne gi noe som han virkelig blir glad for.
ringblomst Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Vet ikke hvilken prisklasse du hadde tenkt, men hva med en storbyferie? Du sier han har de fleste tekniske dingser, men har han blu-ray-spiller? Vi bruker PS3 som blu-ray-spiller, men vet at mannen min ønsker egen blu-ray-spiller i tillegg - ikke spør meg hvorfor . Ellers er det hyggelig å gi en opplevelse, feks en bedre middag på feks Bagatelle eller Palace Grill (to vidt forskjellige restauranter i stil, men fantastisk bra matopplevelser).
Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Han liker ikke å reise.... desverre... Sære, sære mannen... Vi ser kanskje på DVD en gang i halvåret, så blir kanskje litt bortkastet med blue-ray... Men tusen tusen takk for tips altså!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Kan en Ipod være noe? Apple Store selger Ipoder med valgfri, gratis gravering nå
Gjest M Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Opplevelser! Konsert, teater, show, revy etc.
Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Nei, han har ny ipod som han knapt har brukt..... Han er litt sær og rar... Liker ikke å reise eller oppleve ting, om han gjør det så er det for å glede meg, ikke fordi han vil så blir litt feil å gi det... Også finnes han ikke romantisk i den forstand at jeg kan gi han gavekort på massesje ol... Men tusen takk for tips, mener ikke å være negativ... Han er bare verdens særeste og rareste mann... Ujs, foreløpig står det mellom Canada Goose jakke eller ny kjøredress, men da bruker jeg mye mer penger en jeg hadde planlagt, sukk....
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Han er bare verdens særeste og rareste mann... Det må jeg si meg enig i ut fra denne beskrivelsen!
Reveal Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Han er bare verdens særeste og rareste mann... Hmmmm....Trodde det var sammen med verdens særeste og rareste jeg... Men min er heldigvis så sær at jeg vet at teaterbilletter til Brødrene Karamasov samt den boka på orginalspråket vil bli veldig veldig godt mottatt!!! Hadde det ikke vært for det ville han fått nytt microanlegg til soverommet. Endret 1. desember 2008 av Reveal
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 En gave relatert til hobby er vel ikke upersonlig? Jeg gir mannen min stort sett bare gaver som han kan bruke i hobbyen sin, og han blir kjempeglad, han sier at han aldri har fått så personlige og gjennomtenkte gaver før som de han får av meg... Men jeg må jammen meg si at mannen din er sær, ja... Kanskje du skulle ønske deg en enklere mann til jul? Bare tuller, altså...
Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Hehe, kanskje jeg bare skal ønske meg en ny mann i jula, også bytte tilbake til den gamle på nyttårssalget..... Som sagt så har han bursdag to dager etter juleaften og gaven der er til hobbyen hans, men har liksom lyst til å gi noe annet til jul. Men kan se ut som om det ikke går, sukk.... Synes liksom det holder med at jeg har greid å kjøpe trimsett til en rallybil jeg da... hehe Har sett på sånn støvsugerrobot, men skjønner abosolutt ikke hva vi skal med den, vi har jo vaskedamer og greier, sukk..... Vil gi noe han trenger, og personlig.... ikke lett...
ringblomst Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Sitter han en del foran tv og/eller pc? Mannen min har fått en recliner for noen år tilbake, som han er veldig fornøyd med.Han har også en flott, ergonomisk kontorstol som er bra når han sitter så mye foran skjerm som han gjør både på jobb og hjemme.
Fluffie Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Han har ikke en eller annen type alkohol han liker som koster litt, og derfor passer bedre aa gi i gave? Som en god flaske cognac/whisky/aquevitt e.l.?
Sekretæren Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Tenkte cognac jeg og. Og sleng med en litt eksklusiv kaffe Edit: Leif Endret 2. desember 2008 av Miss Shorty
LilleMy Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 En Nespresso maskin? Koster fra 1000 til 6000, og kafen smaker det samme uansett variant du velger - kjempegodt!
Hardrock Skrevet 2. desember 2008 #15 Skrevet 2. desember 2008 Bøker og filmer er jo alltid greit. Ellers er kanskje en barberhøvel og kost noe han ikke har ennå? Ellers er det som nevnt sikkert ikke dumt med gaver relatert til hobbyer!
Nausicaä Skrevet 2. desember 2008 #16 Skrevet 2. desember 2008 Bøker og filmer er jo alltid greit. Ellers er kanskje en barberhøvel og kost noe han ikke har ennå? Ellers er det som nevnt sikkert ikke dumt med gaver relatert til hobbyer! Jeg kan skrive under på at dette kan være en gave som slår an! Jeg ga typen et sett med børste, krem og aftershave til bursdagen hans, og ga han da også en ny hobby. Om han er glad i bøker, kan kanskje en e-leser være tingen? ("en mp3-spiller for bøker"). Da har man mulighet til å ha mange bøker med seg på en gang i et veldig hendig format.
Gjest Vimsa TS Skrevet 2. desember 2008 #17 Skrevet 2. desember 2008 Hei. Tusen takk for alle tips, dere er fantastiske.... Ordentlig stoler har vi, pusset opp i sommer og kjøpte oss det da... Han leser ikke bøker i det hele tatt... Kun vi Menn og det får han abbonoment på av bikkja... hehe Han drikker generelt litt for mye for min smak (har ikke noe problem sånn sett, bare mer en meg..) og setter ikke noe mer pris på en conacg til 1000 enn til 300 (har prøvd.... blir bælma uansett...) Også trimmer han bare med maskin, han mener han får så mye inngrodde hår av barberhøvel.... Sukk, høres jo ut som verdens værste fyr, men han er verdens beste altså!!! Tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 Hva med å bare pakke inn deg selv??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2008 #19 Skrevet 3. desember 2008 hva med en fin lommelerke, du kan feks gravere navnet hans i den, så blir den enda finere..
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #20 Skrevet 3. desember 2008 Du kan som gjest over sier, pakke inn deg selv. Gjerne i noe smashing undertøy og vær hans lille mistress en kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå