Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vetikke helt hvor jeg skal skrive inn dette men prøver her..

Jeg bare lurer på hva dere gutter legger i ordet babe. Hva må til for at ei jente blir omtalt som babe?

Er babe, det samme som å være hot,sexy, pen?? Eller er babe den ultra sexye dama som alle menn fantaserer om?

Er det forskjell på å være babe, søt, pen ?

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Tja... Jeg har ikke fastisvaret, men jeg kan fortelle så som så at jeg har en god kompis som kaller meg babe hele tiden, når jeg spør hvorfor svarer han at det er fordi jeg kler det. Som om jeg ble klokere... Har sett gutter tiltale søte jenter som babe, sexy jenter, vakre jenter, normale jenter, alle jenter har vel en eller annen gang blitt kaldt babe pga en gutt har likt utseende eller oppførselen til vedkommende. Da mener jeg her i Norge, altså. I usa kaller de jo alle for babe, uansett. Nesten det samme som vennen har jeg skjønt. Bodde der 3 mnd en gang og ble tiltalt babe av det som kunne krype og gå av mannfolk i nærheten, og det ble de andre jentene jeg bodde med også. Det er mitt bidrag til denne tråden ;)

Skrevet
Er det forskjell på å være babe, søt, pen ?

Babe = "easy on the eye", smokin' kropp, utfordrende, flørtende, en som har masse beilere og som vet å ta seg godt ut.

Søt = en man kanskje ikke legger merke til ved første eller andre øyekast, men som "gror" seg på deg med tiden. Gjerne litt liten, uten så fremtredende former, men et uskyldig ansikt. Kanskje litt sjenert, men ikke nødvendigvis. Smiler mye.

Pen = Ansiktet. Et meget velformet ansikt, med nydelige øyne, lepper og form. Symmetrisk ansikt!! Veldig få tenåringer som i mine øyne er "pene", det er noe man kan oppnå mellom 20-30.

Jeg foretrekker søt eller pen som partner, og babe som en flørt :)

(Dette er veldig subjektivt, lev med det ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...