Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jeg skal hente ut medisiner for nesten 800,-. De er på blå resept og jeg har fått frikort. Hvor mye må jeg betale av egen lomme da? På forhånd takk.
Lissi Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg skal hente ut medisiner for nesten 800,-. De er på blå resept og jeg har fått frikort. Hvor mye må jeg betale av egen lomme da? På forhånd takk. Det er gratis når man har frikort, men det er begrensninger på hvor mange mnd du kan ta ut i slengen. Så er dette medisiner for en mnd eller to, så er det gratis:)
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Det er snakk om en eske med 20 tabletter, men er ment for å vare ett år. Kanskje greit å ta med lommeboka i tilfelle.
Gjest apotekkvinnen Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg jobber på apotek. Har du frikort så er medisiner på blå resept gratis. Det eneste forbeholdet er at du velger det billigste om du blir presentert to alternativer. I de siste årene har generisk bytte blitt mer og mer vanlig, og nå er det slik at rikstrygdeverket kun betaler for det billigste alternativet hvis det finnes flere likeverdige på markedet. Hvilken medisin er det du skal hente? Jeg kan sannsynligvis fortelle deg her og nå om du blir spurt om bytte.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Hvilken medisin er det du skal hente? Jeg kan sannsynligvis fortelle deg her og nå om du blir spurt om bytte. Det er Relpax, migrenemedisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå