Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anne karin
Skrevet

Hvorfor vi ikke sex som varer litt? Hvorfor har vi ikke vorspill? Hvorfor koser vi ikke etter på?

Dette er spørsmål jeg stiller meg selv veldig ofte... Eller ikke ofte heller... De gangene samboeren min og jeg har sex... Som kan være rundt 5 ganger i måneden!!! Jeg sulter!!! Konfrontert han? Ja! Vi har vært sammen i 9 måneder og sex`n stinker! Rett og slett! Det er "klar, ferdi`... ferdi`".... *sukk*

Han bare jobber, og jobber, bruker masse penger på ingenting og jeg får kjeft om jeg bruker bilen på jobb en dag.... Han leter etter leilighet å kjøpe som VI skal bo i, men spør lite hva jeg vil, hvordan jeg har det, hva jeg tenker.... Skal det være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal ikke være sånn. Hvorfor han er sånn det aner jeg ikke. Kanskje fordi du ikke setter foten ned og sier NEI! Er mulig han er vant til å bestemme mye, og tar det for gitt at du vil det samme som han. Men da må du bare "banke i bordet" og si NEI,NEI,NEI!!!!

Jeg synest forøvrig ikke dette forholdet høres så bra ut etter bare 9 mnd.

Skrevet

Enig. Dette er vel ikke noe å satse på...??

Gjest Anonymous
Skrevet

Minner meg litt om min eks. Alt måtte gjøres når det passet han, når han fikk innfall, huset skulle være slik han bestemte.....Jeg hadde også den samme magefølelsen som deg..jeg skulle gått fra han før.

Skrevet

Sex'en stinker og han prøver å dominere alt som skjer og dere har vært sammen i bare 9 måneder???!!! :o

Get the hell out of there! :-?

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat sånn har jeg hatt det!! Akkurat sånn!!! Og kanskje enda litt verre, jeg vet ikke? Men sånn skal det ikke være!! Jeg fant meg i det så altfor, altfor, altfor lenge. Idag føles de årene bare bortkastede.

Kast ham ut! Krev forbedring, ikke ta ham inn igjen selv om han maser, si i fra at hvis han vil ha deg så må han bevise det. Han kommer sannsynligvis til å finne seg en annen, hvis han er en av de som ikke klarar å være alene, enten det eller så må han grundig forandre seg i forhold til deg, noe som skjelden skjer!

Jeg har en kjæreste/samboer i dag som gir meg sååå mye i forhold at du ikke skulle tro det var sant, han kan massere meg eller kile meg i timevis uten å gå lei, sex er aldri kjedelig og han tenker ofte på mine behov.

Min forrige samboer bare krevde og krevde uten at han gadd å gi noe tilbake.

Gi og ta må det være ikke gi, gi og gi!!

Skrevet

Hmm, dårlig sex, høyt pengeforbruk, dominerende oppførsel... Vet neimen ikke om jeg hadde giddi å holde det ut.

Men du får komme deg ut av det før han står der og har kjøpt en leilighet til DERE. Da er du ganske fanget!

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Ehhhhh, hvordan gidder du å BLI i dette såkalte forholdet==?????

Det skal absolutt ikke være sånn!

Du kan finne noe mye bedre enn dette, tro du meg!!!!!!!!!

Skrevet

Hvorfor flyttet du i det hele tatt sammen med ham etter to minutter?

Nei, det var ikke det det handlet om - men mange samlivsbrudd og frustrasjoner, og problemer som dette - hadde faktisk vært unngått om man tenkte seg om i litt mer enn ett sekund før man myldret sammen økonomi, møbler, familier og dårlig sexliv...

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor flyttet du i det hele tatt sammen med ham etter to minutter?

:evil:

Folk som velger å leve med en slik mann gjør det skjelden uten grunn.

Det trenger de ikke kritikk for!

Grunnen kan være f.eks. at han tidligere ikke var sånn, grunnen kan være kjærlighet (håp om forandring), dårlige mannelige forbilder eller slik som med meg rett og slett et ødelagt selvbilde(man tror ikke man er verd noe bedre, eller at noe bedre eksisterer, eller at hvis det eksisterer tror man ikke at det er for meg), eller grunnen kan bestå av flrer av disse.

Uanssett grunn har denne mannen ingen rett til å behandle henne dårlig, slik det virker som han gjør.

Det er ingen unskyldning for å med vitende vilje skade et menneske, om hun da var med på det eller ikke. :evil:

Skrevet

Nei, det er klart at hun ikke fortjener dette. Men hvis du leser resten av innlegget mitt - om hvorfor jeg skrev dette, så kanskje du skjønner hva jeg mener.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei, det er klart at hun ikke fortjener dette. Men hvis du leser resten av innlegget mitt - om hvorfor jeg skrev dette, så kanskje du skjønner hva jeg mener.

Ja, men det kan ligge dypere problemer til grunn, jeg synes ikke man skal bli kritiset for slikt.

Det er klart det hadde vært bedre for alle om verden var perfekt, om alle var snille, om alle hadde en drømmeoppvekst, om alle hadde god råd, om alle var til alle tider klare over konsekvensene av sine gjerninger. Men sist jeg sto opp var det ikke slik.

Skrevet

Ok, ta det som kritikk da, siden det er det du vil.

Fra min side er det mer enn refleksjon over hvorfor mange havner i denne situasjonen, og mine tanker om hvordan det kunne vært annerledes.

Å la være flytte sammen etter to minutter har ingenting med en drømmeverden å gjøre, men å tenke seg om og ta ansvar for seg selv og hva man ønsker av livet og fremtiden.

Når det gjelder den konkrete saken - er det to ting man kan gjøre - enten komme seg vekk, og håpe at dette var en engangserfaring og håpe man slipper sånn en annen gang.

Eller innse at dette er den store kjærligheten og kjempe for at dette skal gå bra!

Gjest Anonymous
Skrevet
Ok, ta det som kritikk da, siden det er det du vil.  

Fra min side er det mer enn refleksjon over hvorfor mange havner i denne situasjonen, og mine tanker om hvordan det kunne vært annerledes.

Å la være flytte sammen etter to minutter har ingenting med en drømmeverden å gjøre, men å tenke seg om og ta ansvar for seg selv og hva man ønsker av livet og fremtiden.

Når det gjelder den konkrete saken - er det to ting man kan gjøre - enten komme seg vekk, og håpe at dette var en engangserfaring og håpe man slipper sånn en annen gang.

Eller innse at dette er den store kjærligheten og kjempe for at dette skal gå bra!

Vel, jeg synes slett ikke det hørtes ut som noe annet enn kritikk...

Ingen poeng med å være etterpå klok, om det ikke er for å straffe seg selv.

Ja det er min mening!

Og hvem vet, kanskje det for vedkommende tok noe mer enn to minutter å bestemme seg?

Psykopater(dersom det er det han er) kan være svært flike til å skjule sitt egentlige jeg, eller de kan være svært manipulerende mennesker det ikke er lett å unngå.

Jeg forstår ikke hva annet slik etterpå kolkhet skal tjene til, enn å kritisere?

Gjest Venus, ikke innlogget...
Skrevet

Hei,

Det rareste jeg ser her inne er kvinner som starter en krangel på grunnlag av et innlegg, og glemmer helt at personen kanskje trenger et råd eller tre....... :-?

Jeg vil si deg at samboeren din er en SUPER-EGOIST !!!

KOM DEG VIDERE UTEN HAN, du kan aldri forandre han allikevel, han er jo som han ER ! Og det er jo like greit, men da blir han vanskelig å leve med.

Syns det virker som om dere to mere lever ved siden av hverandre, enn sammen !!! :oops:

SLIK SKAL IKKE ET FORHOLD VÆRE, ABSOLUTT IKKE !!!

Han er utrolig egoistisk. Og det vil alltid ligge der, for det er jo tross alt slik han er !!! Kan du leve med det egentlig ???

Kvinne, du fortjener jo så mye bedre enn dette...... Ønsker deg virkelig Lykke Til !!!

Venus... :blunke:

Gjest Coolaid
Skrevet

Først må du bare spørre deg selv: "hvorfor er jeg sammen med han?" Han er slik han er og det er vel bare fakta. Det som du burde vurdere å gjøre er å tenke på om du er villig til å leve livet på denne måten, med disse tingene rundt deg. Det er ikke nødvendigvis han som er problemet, men heller at du finner deg i det og ikke tar ansvar for å gjøre noe med det. Det er ihvertfall en flott begynnelse at du skriver om det her. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...