Gå til innhold

erotisk og romantisk adventskalender

Fremhevede innlegg

Gjest kalendermann
Skrevet

Holder i hemmelighet på å snekre sammen en adventskalender til min kjære samboer. Vil gjerne at den skal inneholde både romantiske og erotiske opplevelser hvor hun står i fokus. Noen som har gjort noe lignende tidligere og som har noen tips?

Noe av det jeg har tenkt på er:

1) Et romantisk bad

2) Jeg stripper for henne

3) Sjokolademassasje. Jeg maserer, slikker, og hun nyter.

4) Jeg setter på henne bind for øynene, binder henne fast til senga og gjør alt jeg kan for at hun skal få en skikkelig erotisk opplevelse.

men akk og ve.....det er ennå 20 luker igjen.........

kalendermann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er disse "opplevelse" noe hun selv kan bestemme når skal skje, eller er det den dagen hun åpner luken? I så fall ville jeg personlig syns at det var litt voldsomt, og påtvunget. Plutselig er det noe som MÅ skje hver kveld.

Jeg ville slengt på litt mer normale ting hvis du skal gjennomføre dette, som romantisk middag for to hjemme i stua, kose dere med hennes favoritt serie på tv, film-kveld, spill-kveld, du tar deg av alt husarbeidet etc.

Skrevet
Er disse "opplevelse" noe hun selv kan bestemme når skal skje, eller er det den dagen hun åpner luken? I så fall ville jeg personlig syns at det var litt voldsomt, og påtvunget. Plutselig er det noe som MÅ skje hver kveld.

Jeg ville slengt på litt mer normale ting hvis du skal gjennomføre dette, som romantisk middag for to hjemme i stua, kose dere med hennes favoritt serie på tv, film-kveld, spill-kveld, du tar deg av alt husarbeidet etc.

Helt enig.. Hjemmelaget middag eller brettspill er vel så romantisk og koselig som sjokolademassasje etc 24 dager på rad.

Gjest kalendermann
Skrevet

jo, jeg er helt enig i at det blir litt voldsomt...og de jeg har foreslått er ikke luke 1-4 men heller spredt ut over måneden.

Middager, kino, konserter står også på planen.

Skrevet

Jeg hadde blitt litt stresset om noe skulle skjedd hver kveld. Fint å ha sånne luker innimellom. Men hva med å ha noen hvor det står at du skal gjøre rent, ta klesvasken o.l? Hadde blitt kjempegla om kjæresten gjorde slike ting for meg noen dager, i stedet for å MÅTTE gjøre voldsomme aktiviteter hver eneste dag fram til jul.. Det er ofte så masse annet som må gjøres fram til jul i tillegg, så ja :)

Skrevet

Glemte å si det er en ypperlig førjulsgave og kaldender btw :) Bra tiltak! Skulle ønske kjæresten min var like kreativ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...