Gjest Brudgom Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei jenter! JEg har fått i oppdrag av min tillkommende å finne fotograf. Det har ikke vært helt enkelt da jeg aldri finner noen bilder jeg liker..Så i dag var jeg tilfeldigvis inne på vg.no og så under annonsene leserne kan legge inn selv. (De ligger til høyre på siden og heter VG hurra). Jeg klikket meg inn der og inn på bryllupsdager. Der fant jeg endelig et brylllupsbilde jeg likte, det er av de som heter Ingvild og Håvard og er i sort hvitt! Er det noen her som vet om fotografer som tar slike bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Vil tro de fleste fotografer gjør det de kan for å følge deres ønsker. Hva med å ta med en kopi av det bildet, og høre med fotografen(e) om muligheten for å gjøre noe lignende? ( det er bilde av meg på Vg- hurra og..*fnis fnis* ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er Tomaszewicz som har tatt det bildet. Se på http://www.tomaszewicz.no/ for telefon nr. og bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brudgom Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei og tusen takk! Jeg ble helt imponert jeg! Er du fotograf selv siden du kunne se ut fra bildet hvem som hadde tatt det? Jeg skal ringe og bestille på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 20. juni 2003 #5 Del Skrevet 20. juni 2003 jes...... det var skikkelig fine bilder! tror jeg skal nevne det for vår fotograf også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 Er det sort hvitt bildet her der hun ligger i fanget hans dere mener? http://interaktiv.vg.no/vghurra/cat.asp?cat=weddingDay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføya Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 Næ så morsomt, det bildet du snakker om er av meg og min mann. Bildet var det vi brukte til takkekort! Det er ganske riktig Tomaszewicz som tok bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå