Gå til innhold

Gammel kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor sannsynlig er det at man blir gravid av å bruke en kondom som gikk ut på datoen for tre år siden?

Vet ikke om den var hel etterpå, han som tok seg av den biten, jeg så bare på pakken da det var for sent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor sannsynlig er det at man blir gravid av å bruke en kondom som gikk ut på datoen for tre år siden?

Vet ikke om den var hel etterpå, han som tok seg av den biten, jeg så bare på pakken da det var for sent.

Det er derfor det er dato merking på pakken,mest sansynlig har det gått bra.

For å være på den sikkre siden hadde jeg stukket å kjøpt angrepille på apoteket.

Har du forresten hørt om p-piller?

Du kan jo bruke det i tillegg om du foretrekker kondom,bare for å være på den sikkre siden.

Gjest WildRider
Skrevet

Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på dette, men det kommer også an på hvordan kondomet har blitt behandlet. For eksempel 3 år i lommeboka så hadde jeg ikke tatt sjansen, da kan det ha blitt gnissa på og friksjonen ødelagt kondomet. Har det vært ett lite hull i pakken så kan glidemiddelet på innsiden ha stivnet og det kan sprekke før du tar det opp av pakken omtrent.. Men så lenge det så bra ut så hadde jeg likevel kjøpt meg en angrepille bare for sikkerhetens skyld. Er en grunn til at de blir datomerket også, holder ikke for alltid :)

Skrevet

Ja jeg har hørt om p-piller, har gått på de i mange år også, men nå som jeg ikke er i et forhold syns jeg ikke det er vits i å bruke masse penger på hormoner som kanskje ikke er så bra for kroppen min. ONS med kondom er vel fullt lovlig, og det man faktisk bruker en hel del midler på å få folk til å forstå at er lurt?

Kondomet har ikke ligget i en pengepung, det har ligget i nattbordskuffa hele tiden. Tenkte rett og slett ikke på å sjekke datostemplinga der og da, jeg var vel påvirket av både alkohol og lyst, så jeg tror jeg følger rådene om angrepille i dag!

Gjest Gjest_s_*
Skrevet

og nei, jeg foretrekker IKKE kondom, hehe.. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...