Gjest G20 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hei! Jeg er en gutt på 20 år og har et problem.. jeg klarer ikke å kontrollere orgasmen min.. altså.. jeg får SKIKKELIG rykninger at jeg nesten ikke har kontroll over kroppen og blir helt borte, pluss at musklene strammer skikkelig sånn av og på, særlig både på magen og på lårmusklene, at jeg må "ta tak" i madrassen eller sengekanten skikkelig og/eller bite puten/madrassen slk at jeg holder litt kontroll ihvertfall..... Er det normalt for dere andre gutter? Det rare er at det BARE skjer når kjæresten min rir meg og aldri med andre stillinger.. og HVER gang etter jeg får orgasme og disse rykningene etter rideturen, så blir jeg skikkelig flau over det og pleier som regel å dekke til kroppen med dyna så fort som mulig.. kjæresten min pleier vanligvis å bare le og spør meg om det var godt.. og da blir jeg bare mer flau og sjenert.. Og en ting til som jeg syntes er rart er at hver gang jeg får disse orgasmene så spør hun meg alltid om jeg er klar for runde to... men når vi avlsutter samleiet vårt på på en annen måte (f.eks. doggy elr misjonær) så spør hun aldri om runde 2.. men uansett så jeg sier jo alltid nei når hu spør fordi jeg blir bare altfoor flau over orgasmen min... selvfølgelig vil jeg ha runde 2, men blir så flau... Og i de siste ukene så har jeg lagt merke til at samleiet vårt bare har endt med at hu rir meg og at jeg får disse orgasmene.. og at hu stirrer skikkelig og fingrer samtidig når jeg får disse orgasmene.. og da blir jeg skikkelig flau og lei meg når jeg ser henne fingre... .. tenker at jeg ikke kan gi hu runde 2 og at hu trenger å tilfredstllle seg sjøl... Istad så skjedde det igjen.. for ca. 7-8. gang på rad i de siste ukene.. mens jeg begynte å roe meg ned etter rykningene fra orgasmen fra rideturen hennes, satt hu bare ved siden av meg og stirret og fingret.. og spurte meg om jeg var klar for runde 2.. og igjen svarte jeg nei.. jeg er lei av å skuffe henne.. .. jeg vil få bort denne orgasmen så jeg kan gi hu runde 2 som hu har lengtet etter.. Kan nevnes at vi har vært sammen i ca 8 mnd. og at hun er mitt første sexpartner, mens hun har hatt andre... Og grunnen for at jeg blir flau over orgasmen er forresten fordi.. første gangen jeg fikk det med hu (fjerde elr femte gangen vi haddde sex)... så satt hu og så på meg som jeg var den raringen og hadde DET "sjokk" uttrykket! Pluss at hu hadde sagt at hu aldri hadde sett en gutt få noe sånt før.. siden da har jeg vært flau over den og prøvd å kontrollere orgasmen, men får det aldri helt til.. så jeg lurte på om dette er normalt og om det samme skjer med dere andre gutter der ute? Jenter, er det normalt med deres kjæreste/sexpartner? Har dere noe forslag på hva jeg kan gjøre for å kontrollere denne type orgasme? Håper på forslag og synspunkter angående dette både fra gutter og jenter! ^^ Vil så gjerne gi kjæresten den andre runden som hu spurt mg om for så lenge nå... ^^, Oi da.. nå ble det en laaaang innlegg med bare orgasme.. Haha xD
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 jeg hadde blitt kjempeglad og opphisset av å se kjæresten min ha en så sterk reaksjon på sex med meg. Syns du burde snakke med kjæresten din om det jeg, du gjør ikke noe som helst galt slik jeg kan se det Og om du ikke er klar for runde to rett etterpå (det er fullstendig normalt) kanskje du kan hjelpe henne med fingrene til du har ladet deg opp igjen?
FantasDick Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg synes det høres flott ut at du får så sterke (?) orgasmer at du blir litt ukontrollert, jeg! Du er nok helt sikkert et flott syn, og kan tenke meg at hun liker å se på deg. Jeg synes absolutt ikke at du skal forsøke å finne en måte å kontrollere dem på! Samboeren min er også ukontrollert under orgasmen når jeg rir han. Han sier de orgasmene han får når jeg er øverst er annerledes enn de han får på annen måte. Kanskje det har noe med at du kan "bare" ligge der og nyte? Jeg synes samboeren min er fantastisk flott under orgasmen, og jeg pleier å bli sittende der oppe å se på han selv. Han var nok litt flau i begynnelsen, men jeg har forsikret han om at det ikke er noe å være flau over og jeg synes det er kjempeflott, så nå synes han det ikke er noe å bry seg om lengre. Hvis du vil ha en runde 2, er det vel bare å hive deg rundt å sette igang - hun vil vel gjerne siden hun spør?
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Jeg tror hun fingrer seg fordi hun blir ekstra kåt av å se på deg. Ved siden av det, syns jeg du høres ut som en drømmepartner!
Hinata Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Signerer de andre her.. Det er opphissende å se en så sterk orgasme som det du får. Tror nok at kjæresten din blir veldig opphisset av å se deg sånn, hvorfor ville hun ellers avsluttet hver gang med seg selv på topp? Kanskje hun spøker med runde nummer to fordi hun regner med at du ikke orker det, man orker som regel ikke en runde nummer to med en gang. Dersom du føler at junior ikke er klar for noe så kan du jo fingre/slikke henne. Lykke til!
Gjest ... Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Høres SÅ herlig ut! Det beste er mannfolk som har orgasmer som både synes og høres skikkelig!!!! Da får man virkelig valuta for pengene..hohoho! :-) :-) :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå