Gå til innhold

DEN O`STORE SYTETRÅD!

Full_Storm

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg savner å ha tid til å skrive handlelister og rekke alt jeg må rekke, ikke enkelt å være alenemor. Rekker verken spise, dusje, sove eller å gå på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er skikkelig lei av at samboer kun har en jobb her i huset, og greier ikke engang få til den i sin arbeidsløse hverdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lebewesen93

Jeg er lei av å ha dager hvor jeg ikke spiser noen ting omtrent, til å spise som en bikkje i en kjøttforetning.

Jeg er dritt lei av å alltid ha NOE hengende over meg, lager prolemer ut av alt, jeg vil ikke til legen i over i morgen ( vil virkelig IKKE, fylle ut masse dritt for å få narkose, jeg vil IKKE veie meg !) jeg er sliten, jeg har mye vondt i hode for tiden, tenker for masse, tenker for lite, må snart søke etter en skole men vet ikke om jeg klarer å gå, håret mitt er seriøst stygt for tiden, tenker på sjokolade HELE tiden. Jeg mener HELE tiden altså. Rett før jeg sovner tenker jeg på sjokolade, jeg kan drømme om sjokolade å når jeg våkner vil jeg ha sjokolade. Jeg må legge om livsstilen men klarer det ikke, seriøst, jeg klarer det ikke. Jeg pøver, kan spise mat( sunn mat) trene og stå opp tidelig i noen dager, men så skal det ingenting til før jeg knekker sammen å ikke orker en dritt, bortsett fra å spise sjokolade å kun det. Såvidt jeg drikker, jøss ikke rart jeg får vondt i hue, da.

Åh, nå ble jeg 5 kilo lettere !^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg skal tidlig opp i morgen, og min far snorker så veggene vibrerer. *mose hodet under puta i dsperat irritasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes ikke synd på de som sløser med penger å klager at de ikke har penger... Tenk deg om før du lager deg uvaner.

Så luksusfellen i går skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, skjønner. Ja, er mange som er helt jævelige med penger. Selv får jeg ikke mye penger i måneden, men klarer meg likevel fint. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ennå ikke opplevd å se cameltoen til en jente når jeg er ute i byen. (trøsten er at jeg har sett jenter som ikke dekker rumpa når de bruker tights, osv osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...