Wonders Skrevet 29. desember 2010 #161 Del Skrevet 29. desember 2010 fryser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. januar 2011 #162 Del Skrevet 10. januar 2011 Har vondt i magen, er kvalm, har bekkensmerter og kynnere, er trøtt og får ikke sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 10. januar 2011 #163 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har ikke sett kjæresten min siden før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #164 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg savner å ha tid til å skrive handlelister og rekke alt jeg må rekke, ikke enkelt å være alenemor. Rekker verken spise, dusje, sove eller å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. januar 2011 #165 Del Skrevet 12. januar 2011 disse tablettene glemmer jeg stadisg å ta, så folkens; jeg har ikke tatt pilla mi i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 13. januar 2011 #166 Del Skrevet 13. januar 2011 Buksa mi er altfor trang etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #167 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg er skikkelig lei av at samboer kun har en jobb her i huset, og greier ikke engang få til den i sin arbeidsløse hverdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. januar 2011 #168 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg burde vært den som døde, ikke bestevenninna mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 24. januar 2011 #169 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er lei av å ha dager hvor jeg ikke spiser noen ting omtrent, til å spise som en bikkje i en kjøttforetning. Jeg er dritt lei av å alltid ha NOE hengende over meg, lager prolemer ut av alt, jeg vil ikke til legen i over i morgen ( vil virkelig IKKE, fylle ut masse dritt for å få narkose, jeg vil IKKE veie meg !) jeg er sliten, jeg har mye vondt i hode for tiden, tenker for masse, tenker for lite, må snart søke etter en skole men vet ikke om jeg klarer å gå, håret mitt er seriøst stygt for tiden, tenker på sjokolade HELE tiden. Jeg mener HELE tiden altså. Rett før jeg sovner tenker jeg på sjokolade, jeg kan drømme om sjokolade å når jeg våkner vil jeg ha sjokolade. Jeg må legge om livsstilen men klarer det ikke, seriøst, jeg klarer det ikke. Jeg pøver, kan spise mat( sunn mat) trene og stå opp tidelig i noen dager, men så skal det ingenting til før jeg knekker sammen å ikke orker en dritt, bortsett fra å spise sjokolade å kun det. Såvidt jeg drikker, jøss ikke rart jeg får vondt i hue, da. Åh, nå ble jeg 5 kilo lettere !^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. januar 2011 #170 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal tidlig opp i morgen, og min far snorker så veggene vibrerer. *mose hodet under puta i dsperat irritasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. januar 2011 #171 Del Skrevet 24. januar 2011 hvorfor stopper folk sin egen positive utvikling ved å motarbeide seg selv uten god grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #172 Del Skrevet 24. januar 2011 Si det, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #173 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er sulten, men kvalm. DET er irriterende det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. januar 2011 #174 Del Skrevet 24. januar 2011 synes ikke synd på de som sløser med penger å klager at de ikke har penger... Tenk deg om før du lager deg uvaner. Så luksusfellen i går skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #175 Del Skrevet 24. januar 2011 Aha, skjønner. Ja, er mange som er helt jævelige med penger. Selv får jeg ikke mye penger i måneden, men klarer meg likevel fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. januar 2011 #176 Del Skrevet 24. januar 2011 kommer ikke frem til et enkelt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #177 Del Skrevet 24. januar 2011 har ennå ikke opplevd å se cameltoen til en jente når jeg er ute i byen. (trøsten er at jeg har sett jenter som ikke dekker rumpa når de bruker tights, osv osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2011 #178 Del Skrevet 25. januar 2011 Drittsekken svarer meg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. februar 2011 #179 Del Skrevet 24. februar 2011 møkka dritt piss og dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2011 #180 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har vondt i ryggen, nakken og skuldrene. Og vondt i magen i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå