Gå til innhold

DEN O`STORE SYTETRÅD!

Full_Storm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Akkurat nå er det som å sitte på bunnen av et bittelite murtårn, der jeg verken klarer å se, føle eller connecte med folk rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å lese pensum. Har eksamen om én måned ca.. men trives ikke på studiummet og da er det veldig vanskelig å motivere seg til å lese! Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei de jævla kassene på jobb som faen ikke funker!!!!!!!! Får faen meg aldri til å skrive ut det jævla oppgjøret. Og når det kommer folk for å fikse kassene så sier de at de ikke finner noe galt! RIIIGHTTTTTTT!!!!!

Fortsetter det sånn her så gidder jeg ikke mer!! Stenger hele driten!

Endret av Kjempeliten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til: tatovering som gror KLØØØØØØØØØR!!!! AAARGHHHHH JEG BLIR GAL!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke ha rotehjørnet i sofaen lenger. Høres barnslig ut, men jeg fikk lov til å ha det hjørnet som jeg kan rote på:(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig skuffa, og veldig lei meg nå... Fikk avslag på den jobbsøknaden jeg var på intervju for i forrige uke. Det er en jobb jeg har ønska meg, og søkt på gang på gang, i fem år. Dette hjelper ikke for mindreverdighetskompleksa mine, for å si det sånn. Og til sammenligning virker det som alle FB-vennene mine lykkes i alt de foretar seg. Argh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det normalt at frivillig arbeid ble betalt?

Å styre en haug med studenter som jobber frivillig er ikke lett '-.- Mange tar det IKKE seriøst. Og når forrige styret bestemte at folk skulle få betalt en av dagene, så er det ikke så enkelt for meg å endre på det. Folk blir jo sutrete nå når jeg legger ut forslag om å endre på det.

Tror nok folk trenger et kurs i hvorfor man jobber frivillig, og hva pengene vi får inn går til! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har dere noen gang kjent på følelsen av å ta en eksamen og du ANER ikke hvordan det gikk? Du aner ikke om du stryker eller om du gjør det bra? De to siste eksamener har vært sånn for meg. Det er helt grusomt å gå rundt å tenke på at det er en måned igjen til jeg får vite om jeg i det hele tatt består... så sykt nervepirrende :P derfor jeg elsker muntlig eksamen, da får du resultatet med en gang og det er en mindre bekymring ut av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er drittsur fordi en superfjomp jeg kjenner hadde skrevet noe om dagens episode av Paradise Hotel og avslørte noe av det før jeg fikk sett episoden... :dry::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baphomet

Jeg er irritert på alle de hatefulle, fordomsfulle menneskene som fins der ute. Spesielt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er drittsur fordi en superfjomp jeg kjenner hadde skrevet noe om dagens episode av Paradise Hotel og avslørte noe av det før jeg fikk sett episoden... :dry::kjefte:

DET er irriterende. men akkurat nå følger jeg ikke med på noe som helst, så slipper den bekymringen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er irritert på ekstrem svettinga jeg har nå for tiden, da d renner i strie strømmer over hele kroppen :-(:-(:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...