KaDust Skrevet 8. april 2013 #221 Del Skrevet 8. april 2013 Får ikke til en dritt, lei av å være en adhdtaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2013 #222 Del Skrevet 8. april 2013 Akkurat nå er det som å sitte på bunnen av et bittelite murtårn, der jeg verken klarer å se, føle eller connecte med folk rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 8. april 2013 #223 Del Skrevet 8. april 2013 Sliter med å lese pensum. Har eksamen om én måned ca.. men trives ikke på studiummet og da er det veldig vanskelig å motivere seg til å lese! Blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 14. april 2013 #224 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Jeg er så drittlei de jævla kassene på jobb som faen ikke funker!!!!!!!! Får faen meg aldri til å skrive ut det jævla oppgjøret. Og når det kommer folk for å fikse kassene så sier de at de ikke finner noe galt! RIIIGHTTTTTTT!!!!! Fortsetter det sånn her så gidder jeg ikke mer!! Stenger hele driten! Endret 14. april 2013 av Kjempeliten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 14. april 2013 #225 Del Skrevet 14. april 2013 Og en ting til: tatovering som gror KLØØØØØØØØØR!!!! AAARGHHHHH JEG BLIR GAL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 16. april 2013 #226 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg får ikke ha rotehjørnet i sofaen lenger. Høres barnslig ut, men jeg fikk lov til å ha det hjørnet som jeg kan rote på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysopras Skrevet 16. april 2013 #227 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg er veldig skuffa, og veldig lei meg nå... Fikk avslag på den jobbsøknaden jeg var på intervju for i forrige uke. Det er en jobb jeg har ønska meg, og søkt på gang på gang, i fem år. Dette hjelper ikke for mindreverdighetskompleksa mine, for å si det sånn. Og til sammenligning virker det som alle FB-vennene mine lykkes i alt de foretar seg. Argh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 17. april 2013 #228 Del Skrevet 17. april 2013 Når var det normalt at frivillig arbeid ble betalt? Å styre en haug med studenter som jobber frivillig er ikke lett '-.- Mange tar det IKKE seriøst. Og når forrige styret bestemte at folk skulle få betalt en av dagene, så er det ikke så enkelt for meg å endre på det. Folk blir jo sutrete nå når jeg legger ut forslag om å endre på det. Tror nok folk trenger et kurs i hvorfor man jobber frivillig, og hva pengene vi får inn går til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mai 2013 #229 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg er så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. mai 2013 #230 Del Skrevet 23. mai 2013 hvorfor har ikke macdonalds is igjen på varme dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 23. mai 2013 #231 Del Skrevet 23. mai 2013 Har dere noen gang kjent på følelsen av å ta en eksamen og du ANER ikke hvordan det gikk? Du aner ikke om du stryker eller om du gjør det bra? De to siste eksamener har vært sånn for meg. Det er helt grusomt å gå rundt å tenke på at det er en måned igjen til jeg får vite om jeg i det hele tatt består... så sykt nervepirrende derfor jeg elsker muntlig eksamen, da får du resultatet med en gang og det er en mindre bekymring ut av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. mai 2013 #232 Del Skrevet 23. mai 2013 gleder meg aldri til offentlig transport jeg... Her i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. mai 2013 #233 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg bare nyser og nyser.. slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. mai 2013 #234 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg tror jeg har eggløsning nå, er øm der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 23. mai 2013 #235 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg er drittsur fordi en superfjomp jeg kjenner hadde skrevet noe om dagens episode av Paradise Hotel og avslørte noe av det før jeg fikk sett episoden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baphomet Skrevet 23. mai 2013 #236 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg er irritert på alle de hatefulle, fordomsfulle menneskene som fins der ute. Spesielt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. mai 2013 #237 Del Skrevet 23. mai 2013 Sliten etter å hvert på jobb etter lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. mai 2013 #238 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg er drittsur fordi en superfjomp jeg kjenner hadde skrevet noe om dagens episode av Paradise Hotel og avslørte noe av det før jeg fikk sett episoden... DET er irriterende. men akkurat nå følger jeg ikke med på noe som helst, så slipper den bekymringen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 24. mai 2013 #239 Del Skrevet 24. mai 2013 Er irritert på ekstrem svettinga jeg har nå for tiden, da d renner i strie strømmer over hele kroppen :-(:-(:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mai 2013 #240 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg er trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå