Gjest Fortvila Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Må bare få ut litt damp. Har hatt langt hår så lenge jeg kan huske. Har veldig tykt hår, pleier å rette det og har en slags rett, glatt sveis som er litt tynnet ut/oppklippet for å avhjelpe mitt tykke hår. Har flyttet og forsøkte en ny frisør. Sa til henne at jeg var fornøyd med sveisen som den var men ønsket å løfte/tynne/stusse den som vanlig, da det var to måneder siden jeg hadde klipt meg sist. Presiserte at jeg skulle ha rett hår og at hun for all del ikke måtte gjøre slik at det ble tykt ved ørene. Endte med at hun klippet det opp slik at det sto som en krans rund ørene, og jeg gikk tilbake og sa fra. Da tynnet hun det ut, og det ble noenlunde. Men jeg har ikke vært fornøyd og i går var jeg hos henne igjen. Jeg sa fra om at jeg ikke var fornøyd, og at jeg følte at hun hadde laget hockeysveis på meg, altså klippet mitt lange hår av ved ørene og så hang det noe hår bak liksom under alt det andre. Mye anne også. OK hun forstod sa hun, og skulle nå bare tynne det litt ut og spare ut igjen det hun hadde klipt opp. Undervegs ble jeg oppmerksom på at det var mye hår på gulvet og sa fra om at hun ikke måtte tynne det så mye ut. Neida, dette gikk fint. Enden på visa er at jeg nå har fått skikkelig hockeysveis. Mitt før så lange hår går nå ujevnt av nedenfor ørene og så henger det noen tynne hår bak, som er tynnere enn langfingeren min dersom jeg samler det i hale. Skikkelig tynt og pistrete. Er så fortvila. Det ser ikke ut, og jeg har mest lyst til å gå til kollegaen hennes å få klippet det rett av ved ørene. Og jeg som har spart fordi jeg skal gifte meg neste sommer og har så lyst til å ha en skikkelig oppsatt frisørsveis, noe jeg aldri har hatt før.. Hva gjør jeg? Hvor mye vokser egenttlig hår på en måned.... Og hvor gikk det egentlig galt? Jeg skulle jo bare stusse en sveis jeg var fornøyd med? Ser ikke frisører hvordan hår er klippet, er det min jobb som kunde å fortelle hva som skal gjøres?
Gjest Gjest_helena_* Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde gått tilbake, bedt om å få snakke med daglig leder, forklart at frisøren hadde ødelagt håret mitt og IKKE hørt på mine tydelige instruksjoner, sagt at jeg hadde spart håret fordi jeg skal gifte meg, og spurt hva daglig leder tenker de kan gjøre for å rette opp i skaden. Ikke spør om de vil rette skaden. Det er et ja-nei, spørsmpl. Still et åpent spørsmål som krever et lengre svar, som hva tenker du dere kan gjøre for å rette opp i skaden.
fløtepia Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 uff jeg hadde blitt så forbanna hadde noen gjort det med mitt lange hår som jeg hadde spart altså.. sjikkelig surt!! frisører skal vite nyaktig hvordan du vil ha håret før de setter i gang og klipper, og er de usikre spør underveis. jeg ville gjort som personen over meg sier, og gått til daglig leder og forklart at du hadde spart til bryllup og at dette var absolutt ikke det du ba om. men ellers så finnes det jo håp for deg ang. lang hår til bryllup. hairextentions er en fin ting håret kan vokse ca 0, 3 -0, 4 mm pr. døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå