coth Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 (endret) hva syns du om å henge sammen med kjæresten din, og møte eksen hans i forskjellige sammenhenger, fra feks vorspiel, fest, utesteder, nach. altså som ca hver gang man skal ut.. Plager det deg at eksen hans er der, takler du ikke å være der, eller tenker du bare at det er slike situasjoner som vil oppstå og du bare må deale med?? Endret 29. november 2008 av coth
Gjest Aneetah Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Heldigvis slipper jeg det, men jeg hadde ikke likt det. Jeg unngår også at han skal møte min eks, det er bare så unødvendig.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg og mannen min er bestekompis med eksen min, og vi har også fått et godt forhold til den nye kjæresten hans. Både hun og mannen min var skeptiske i starten og var noe tilbaketrukkne, men nå er vi alle fire veldig glade for at vi har hverandre og har et veldig nært vennskap som ingen av oss ville være for uten. Det er faktisk mulig om man har et åpent sinn, og alle klarer å forholde seg som bare venner.
DDuck Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Det er bare en av exene til sambo som plager meg, og det er for at hun virkelig går inn for det for å gjøre meg sur.. Men alle de andre har jeg ingen problemer med
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Det er heldigvis ikke noe problem for meg. Men det hadde jeg synes hadde vært veldig ubehagelig. Særlig når jeg tenker på en. Siden det har vært så seriøst mellom meg og den personen.
Rosalie Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Ikke noe problem. Tror hun syns det er mer ubehagelig enn meg.
soph Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Hm, nei, bare ei jente. Og det er fordi hun fortsatt tar kontakt med han etter at de har slått opp. Hun sliter visst på en eller annen måte, og vil bare snakke med han om det, og han vil ikke fortelle henne at vi har blitt sammen. Han mener at det vil gjøre alt verre for henne, spesielt når hun aldri har likt meg noe særlig (hun trodde jeg kom til å stjele han fra henne, noe jeg ikke gjorde selv om vi er sammen nå). Så hadde jeg møtte henne sammen med han, så tror jeg at jeg hadde slitt litt, for da hadde jeg plutselig måtte late som vi ikke er sammen, for hennes skyld.. sukk.. Driter i de andre. Kan sikkert møte de nå uten å bry meg.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Ja fordi hun er ei bitch som i 5 mnd prøvde å ødelegge forholdet vårt med terror og plaging. Ga seg da hun ble politianmeldt. jeg har fortsatt så varige skader av de tidene at jeg hadde nok ikke takla 1 min i samme rom som henne en gang, så håper ikke det skjer. Hadde ikke ville se henne om hun var from som ett lam uansett, trenger ikke å vite på hva min kjære samla på før meg
soph Skrevet 29. november 2008 #9 Skrevet 29. november 2008 Ja fordi hun er ei bitch som i 5 mnd prøvde å ødelegge forholdet vårt med terror og plaging. Ga seg da hun ble politianmeldt. jeg har fortsatt så varige skader av de tidene at jeg hadde nok ikke takla 1 min i samme rom som henne en gang, så håper ikke det skjer. Hadde ikke ville se henne om hun var from som ett lam uansett, trenger ikke å vite på hva min kjære samla på før meg Flink du var som klarte å holde ut med han. Har flere venninner som ikke har taklet en sånn ex og slått opp med typen pga det. Slitsomt med sånne mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #10 Skrevet 29. november 2008 Spørs hvordan forholdet dem imellom er nå. Er god venn med to av eksene til min samboer, men det er ei jeg ikke takler så godt, hun prøver og gjør alt for og få meg sjalu, hun klarer det ikke men er så irriterende når hun driver med dette spille sitt på felles fester, blir flau av henne.
Blåbæret Skrevet 29. november 2008 #11 Skrevet 29. november 2008 Der er et par ekser av samboeren jeg ikke takler å være med. De har prøvd å få ham til bake ette r jeg ble sammen med han og de gjør og sier ting for å få meg skjallu om de treffer meg og samboeren sammen. Slike hater jeg. Kan de ikke bare innse at han har gått videre og at han ikke vil ha de lenger? Grrr.... Men andre ekser går det helt greit med. De er kjekke jenter, som samboer ennå er gode venner med. Jeg vet at det ikke er noe mere en vennskapsfølelser mellom dem, så da går det helt greit =)
Gjest Gjest_vinter_* Skrevet 29. november 2008 #12 Skrevet 29. november 2008 Samboeren min har bare en eks, men hun er virkelig irriterende! pga felles venner møtes alle tre innimellom på fest, og da bretter hun seg utover han som om hun fortsatt er sammen med han. Og det verste er at samboeren min ikke har baller til å si i fra! vi har vært sammen i 5 år nå, kanskje hun snart skal gå videre med livet sitt?
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 29. november 2008 #13 Skrevet 29. november 2008 Hm, nei, bare ei jente. Og det er fordi hun fortsatt tar kontakt med han etter at de har slått opp. Hun sliter visst på en eller annen måte, og vil bare snakke med han om det, og han vil ikke fortelle henne at vi har blitt sammen. Han mener at det vil gjøre alt verre for henne, spesielt når hun aldri har likt meg noe særlig (hun trodde jeg kom til å stjele han fra henne, noe jeg ikke gjorde selv om vi er sammen nå). Så hadde jeg møtte henne sammen med han, så tror jeg at jeg hadde slitt litt, for da hadde jeg plutselig måtte late som vi ikke er sammen, for hennes skyld.. sukk.. Driter i de andre. Kan sikkert møte de nå uten å bry meg. Tja, - det kan vel virke som hun ikke var helt på jordet siden dere ble så fort sammen, eller?
Gjest WildRider Skrevet 29. november 2008 #14 Skrevet 29. november 2008 Samboeren min har bare en eks, men hun er virkelig irriterende! pga felles venner møtes alle tre innimellom på fest, og da bretter hun seg utover han som om hun fortsatt er sammen med han. Og det verste er at samboeren min ikke har baller til å si i fra! vi har vært sammen i 5 år nå, kanskje hun snart skal gå videre med livet sitt? 5 år? Kanskje på tide samboeren gror litt baller og gir henne en pekepinn om hvor landet ligger...
Leanne Skrevet 29. november 2008 #15 Skrevet 29. november 2008 Det gikk greit i starten, hadde egentlig ingen ting i mot henne... alle har jo exer liksom... Men da hun på en fest (mens jeg var gravid) la ut om at forholdet vårt ikke kom til å vare mer en max 1 år etter vi fikk barnet - da vi fikk barn så tidlig i forholdet mistet jeg all respekt for henne... En ting er å tenke det - men å si sånne ting synes jeg ingenting om... Dette er nå snart 5 år siden, og jeg er fortsatt sammen med mannen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå