Gå til innhold

Sønnen til samboeren så at vi hadde intim kos

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Jeg samboeren min og sønnen hans skulle opp på hytta for et par dager.Da vi kom opp så var hytta iskald og vi måtte fyre.Sønnen til samboeren som er 7 år,gikk over i nabohytta for å leke med noen barn for der var det godt og varmt.Da han gikk ut så var vi igjen alene i hytta,vi hadde fått fyr i peisen men det var fortsatt kaldt.Vi var begge litt småkåte,og samboeren min spurte om vi skulle kose litt for å få opp varmen nå som vi var alene.Tidligere på kvelden så hadde vi vært på familie-selskap,så jeg hadde på meg kjole og nylonstrømpebukse under pelskåpa.Og jeg ville ikke kle av meg fordi det var så kaldt fortsatt,så mens jeg satt i sofaen så tok han hodet oppunder kjolen min og la hodet mellom lårene mine og gav meg oral-sex.Men så kom sønnen inn og fikk se at faren hans koste med meg,og han tittet bare forskremt og tittet litt undrende.Vi hørte ikke han kom inn heller fordi stua er et stykke fra gangen,og jeg sa til mannen min at vi måtte komme oss på plass da jeg så han kom inn i stua.Men da var det for sent,han hadde allerede sett,og jeg tror han forstod hva som foregikk selv om vi hadde klær på.Men han har ikke sagt noe nå,men hadde det vært lurt å pratet med ham om det?Og hva skal vi eventuelt si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!

Jeg så for meg noe det skulle være lettere å bortforklare da jeg leste overskriften.. Jeg vet ærlig talt ikke. Om det hadde vært meg tror jeg ikke jeg hadde tatt det opp. Han er såpass stor at det kan være minst like pinlig for ham om dere skal forklare..

Om han nevner det kan dere si noe om "voksenkos" eller noe..

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

No big deal

Bare si neste gang dere skal kose dere og han skal bort til nabohytta, at nå skal dere kose dere, eller foreslå at voksne liker å ha det godt sammen.

Hvis han spør om mer ut over det, synes jeg at dere skal ta opp slik det er når voksne skal kose seg sammen. En på 7 år er såpass stor at virkeligheten er bedre enn å prøve å finne på røverhistorie. Forstår ikke hvorfor en 7 åring må lære å være flau over sånt. Å prøve å dekke over noe slikt gjør det enda flauere for alle parter...

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Ja det er en litt vanskelig situasjon å bortforklare.Jeg så ikke han kom inn med en gang heller,og mannen min verken så eller hørte fordi han var jo under kjolen min;-)Jeg hadde jo på meg klærne da vi holdt på,jeg hadde bare tatt av meg skoene.Så sønnen hans så oss ikke nakne ihvertfall.Men han skjønte jo hva som skjedde siden jeg hadde føttene i kryss på ryggen hans og hodet gjemt under kjolen mellom lårene mine,mens jeg satt og småstønnet.Det var flaut,men jeg håper vel ikke han kommer til å lide av det senere av å ha sett det?

Skrevet
No big deal

Bare si neste gang dere skal kose dere og han skal bort til nabohytta, at nå skal dere kose dere, eller foreslå at voksne liker å ha det godt sammen.

Hvis han spør om mer ut over det, synes jeg at dere skal ta opp slik det er når voksne skal kose seg sammen. En på 7 år er såpass stor at virkeligheten er bedre enn å prøve å finne på røverhistorie. Forstår ikke hvorfor en 7 åring må lære å være flau over sånt. Å prøve å dekke over noe slikt gjør det enda flauere for alle parter...

Synes i grunn ikke 7-åringer trenger å lære om oralsex i detalj, men det er kanskje bare meg. Hadde på en måte vært "enklere" om dere hadde vært nakne i senga (jeg hadde ikke skjønt hva jeg hadde sett om det hadde vært meg som 7- eller 10-åring). Også synes jeg ikke man skal jage bort ungen for å ha sex. Spesielt ikke far og stemor.

Men jeg tror definitivt ikke han har tatt skade av det :)

Skrevet

her i huset tok 7 åringen oss i full gang på kjøkkenbordet en gang, til mitt forsvar skulle det være vår helg, men mor bor bare 20 min unna med gangen gjennom bygda så han kom like godt en tur i sommer, gjett om det var pinlig å åpne øynene og se han i gangen!!!! Hjalp ikke at jeg fikk sjokk og brølte til heller :fnise: samboeren sklle ta en prat med ham, men her hadde han skjønt hva som foregikk og det eneste han lærte av det var at man kunne gjøre det flere plasser.. uff, fortsatt flaut, men han fikk ikke noe varig skade av det her hvertfall :) noen ganger skjønner de mye mer enn man tror, men likevel kan de se ut som de nettopp har sett ett sjøuhyre likevel ;) ;)

Skrevet
her i huset tok 7 åringen oss i full gang på kjøkkenbordet en gang, til mitt forsvar skulle det være vår helg, men mor bor bare 20 min unna med gangen gjennom bygda så han kom like godt en tur i sommer, gjett om det var pinlig å åpne øynene og se han i gangen!!!! Hjalp ikke at jeg fikk sjokk og brølte til heller :fnise: samboeren sklle ta en prat med ham, men her hadde han skjønt hva som foregikk og det eneste han lærte av det var at man kunne gjøre det flere plasser.. uff, fortsatt flaut, men han fikk ikke noe varig skade av det her hvertfall :) noen ganger skjønner de mye mer enn man tror, men likevel kan de se ut som de nettopp har sett ett sjøuhyre likevel ;) ;)

Uff, ser det for meg :fnise:

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet
Også synes jeg ikke man skal jage bort ungen for å ha sex. Spesielt ikke far og stemor.

sier meg enig i dette jeg

• Liker 1
Gjest Gjest_Line_*
Skrevet
sier meg enig i dette jeg

Helt enig at man ikke skal jage bort ungene for å ha sex. Men at det gjelder spesielt for far og stemor er jeg ikke enig i. Ærlig talt er vel ikke verre om far har sex med moren til ungen eller stemoren. Så lenge han har sex med den han er kjæreste med.

• Liker 2
Skrevet
Helt enig at man ikke skal jage bort ungene for å ha sex. Men at det gjelder spesielt for far og stemor er jeg ikke enig i. Ærlig talt er vel ikke verre om far har sex med moren til ungen eller stemoren. Så lenge han har sex med den han er kjæreste med.

Kommer litt an på, men jeg tenker bare at det kanskje er ekstra sårt for barnet å bli "valgt bort" til fordel for pappas nye kjæreste (som man kanskje allerede er sjalu på?)

Skrevet

Men TS har ikke jagd bort noen her, vel? Bare benyttet seg av anledningen :)

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Nei vi jagde jo ham ikke bort,vi bare benyttet anledningen for å si det sånn.Det var vel kanskje litt rart for ham å se at jeg hadde hodet til faren hans oppunder skjørtet og med hodet mellom lårene mine,mens jeg da hadde føttene i kryss på ryggen hans med kåpe,kjole og nylonstrømpebukse på mg :) Og jeg da satt der og stønner og det var faktisk like før det kom for meg,men ble avbrutt at han kom inn.Vi må nok være mer forsiktig neste gang :lur: Kan det bli noe pes om sier det til noen andre?At han forsnakker seg?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Si at dere hadde oral sex så forklarere dere hva det er.

Skrevet

Jeg tenker at dere kanskje burde si det til gutten mor (forutsatt at dere har en nogenlunde greit forhold). Da får hun forberedt seg på at det kanskje kommer noen rare spørsmål fremover, og dere kan finne ut i fellesskap hva dere skal svare.

• 3 år senere...
Gjest Lekent Par
Skrevet

Jeg samboeren min og sønnen hans skulle opp på hytta for et par dager.Da vi kom opp så var hytta iskald og vi måtte fyre.Sønnen til samboeren som er 7 år,gikk over i nabohytta for å leke med noen barn for der var det godt og varmt.Da han gikk ut så var vi igjen alene i hytta,vi hadde fått fyr i peisen men det var fortsatt kaldt.Vi var begge litt småkåte,og samboeren min spurte om vi skulle kose litt for å få opp varmen nå som vi var alene.Tidligere på kvelden så hadde vi vært på familie-selskap,så jeg hadde på meg kjole og nylonstrømpebukse under pelskåpa.Og jeg ville ikke kle av meg fordi det var så kaldt fortsatt,så mens jeg satt i sofaen så tok han hodet oppunder kjolen min og la hodet mellom lårene mine og gav meg oral-sex.Men så kom sønnen inn og fikk se at faren hans koste med meg,og han tittet bare forskremt og tittet litt undrende.Vi hørte ikke han kom inn heller fordi stua er et stykke fra gangen,og jeg sa til mannen min at vi måtte komme oss på plass da jeg så han kom inn i stua.Men da var det for sent,han hadde allerede sett,og jeg tror han forstod hva som foregikk selv om vi hadde klær på.Men han har ikke sagt noe nå,men hadde det vært lurt å pratet med ham om det?Og hva skal vi eventuelt si?

Hei. Flott innlegg. Du er ikke den eneste som har blitt "ferska" på denne måten. Det har skjedd meg mer enn en gang både med min sønn og datter. Jeg har valgt å ikke prate om sønnen min om det siden han kun bare er 7 år. Men datteren min har jeg snakket med det om siden hun er 14 og stadig er i nattbordskuffen min og låner leketøyet mitt. Hun svarte meg bare med at det er deilig og hun ønsker seg sine egene leker. Og fortalte meg at hun stadig sniker til seg en titt når jeg og mannen min koser oss. Vel vi lærer av hva vi ser og det vi gjør er naturlig er den eneste trøsten jeg kan gi deg.

Lill

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg, men egentlig lurer jeg på hvordan du fikk til det hjertet der med datoen?

Skrevet

Oi, tror jeg hadde blitt fryktelig forvirret om jeg hadde sett dette som 7-åring:P nå kan det være 7-åringer i dag har litt mer peiling enn det Jeg hadde på den tiden. Vet ikke om jeg hadde forstått så veldig masse, bare litt forvirra tror jeg!

Husker enda at jeg ferska mamma og pappa en gang jeg var liten. Vi var på ei hytte og jeg og min bror gikk ut, jeg ombestemte meg og husker de lå klissnakne oppå hverandre. Mamma prøvde å forklare at det var det man gjorde fordi man var glad i hverandre:P husker ikke hvor gammel jeg ta 5-6 kanskje:P det er det eneste jeg husker da! Huff

Skrevet

Men datteren min har jeg snakket med det om siden hun er 14 og stadig er i nattbordskuffen min og låner leketøyet mitt. Og fortalte meg at hun stadig sniker til seg en titt når jeg og mannen min koser oss.

:overrasket: Det syns jeg faktisk var litt ekkelt, kan dere ikke kjøpe egne leketøy til jenta i stedet for at hun skal låne dine?? Og jeg ville også låst døra.... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

ELDGAMMAL TRÅD, håper ungen er normal den dag i dag :fnise:

• Liker 2
Skrevet

ELDGAMMAL TRÅD, håper ungen er normal den dag i dag :fnise:

Hehe. jeg tenkte akkurat det samme. morsomt når folk ikke sjekker datoen for startinnlegget :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...