Gå til innhold

Jeg må bare poste denne her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det skal ikke alltid være så greit med kjærester og sånn!

Utroskap

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nok flere som har samme problemet.

Her er det en mann som lurer på om kona kan ha smittet han med en sur en fordi hun har utflod som lukter...

Skrevet

Hihi, ja det er ikke så lett det der!

Gjest WildRider
Skrevet

Husker en gang jeg leste i en tråd at mannen hadde oppdaga vorter på stasen, og beskyldte kona for å være utro og ville ha tips til hva han skulle gjøre med henne, viste seg til slutt at vortene var kviser og intet annet :ler:

Gjest tuttabeiben231
Skrevet

Mannen min reiser hver dag klokken halv åtte, og kommer ikke hjem før etter klokken fire. Han sier han skal på "jobb", men hvordan kan jeg stole på han?

Skal vedde på at han har en familie nummer to, og når han reiser fra de klokken fire sier han til de at han skal på "jobb". Jeg vet det nok!

Også, penisen hans er ganske stor, er det fordi han har hatt mye sex? Han sa til meg at han var jomfru, men jomfruer har vel små peniser?

Gjest WildRider
Skrevet
Mannen min reiser hver dag klokken halv åtte, og kommer ikke hjem før etter klokken fire. Han sier han skal på "jobb", men hvordan kan jeg stole på han?

Skal vedde på at han har en familie nummer to, og når han reiser fra de klokken fire sier han til de at han skal på "jobb". Jeg vet det nok!

Også, penisen hans er ganske stor, er det fordi han har hatt mye sex? Han sa til meg at han var jomfru, men jomfruer har vel små peniser?

Da må du nok dessverre kontakte eiendomsmegler og advokat. Selg huset deres uten å si noe til ham, flytt til ett annet land og be advokaten din sende ham skilsmisse papirene! Helt uakseptabelt det han holder på med, for jeg er sikker på at du har rett i dine mistanker! Uff altså :nei:

Og ja, dersom han har en stor penis så har han hatt mye sex, du vet jo at muskler blir større dess mer de brukes? Bare logisk. Hmf, ingen jomfru der nei.

:fnise:

Skrevet
Det nok flere som har samme problemet.

Her er det en mann som lurer på om kona kan ha smittet han med en sur en fordi hun har utflod som lukter...

Har nu lært at det finnes ikke dumme spm,bare dumme besvarere.

Skrevet
Har nu lært at det finnes ikke dumme spm,bare dumme besvarere.

Tja, det finnes nok dumme spørsmål også...

Skrevet
Ja, det skal ikke alltid være så greit med kjærester og sånn!

Utroskap

Kanskje det er hun samme som startet denne tråden her .. ;)

Skrevet

Det er helt utrolig hvor mye rart folk får til å spørre om på ulike forum rundt omkring! Jeg ler så jeg rister! :legrine:

Gjest WildRider
Skrevet
Kanskje det er hun samme som startet denne tråden her .. ;)

Hvordan i all verden kan man komme på en slik idè egentlig? Tror aldri det hadde falt meg inn å tenke tanken en gang, så lenge jeg lever. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...