Gjest Gjest_ensom_* Skrevet 28. november 2008 #1 Del Skrevet 28. november 2008 Etter 2 år som singel har jeg endelig kommet i kontakt med noen igjen, jeg treffer veldig sjeldent nye mennesker, og når det først skjer føler jeg at jeg bør ta til takke med det jeg får. Beileren min virker veldig interessert, og samtalene går helt fint. Problemet er bare at jeg ikke føler meg tiltrukket, verken på utseende eller person... Jeg får dårlig samvittighet av å holde kontakten med noen jeg egentlig ikke er interessert i, og sannsynligvis ikke kommer til å få følelser for (kjenner meg selv), men jeg håper dere forstår meg og hvordan jeg har det! Jeg er så lei av å være singel og alene hele tiden, jeg vil ha noen å dele dagene med, og takker jeg nei denne gangen vil det nok gå nye 2 år før sjangsen byr seg igjen. Jeg er også ganske sikker på at jeg ikke kommer til å kontakte noen selv heller. Aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det. Er et selvtillitsvrak. Hva mener du jeg burde gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Del Skrevet 28. november 2008 Skjønner godt at du på en måte tar til takke, for å få noen å være sammen med. Du sier beiler...kan dere ikke holde det på et kompisnivå først da, og se hva som skjer? Du bør jo selvfølgelig ikke late som du er forelska, det blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ensom_* Skrevet 28. november 2008 #3 Del Skrevet 28. november 2008 Da ender vi nok opp som kompiser er jeg redd... Eller ikke redd, for jeg vet ikke hva jeg vil. Det er ikke hastverk altså, men det kan jo ikke gå for lenge heller, og så har jeg jo veldig lyst på kjærste da Jeg er redd jeg kommer til å gå lei om 6 måneder om vi blir sammen, og da har jeg kastet bort en ganske lang tidsperiode som jeg kunne brukt på å treffe noen jeg faktisk kunne forelske meg i. Og ikke minst ført noen bak lyset ved å bli sammen med dem, ikke bra det heller... Er det mange her som lever i lite lidenskapelige forhold, som kan fortelle om hvordan de har det? Eventuelt hvordan de holder ut :gjeiper: Det er jo ikke sånn man tenkte livet skulle bli akkurat. Ikke noe lureri fra min side, er bare vennlig og litt flørtete, og er meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #4 Del Skrevet 28. november 2008 Du er verken tiltrukket av utseendet eller personligheten? I så fall er nok ikke dette mye å basere et forhold på. Det er ikke moro å være singel nei, men er vel i grunn ikke noe bedre å være i et forhold man ikke føler seg tilfreds med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel Skrevet 28. november 2008 #5 Del Skrevet 28. november 2008 Nei, du har helt rett i det... Hadde det ikke vært for singeljaget som herjer oppe i hodet mitt akkurat nå så hadde jeg vel ikke engang vurdert det. Jeg har vært i sånne forhold før, og, selvom de fungerer godt (lite lidenskap er lite krangling) så er det liksom noe som mangler, og over tid bygger det seg opp til å bli helt uutholdelig. Men så er jeg så lei av å være singel, da. Har nesten ikke hatt kroppskontakt engang med noen på over 2 år. Jeg kunne sikkert ha "brukt" henne for å få litt påfyll/bekreftelse, få kjenne at jeg er noen jeg også, men jeg kan jo ikke det heller. Jeg tror hun liker meg veldig godt... Nei, jeg skal avslutte det neste gang hun logger på, si at jeg bare er interessert i vennskap eller noe, dette er ikke bra for noen av oss. Takk for svar, det var godt å få lufte tankene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Del Skrevet 28. november 2008 Men, hva med å lufte disse tankene for henne? Jeg har gjort det samme selv med en mann. Vi treffes innimellom og har en fin tone, av og til litt flørting. Sex har vi sluttet med for den var ikke noe særlig. Men vi kan godt kose og klemme. Kan godt bli sex igjen også hvis vi føler for det. Den må jo bare bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel&ensom Skrevet 28. november 2008 #7 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det jeg lengter mest etter er jo å ha noen i armkroken i sofaen når vi ser på film, spise med, sove med, sex også men det er vel kanskje ikke så lurt om hun liker meg? Jeg vil ikke såre henne, bare gjøre kjæreste-ting rett og slett... Skulle helst hatt noen jeg var glad i da. Egentlig tviler jeg på at dette er noe hun er interessert i, for hun er nok ikke like desperat som meg, så jeg kommer nok aldri til å tørre og spørre henne om det. Men jeg setter pris på forslagene altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå