Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #41 Skrevet 30. november 2008 Vis henne 2 girls 1 cup istedet, og se hvordan hun reagerer da! Den har hun allerede hørt om, og sett, og hun reagerte bare med "nei æsj, at folk orker" og snakket ikke mer om det. Det var ett stykk skuffa lillebror ja! Her skulle han sjokke helvete av henne. /fail.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #42 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er ødelagt for livet etter hestegreia. Hvorfor må jeg være så helvetes nysgjerrig og se på sånne ting! Skal aldri gjøre det mer.
Vaarin Skrevet 5. desember 2008 #43 Skrevet 5. desember 2008 Synes ikke noen av filmene var spesielt grusomme. Kjæresten ble litt kvalm av 2 girls 1 cup, men nei...de er ikke så ille som mange skal ha det til. Synes ikke det var behagelig å se på nei, ikke misforstå, men jeg ble verken forferdet eller sitter igjen med bilder i hodet som jeg ikke blir kvitt.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #44 Skrevet 5. desember 2008 Men er det seriøst noen som tenner på det i det hele tatt?????
Vaarin Skrevet 5. desember 2008 #45 Skrevet 5. desember 2008 Tror ikke det er .vanlig. å tenne på slike ting som gag og scat, men det finnes selvsagt noen... Er alltid noen som liker selv det sykeste du kan klare å komme på En liten avsporing: Av 980 norske kvinner var det 11% som fantaserte om å ha sex med hest og 5% som fantaserte om sex med hund - hvorav 0,2% faktisk hadde hatt sex med hund. For meg er dette helt utenkelig, selvom jeg absolutt respekterer de som har det som fantasi. Er nevneverdig at jeg er i mot sex med dyr.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #46 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har nå sett alle videoene som blir nevnt i denne tråden. De er jo ikke spesielt behagelige å se på, men jeg er enig med Vaarin at de ikke er så ille. Da er det mye verre med ekte voldsvideoer. Jeg husker spesielt en video av en russer som får strupen kuttet av tsjetsjenere, der det er nærbilde av kniven som skjærer gjennom halsen. I tillegg til alle halshuggingsvideoene. Jeg føler på en måte at jeg plikter å se hva mennesker er i stand til å gjøre. Det er en syk verden
Gjest WildRider Skrevet 5. desember 2008 #47 Skrevet 5. desember 2008 Tror ikke det er .vanlig. å tenne på slike ting som gag og scat, men det finnes selvsagt noen... Er alltid noen som liker selv det sykeste du kan klare å komme på En liten avsporing: Av 980 norske kvinner var det 11% som fantaserte om å ha sex med hest og 5% som fantaserte om sex med hund - hvorav 0,2% faktisk hadde hatt sex med hund. For meg er dette helt utenkelig, selvom jeg absolutt respekterer de som har det som fantasi. Er nevneverdig at jeg er i mot sex med dyr. Jeg skulle så gjerne likt å vite hvordan den fantasien ser ut, med tanke på at en hestestas kan bli 80cm lang og temmelig mange cm i omkrets...
Gjest KatarinaD Skrevet 5. desember 2008 #48 Skrevet 5. desember 2008 Sett begge, bryr meg ikke så mye om 2 girls 1 cup, har ikke noe problemer med å se det eller no. Liker det ikke bare så det er sagt, men sjokkerer meg ikke heller.. 2 guys and a horse tho.. uff.. Det bare så og hørtes sinnsykt vondt ut. Dumme mennesker
Gjest Betty89 Skrevet 5. desember 2008 #49 Skrevet 5. desember 2008 Har noen sett de jeg nevnte nå ? De er verre en heste videoen og 2 girls 1 cup tilsammen
Vaarin Skrevet 6. desember 2008 #50 Skrevet 6. desember 2008 Jeg skulle så gjerne likt å vite hvordan den fantasien ser ut, med tanke på at en hestestas kan bli 80cm lang og temmelig mange cm i omkrets...
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #51 Skrevet 27. oktober 2009 Så noen nevnte at de bruker sjokolade noen ganger. Gjør de det i denne videoen, eller er det faktisk ekte her? Det virker så påfallende at de kan gjøre dette uten tegn til å brekke seg i det hele tatt. Tenk på lukten og alt annet som ikke formidles gjennom en video...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå