Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Har du sett videoen 2 girls 1 cup som har gått som en farsott over internett? Ble du dårlig da du så den i så fall? Og hva synes du om at folk liker sånt?
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Den var helt jævlig ekkel. Hver sin smak, hadde aldri gått med på noe slikt selv. Det morsomste er å se alle reaksjonene til andre som har tørt å se den http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f NB: Har du ikke sett den, så sjekk reaksjonene før du leter den opp, sterk kost for enkelte
Gjest Naria Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Har ikke sett den, og har ingen planer om å gjøre det heller.
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hva slags film er dette? *blånn* Jeg er villig til å vedde mye på at du kommer til å angre om du ser den, sann film er det
Gjest Naria Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Link Denne linken er til Wikipedia, hvor innholdet står beskrevet, ikke til videoen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Har du sett videoen 2 girls 1 cup som har gått som en farsott over internett? Ble du dårlig da du så den i så fall? Og hva synes du om at folk liker sånt? Jepp. Niks. Ikke min sak. Så lenge jeg slipper å leke med scat så skal andre får lov til å gjøre akkurat hva faen de vil. ^^
soph Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 The trailer features two women defecating into a cup, taking turns consuming the excrement, and vomiting into each other's mouths. Æsj!!
Gjest postsekk Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Har kjent til den filmen i ca 1,5 år og likevel aldri vært fristet til å se den. Merkelig!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 jeg har ikke sett den, men jeg har sett 2 guys 1 horse
Gjest postsekk Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Jeg hadde sannsynligvis reagert som han fyren hvis jeg så den
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Har kjent til den filmen i ca 1,5 år og likevel aldri vært fristet til å se den. Merkelig! Samme her!
Gjest Sandbekken Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Jeg ble lurt til å se den.. og det var det ekkleste jeg noen gang har sett på internett!! grusomt!!! tror dere jentene blir tvunget til dette? de kan vel UMULIG like det?!!
Gjest Gjest_angie_* Skrevet 28. november 2008 #14 Skrevet 28. november 2008 Jeg måtte selvsagt se den. Overlevde, men det var ikke en fin opplevelse.
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #15 Skrevet 28. november 2008 Jeg ble lurt til å se den.. og det var det ekkleste jeg noen gang har sett på internett!! grusomt!!! tror dere jentene blir tvunget til dette? de kan vel UMULIG like det?!! Leser du om den på wikipedia så er det ett eget selskap som lager slike filmer, og de skriver om det at "Noen ganger hender det at de bruker sjokolade." Det jeg reagerer på er noen ganger.. Så det finnes nok folk som både liker å gjøre det, og se på.....
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #16 Skrevet 28. november 2008 Det finnes så mye sykt på nettet. Da jeg var liten så jeg tubgirl.. og rotten.com.. Og jeg så en gang et program på MTV som het Dirty Sanchez, og der tok de og helte øl oppi analen på han ene, og så drakk de det etterpå, fy faen!!! Var ikke gammel da jeg så det heller. Er det rart jeg er fucka opp nå..
Ethereal Skrevet 28. november 2008 #17 Skrevet 28. november 2008 Jepp, jeg har sett den. Den er kvalm. Tror ikke det er så veldig mange som tenner på det akkurat, men det er nok noen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #18 Skrevet 28. november 2008 Jeg ble lurt til å se den.. og det var det ekkleste jeg noen gang har sett på internett!! grusomt!!! tror dere jentene blir tvunget til dette? de kan vel UMULIG like det?!! Det er jo en grunn til at filmen ble lagd, og det er neppe for at folk skal synes det er ekkelt. Det finnes folk som tenner på alt mulig. Hvis de hadde blitt tvunget til det hadde nok ansiktsuttrykkene deres vært ganske annerledes.
Gjest Betty89 Skrevet 28. november 2008 #19 Skrevet 28. november 2008 Synes ikke den er særlig ekkel, i forhold til andre filmer jeg har sett på nettet: Film 1: En gutt klær seg i en hvit nattkjole. Han går inn på et rom, der ligger det et ku hodet på gulvet, med blod over alt. Han legger seg ned og begynner å pule kua i munnen og i øynene. Deretter smører han seg inn med blodet til kua men han onanerer. Film 2: En mann filmer kuken sin. (Han har tydelig bedøvet kuken sin.) Han starter med å slå hard i kuken sin, klemmer den hardt osv. Deretter finner han frem et kjærebrett og en kniv, og starter å KUTTE kuken sin opp. Han blør som bare faen... Han forsetter å kutte opp kuken sin, og tilslutt klemmer han ut tekstikklene sine fra ballene... (Altså hele kuken er tømt, og ligger bare i en flusse!! ) SYKE FOLK!
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #20 Skrevet 28. november 2008 Synes ikke den er særlig ekkel, i forhold til andre filmer jeg har sett på nettet: Film 1: En gutt klær seg i en hvit nattkjole. Han går inn på et rom, der ligger det et ku hodet på gulvet, med blod over alt. Han legger seg ned og begynner å pule kua i munnen og i øynene. Deretter smører han seg inn med blodet til kua men han onanerer. Film 2: En mann filmer kuken sin. (Han har tydelig bedøvet kuken sin.) Han starter med å slå hard i kuken sin, klemmer den hardt osv. Deretter finner han frem et kjærebrett og en kniv, og starter å KUTTE kuken sin opp. Han blør som bare faen... Han forsetter å kutte opp kuken sin, og tilslutt klemmer han ut tekstikklene sine fra ballene... (Altså hele kuken er tømt, og ligger bare i en flusse!! ) SYKE FOLK! Fy faen i heiteste helvete...... i mangel på noe å si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå