missluna Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg mangler en liten gave til nevøen min i tillegg til det jeg har kjøpt til han. Må være ca 50 kr. Noen som har noen tips?
thapara Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Platekompaniet har massevis av cder til 59,- To flaxlodd Sjokoladepose Tegneserie med godteri Sokker (litt kjedelig) Bok (pocketbøker selges ofte til rudt 50 på tilbud) DVD (Norli + Platekompaniet har dvder til 59)
missluna Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Tusen takk. Masse gode tips
Bomull Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Det kommer litt ann på hvor du handler, men leter du litt finner du masse til den prisen: Votter, skjerf, lue, boxer osv
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 *Gavekort. Tror du kan få på H&M til den prisen *Sokker *Fotball *4 brusflasker *deo,lotion,voks,etc. (min 15årige bror ønsker seg slikt dypt og inderlig i tillegg til kondomer men det vil du antagelig ikke gi ham:p) *godteri *blad evt. juletegneserie(sånn morsom klassiker)
Gjest Grafica Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Rex rudi julebladet har falt i god smak hos gutter i menn i alle aldre jeg kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå