Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hvorfor ofte bruker du å kjøpe nye, og gjerne litt større ting, som pc (med utstyr), tv, komfyrer og sånt?
thapara Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Kanskje en ny ting i året (for meg og samboer).. Men vi etablerer oss fremdeles, og vi begynner å ha det vi trenger nå, så regner med det blir mindre etter hvert.
The Kitten Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Vi kjøpet etter behov. Altså når det gamle er ødelagt.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Jeg kjøper når jeg får lyst på noe nytt og har råd til det. Kommer til å ha TV´n min noen år, men ny data har jeg lyst på bare jeg begynner å tjene litt mer penger.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Hvorfor ofte bruker du å kjøpe nye, og gjerne litt større ting, som pc (med utstyr), tv, komfyrer og sånt? Når det går i stykker, og det ikke lenger lønner seg å reparere det.
angeleyes Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Jeg kjøper ikke slike ting før jeg absolutt trenger det. Hovedsakelig er det når det gamle går i stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå