Gjest Gjest_Hm_* Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hei! Jeg har (av en eller annen grunn) ikke paint på dataen min, og sliter derfor med å få klippet bilder slik som jeg ønsker. Noen som har et program som er lett å skjønne, og til å beskjære bilder med?
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Det var jo dødsavansert. Vil ha et enkelt.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Det var jo dødsavansert. Vil ha et enkelt. http://www.irfanview.com/ Enklere blir det ikke.
susanne_89 Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 laste ned Photoscape Der kan du og redigere bilda på diverse måtar...
Kamikatze Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Jeg brukere også ofte heller paint.net enn gimp. til enkle greier. Openoffice har jo tegneprogram, og du får gratis tekstbehandler, presentasjonsprogram, regneark etc... Tegneprogrammet er integrert i de andre, og du kan bruke det rett i åpent dokument. Ellers kan du sjekke "slå av og på windowsfunksjoner" om du har deaktivert paint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå