Viktoria85 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hei! Jeg har tatt eggløsningstester i 4 dager nå denne syklusen. Har vært prøvere siden september, og nå tror jeg endelig at jeg har fått en positiv EL-test for aller første gang! Den øverste er dag 1 og den nederste er i dag Er dere enige med meg?
Viktoria85 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2008 Ingen som mener noe som helst?
Gjest Gjest-prøver Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Prøv Clear Blue digital eggløsningstest. Med den vises resultatet helt klart, enten eller! Så slipper du å tyde de strekene, noe jeg vet kan være vanskelig:) Clear Blue digital er jo noe dyrer, men hvis du en måned vil sjekke sikkert så er dette det beste alternativet! Lykke til
IrmaAdele Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Den ser ganske positiv ut ja. Selv har jeg alltid fått ganske klare svar av billig testene. Det har aldri vært tvil på mine tester så de har ikke vært vanskelige å tyde.
Viktoria85 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 Prøv Clear Blue digital eggløsningstest. Med den vises resultatet helt klart, enten eller! Så slipper du å tyde de strekene, noe jeg vet kan være vanskelig:) Clear Blue digital er jo noe dyrer, men hvis du en måned vil sjekke sikkert så er dette det beste alternativet! Lykke til Ja, det kan jeg jo gjøre. Får ta en billig-test i morgen også, og hvis det vises to røde der også, så kan jeg jo kjøpe meg en digital CB-test for å være sikker Takk for tipset!
Viktoria85 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 Den ser ganske positiv ut ja. Selv har jeg alltid fått ganske klare svar av billig testene. Det har aldri vært tvil på mine tester så de har ikke vært vanskelige å tyde. Jeg syns også den ser ganske positiv ut. Den er helt klart "mer" postitiv enn de tre andre iallefall. Får teste i morgen også, og se hva den viser da. Spennende!
NemoLinn Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 I bruksanvisningen til disse billigtestene for EL, så står det at svaret er ikke positivt før teststreken er kraftigere enn kontrollstreken. Derfor så kutta jeg ut disse testene, syntes de var for vanskelig å tyde. Så hvis teststreken din er kraftigere enn kontrollstreken så har du nok EL
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #9 Skrevet 29. november 2008 Den ser ganske positiv ut ja. Selv har jeg alltid fått ganske klare svar av billig testene. Det har aldri vært tvil på mine tester så de har ikke vært vanskelige å tyde. Men her har hun jo faktisk utslag på alle fire testene, selv om det er den siste som viser at eggløsningen er ¨på gang. For de som for eksempel skal til utlandet og sette inn spira, så ville nok mange reist på dag nummer to eller tre med utslaget viktoria hadde, og ikke turt å vente til det fjerde resultatet, som er det eneste riktige i dette tilfellet. Da er kanskje cbd en bedre deal likevel? Så blir det i allfal ingen skivebok om man skal utenlands?
IrmaAdele Skrevet 29. november 2008 #11 Skrevet 29. november 2008 Men her har hun jo faktisk utslag på alle fire testene, selv om det er den siste som viser at eggløsningen er ¨på gang. For de som for eksempel skal til utlandet og sette inn spira, så ville nok mange reist på dag nummer to eller tre med utslaget viktoria hadde, og ikke turt å vente til det fjerde resultatet, som er det eneste riktige i dette tilfellet. Da er kanskje cbd en bedre deal likevel? Så blir det i allfal ingen skivebok om man skal utenlands? Skjønner ikke hva du mener. En test er vel positiv på samme dag uansett om det er en digital eller ikke. Jeg ville i allefall ikke dratt på dag 2 eller 3, da er den jo ikke positiv.
Viktoria85 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2008 Teststreken var i allefall svakere i dag, så da var nok El i går
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #13 Skrevet 29. november 2008 Teststreken var i allefall svakere i dag, så da var nok El i går Ja, eller i dag
Viktoria85 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2008 Ja, eller i dag Ja, det blir vel i dag Leste i bruksanvisningen at EL fant sted 24-48 timer etter positiv EL-test Så du har helt rett Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå