Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Han har ett barn fra før, men sier han elsker meg mer en alt og at jeg betyr mest i verden for han. Tror dere han mener dette bokstavelig? Er menn annerledes enn kvinner på det punktet?
Gjest *Ulla* Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Han har ett barn fra før, men sier han elsker meg mer en alt og at jeg betyr mest i verden for han. Tror dere han mener dette bokstavelig? Er menn annerledes enn kvinner på det punktet? Hva mener du egentlig? Om han setter seg høyere enn barnet sitt? Skjønte ikke helt formuleringen.
Vera Vinge Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Umulig å vite, men er det viktig? Er det en konkurranse? Om jeg var deg, ville jeg håpe at han elsket barnet sitt mest av alle, men at jeg kom på en god andreplass.
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Du lurer på om han elsker deg mer, og setter deg forran barnet sitt? VIL du at han skal det? ...
gullet76 Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Jeg også sier at min kjære er det beste som noensinne har hendt meg, og han sier det samme om meg. Men både jeg og han vet at barna mine står over oss. Det er underforstått mellom oss hvertfall. Men jeg vet også om fedre som setter kjæresten foran barna....
Phaedra Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Det kan ikke likestilles, og burde heller aldri likestilles. Slik jeg ser det er det to forskjellige typer kjærlighet. Jeg skal gifte meg med en som har to barn fra før, og selv om jeg til tider har slitt med sjalusi overfor barna (jeg har aldri latt dem få se/vite dette) har jeg *alltid* ment at de skal gå først og være viktigst. Da vet jeg at han vil bli en god far overfor våre fremtidige barn Jeg mener ikke at forholdet skal være urimelig og ubalansert. Men jeg synes heller ikke at du skal kreve av ham at han skal ta et valg her. Barnet hans blir etterhvert voksent og skaper seg sitt eget liv. Du og kjæresten din skal skape dere et liv sammen
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Han har ett barn fra før, men sier han elsker meg mer en alt og at jeg betyr mest i verden for han. Tror dere han mener dette bokstavelig? Er menn annerledes enn kvinner på det punktet? Pussig utspill dette. Trenger noen å sammenligne kjærlighet? Det er jo flere typer. Det går ann å elske en partner over alt og samtidig elske sitt barn over alt. Har ikke tenkt på at det går mot hverandre. Da må vi passe på å si elsker deg etter barna.
Gjest kjerring Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Pussig utspill dette. Trenger noen å sammenligne kjærlighet? Det er jo flere typer. Det går ann å elske en partner over alt og samtidig elske sitt barn over alt. Har ikke tenkt på at det går mot hverandre. Da må vi passe på å si elsker deg etter barna. Vi kvinner sier vel også at vi elsker mannen over alt på jord, men slipper å si at barna kommer først. Allle (nesten) vet at har du barn kommer de først i rekken men ikke den same typen kjærlighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå