Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå føles det litt rart. Kvalmen er så godt som over, og den voksende magen lar vente på seg. Selvsagt har jeg litt mage, buksene er for trange nå... Men det er liksom en slags "mellom-periode". Jeg vil kjenne liv snart!! Når jeg ligger i sengen kjenner jeg en slags "kribling" som sikkert ikke er babyen. :roll: Når kjente dere andre liv i magen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er i uke 21 og jeg tror ikke jeg har kjent liv enda. Førstegangsfødende kjenner liv senere enn de som har fått barn før.

Men har vært på ultralyd, så jeg vet at det er en levende krabat inni der:-)

Det kommer nok, men jeg tror du nok må vente enda en måned sikkert, kanskje lengre.

Gjest Mayamor
Skrevet

Jeg er i uke 19 og har heller ikke kjent liv utvendig...

Mens inni magen kjenner jeg "bobling" som kjennes ut som liv... :wink:

Jeg begyndte å kjenne det rundt uke 14 tror jeg...

Mayamor

Skrevet

Som regel har de fleste kjent liv innen 16-17 uke. Ikke utpå magen, men inni. Det kjennes ut som små fisk eller bobler.

Med første kjente jeg liv rundt 15-16 uke, men med yngste kjente jeg det allerede ved 13 uker.

Det blir spennende å se når jeg kjenner noe nå. :lol:

Skrevet

Er i 21. uke nå, og har kjent liv ca. 3 uker. På lørdag kunne vi også kjenne babyen utenpå magen for første gang (ikke spark, men den lå og presset hodet eller baken rett ut :D ) Mannen var i ekstase over endelig å få kjenne noe han også :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg venter mitt første barn og har kjennt liv daglig etter uke 13. Allerede i uke 16 har jeg kjennt liv fra utsiden. Men etter det jeg har lest er det normalt å kjenne det noe senere. Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet, og har derfor hatt god tid til å kjenne etter. Deilig å kjenne bevegelser!!

Skrevet

Da jeg gikk gravid for noen år siden begynte jeg å kjenne liv i 4.måned cirka. Husker ikke hvor mange uker det var, er så lenge siden. Men jeg ble gravid i begynnelsen av januar, siste mens slutten av desember, og jeg begynte og kjenne liv i månedskiftet april/mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...