Gjest en eks Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Min eks har nå funnet seg en dame, som bor i et annet land. Jeg syns han er naiv og er redd han blir utnyttet. Han forelsker seg hver gang han har vært der nede og tror alltid han har funnet noe spesielt. Nå bor begge i samme land når min eks ikke jobber i Norge, men jeg er selvfølgelig redd for at hans nye dame tar opp igjen sitt gamle yrke og selger kroppen sin så fort min eks snur ryggen til. Min eks er ikke akkurat en som har problemer med å få seg damer her hjemme, han bare orker ikke styre med det. Det er for slitsomt å forholde seg til kravstore og vrange damer i Norge når man kan dra dit og få seg dame på en-to-tre. Det er visst tanken. Der nede kan han bare knipse, så har han en hale av damer etter seg. I lengden så er det å slå seg til ro med en dame han ønsker. Selv om han selvfølgelig ikke syns det er direkte ubehagelig med oppmerksomhet. Selv om jeg og min eks er litt av-og-på-venner, og har våre feider, så ønsker jeg jo at han blir lykkelig. Jeg bekymrer meg som sagt for at damen hans, som nå jobber med noe annet enn å selge kroppen sin (slik hun gjorde da hun traff han...det var altså slik de møttes), vil falle tilbake i gamle rekker når han ikke er der med henne. Han er nemlig i Norge noen uker i strekk, og da er ikke hun med... Han mener selv han kjenner såpass mange i området der, at han ville fått greie på det om hun er ute og lufter seg på den måten, og at hun har altfor mye å tape til og tørre å prøve på det. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg er ikke begeistret for denne knipse-måten man får seg kjæreste på der nede, men det er nå et valg han har tatt. Ja ba han være forsiktig og ikke la seg lure. Jeg tenker jo som så at....vil hun selge seg hvis hun ikke må ? Hun tjener penger i denne andre jobben sin, og får også penger tilsvarende det dobbelte av min eks. Noen med litt kjennskap, som har meninger ?
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Eh, hvorfor bryr du deg? Det er vel strengt tatt ikke noe som du har noe med. Skjønte vel heller ikke spm. Om hun kommer til å selge kroppen sin igjen? Ja hva vet vi om det... nei få deg et liv..
Gjest Miley Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Det som er fint med ekser er at man kan gi beng i hva de driver med.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Det som er fint med ekser er at man kan gi beng i hva de driver med. Nettopp...
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Han er sammen med en hore? Eventuelt x-hore`? Eh, tror du bare skal være glad dere ikke trenger å bry dere om hverandre.
Kamikatze Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 (endret) Tror nok eksens sarkasme ble misforstått. - Det med å oppgradere fra deg til en prostituert... Endret 30. november 2008 av mrs_bond
Jade Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 (endret) Eksen din er voksen, og sikkert ved sine fulle fem. Han velger selv hvem han vil bli sammen med, og er voksen nok til å skjønne konsekvensene av det. Det er ikke ditt ansvar å sørge for at han ikke blir såret. Gå videre med ditt eget liv, og ikke ta på deg hans "problemer". Endret 30. november 2008 av Jade
Jigva Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 det var en kollega på jobben min som sa det veldig fint til meg engang jeg fortalte om noe tullete som bekymret meg: "Du må ikke bekymre deg for så mye, det er ikke bra" Tror det passer ganske bra her også. La eks være eks, pass heller på deg selv og la han seile sin egen sjø. Man må ikke nødvendigvis bekymre seg for alle som har hatt en rolle eller plass i livet ditt en gang.
Gjest farge Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 ...."kravstore og vrange damer i Norge"... -> bl.a. deg altså? Kjenner utrolig mye snille og greie norske damer....du må ha skremt han godt. ...."når man kan dra dit og få seg dame på en-to-tre" ->....prostituert på en-to-tre? ...."selv om jeg og min eks er litt av-og-på-venner, og har våre feider.." -> hvordan blir man av-og-på-venner i voksen alder..? Ellers, såkalt voksen, alder. Og hvorfor har du dine feider med eksen?? Han er jo en eks, sikkert ikke uten grunn. En av årsakene til de såkalte feidene, kan vel være at du henger deg opp i hva han gjør. Og skal ha KG til også å henge seg opp i det..? La nå guttungen få styre livet sitt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå