Gjest Gjest_gekko_* Skrevet 28. november 2008 #1 Del Skrevet 28. november 2008 I starten på året datet jeg en mann som bor i en annen by. Vi har ikke hatt kontakt på lenge p.g.a merkelig oppførsel på nettet fra hans side hvor jeg syns endel tydet på at han hadde dame, noe han aldri har innrømt, men heller nektet for. At han bor alene er jeg sikker på. Og han har dating-profiler med ansikt flere steder på nett. Samtidig vet jeg hvor slu enkelte kan være selv om de er aldri så opptatt. Nå har jeg gjort det klart at jeg ikke vil snakke med han. Så kontakter han meg igjen og ber om en ny sjans, er enig i at han oppførte seg tåpelig sist. Jeg kan ikke nekte for at jeg likte han svært godt hvis vi ser bort ifra det faktum at jeg ikke vet om jeg er istand til å stole på han. Det han gjorde, og reaksjonen hans da jeg oppdaget det var ganske spesiell. Han droppet meg fordi han mente jeg var kontrollerende, da jeg fant bilde av han og en dame på facebook (i en seng). Han tålte altså ikke konfrontasjonen. Han kontaktet meg i går og ba om pent vær, en sjans til, sier han har tenkt mye på meg og likte meg godt. At han ikke skal plage meg hvis jeg ikke vil snakke med han, men at han håper å høre fra meg. Jeg ønsket han bare lykke til og sa ikke noe utover det. Jeg har diskutert saken med et familiemedlem, som er omtrent like skeptisk til dette som meg, samtidig kan jeg ikke stikke under en stol at ja, jeg fikk følelser for han, men jeg er selvfølgelig ikke interessert i å bli lurt eller involvere meg med en med slike reaksjonsmønstre eller som er opptatt. Nå har det altså gått nærmere et år, og jeg lurer på om ting kan være forandret, eller om det bare blit mistenkeligheter, usikkerhet og vanskelig å forholde seg til igjen. What do to ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå