Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg har lett og lett for å finne arktisk juleøl fra Mack (blå boks med snø og reinsdyr), men finner det ingen steder. Vært innom både store og små butikker i Oslo sentrum. Har noen av dere sett dette ølet på en butikk i sentrum eller på Bislett/Sankthanshaugen/Torshov? Blir kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg!
Christal Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg har hørt at Mack har sluttet å sende varer sør for Trondheim? Får ikke tak i noe Mack lengre jeg heller. MEN kan jo likevel være heldig å få tak i noe .. Gi beskjed om du finner noe. Mack øl er godt øl det.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg har sett vanlig Mack-øl på Centra på Majorstuen og Maxi på Bjølsen. Hvis du er skikkelig tørst på det. Men dessverre hadde de ikke juleølutgaven, som høres så god ut.
Christal Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Jeg har sett vanlig Mack-øl på Centra på Majorstuen og Maxi på Bjølsen. Hvis du er skikkelig tørst på det. Men dessverre hadde de ikke juleølutgaven, som høres så god ut. Bor ikke i Oslo
Gjest Mack-kunde Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg har lett og lett for å finne arktisk juleøl fra Mack (blå boks med snø og reinsdyr), men finner det ingen steder. Vært innom både store og små butikker i Oslo sentrum. Har noen av dere sett dette ølet på en butikk i sentrum eller på Bislett/Sankthanshaugen/Torshov? Blir kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg! Jeg handler Mack på ICA rett nedenfor UD. Vet ikke om senteret heter "House of Oslo" eller noe sånn. De har veldig bra utvalg på Mack, men vet ikke om de har juleøl. Generelt sett er det ICA og Meny kjedene som bruker å ha Mack i butikken. De har som regel dårlig utvalg og ikke så mange heller. Så spør gjerne betjeningen etter Mack, så kanskje de tar inn mer. Lei av å drikke dansk "skivp-øl" (ringnes).
Gjest Gjest_kia_* Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Smart Club i Trondheim hadde et helt utrolig mackutvalg, kan være de har det i Oslo og? Er jo ikke så langt til Smart Club på Bislett fra Sthanshaugen. Ellers er det som resten sier, ofte større utvalg på meny, ultra og ica. Vet og at bunnpris på Oslo s (av alle ting, den minste butikken man vet om, sikkert) hadde Dahls (oss gamle trondheimsstudenter i mellom....), kanskje de har noe Mack og? Ofte har og butikkene i skikkelige studentsteder større ølutvalg, slik var det i hvert fall i Trondheim.
Gjest StockDama Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Mack burde skjerpe seg og sende mer sørover, jeg har ikke noe lyst til å reise inn til oslo for å handle julebrus X)
Kitsune Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Du kan alliere deg med en nordlenning og be h*n sende det til deg i posten.
Gjest StockDama Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Du kan alliere deg med en nordlenning og be h*n sende det til deg i posten. Det har jeg gjort =D Vet ikke hvor lurt det er å sende en sixpack med øl i vanlig post dog...det må isåfall ts teste ut.
Christal Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Det har jeg gjort =D Vet ikke hvor lurt det er å sende en sixpack med øl i vanlig post dog...det må isåfall ts teste ut. Vel, alle vet jo at pakker ikke blir behandlet på beste måte når de sendes og om du vil ha dødt/flatt øl med veldig lite kullsyre må du gjerne sende øl med posten
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Det har jeg gjort =D Vet ikke hvor lurt det er å sende en sixpack med øl i vanlig post dog...det må isåfall ts teste ut. Du ville være overrasket hvor bra det går, faktisk.. Kluet er sende det som glass-vare post, funka her i alle år Ps: la ølet roe seg en dag eller noe før du spretter det opp, men er du desperat nok går det sikkert bra å slikke den av halve leiligheten
Christal Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Ps: la ølet roe seg en dag eller noe før du spretter det opp, men er du desperat nok går det sikkert bra å slikke den av halve leiligheten slikke øl av halve leiligheten - for et syn!!
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 slikke øl av halve leiligheten - for et syn!! Jeg vurderte tanken, men ved nærmere ettersyn oppdaga jeg at førjulsvasken ikke var gjort skikkelig, så ble til at jeg vaska det av, selv om jeg var desperat og fikk bare en boks den gangen
Fakse Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Send mail til kundeservice hos Mack og spør hvor de sender. Før i verden var det Smart Club og Rimi som hadde best utvalg sørpå, men det er mange år siden jeg var oppdatert på den fronten.
Scorpina Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Uhm...heldige meg som bare kan gå rett ned i bakken og kjøpe mack-øl på Prix'n
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Uhm...heldige meg som bare kan gå rett ned i bakken og kjøpe mack-øl på Prix'n Uheldige meg bor litt mer til i gokk, på bygda der 96% sikkert tror at mack øl er en type hjemmebrent
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 prøv brusshop i lørenskog og strømmen. de har stort utvalg av øl. men om de har vet jeg ikke!
LadyInRed Skrevet 4. desember 2008 #18 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har lett og lett for å finne arktisk juleøl fra Mack (blå boks med snø og reinsdyr), men finner det ingen steder. Vært innom både store og små butikker i Oslo sentrum. Har noen av dere sett dette ølet på en butikk i sentrum eller på Bislett/Sankthanshaugen/Torshov? Blir kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg! ikke akurratt det du spør om, men vil likevel nevne det. jeg kjøpte mack sitt juleøl (sterkølet) på polet på sandaker senter idag. det fikk toppscore i juleøl-testen til vg eller dagbladet. men det var altså sterkølet.........
Dåsa Skrevet 4. desember 2008 #19 Skrevet 4. desember 2008 Uheldige meg bor litt mer til i gokk, på bygda der 96% sikkert tror at mack øl er en type hjemmebrent Bor litt mer urbant nå, men helt enig, sånn var det før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå