Gjest Ruge fra ID? Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hei. Er det noen som vet om en fin fersken farget ruge fra ID? Bruker lyserosa til vanlig, men nå har jeg lyst på noe nytt.. Er så vanskelig å finne den fargen, for de salongene jeg har vært innom har hatt så dårlig utvalg.. Og på nettsidene er det så vanskelig å se fargene.. Så dumt fargene ikke er beskrevet..
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Tror det er en lys ferskenfarget som heter Morning.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Var inne å så på den på en nettside, så fin ut den.. men kanskje litt for orange? Noen som vet om en med litt rosa toner.. Id eller andre..?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hvis det er lyse farger du vil ha kan du prøve Kiss Me Meg eller Meryl. Jeg har bare prøvd Meg selv, den er vel mer ferskenrosa mens Meryl ser mer rendyrket fersken ut. Begge er ganske lyse. Jeg liker også Nars Orgasm - klassisk ferskenrosa med skimmer. IDs Glee er også veldig fin hvis du liker litt mørkere rosa.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Hvis det er lyse farger du vil ha kan du prøve Kiss Me Meg eller Meryl. Jeg har bare prøvd Meg selv, den er vel mer ferskenrosa mens Meryl ser mer rendyrket fersken ut. Begge er ganske lyse. Jeg liker også Nars Orgasm - klassisk ferskenrosa med skimmer. IDs Glee er også veldig fin hvis du liker litt mørkere rosa. Ahaa.. ja kanskje jeg skal se på dem.. Hva er forskjellen på ruge og blush da?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå