Gjest Gjest_Søtnos_* Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg har kjøpt meg ny mascara, dior diorshow iconic. Er veldig fornøyd med resultatet, synes den gir vippene fint volum. Det jeg ikke var klar over var at den er vannfast.. Liker ikke vannfaste mascara.. Noen tips til øyesminkefjerner?
Gjest Deception Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Den er ikke vannfast i og for seg, men sitter utrolig bra. Du kan enten bruke en tofase-fjerner av den typen som må ristes, men jeg liker egentlig bedre sminkefjerneren i tube fra Body Shop. Det er en kremgele med lett konsistens som fjerner det meste, og koster 119 kroner for en tube som varer utrolig lenge.
Elbereth Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Bruker vannfast Diorshow, og jeg fjerner den enkelt med makeupservietter fra simple.
venus_ Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Den er ikke vannfast i og for seg, men sitter utrolig bra. Du kan enten bruke en tofase-fjerner av den typen som må ristes, men jeg liker egentlig bedre sminkefjerneren i tube fra Body Shop. Det er en kremgele med lett konsistens som fjerner det meste, og koster 119 kroner for en tube som varer utrolig lenge. Hva heter den? Er den veldig mild?
Gjest Deception Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hva heter den? Er den veldig mild? Det er denne, og ja: den er mild, men effektiv. Jeg synes tofasefjernere tørker ut huden, men det gjør ikke denne. Dessuten er den veldig drøy i bruk.
Gjest Gjest_Søtnos_* Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Takk for svar, tror jeg skal prøve den fra bodyshop :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå