umbraco Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 (endret) Hei Jeg har et tips som jeg ønsker å dele med forumet, hvis du trenger et nyttig verktøy for å samle sammen alt nyttig du finner på Internett. Det er gratis, norsk og heter Secondbrain. De tilbyr et meget hendig verktøy for å samle alle dine forskjellige typer av linker på ett og samme sted Ta en titt her hvis du er interessert: For tiden avholder de også en vervekampanje som varer til 18 desember og hvor toppremien er en Nitendo Wii konsol Med vennlig hilsen Umbraco Innlegget er redigert i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 28. november 2008 av Veslejenta
Dyveka Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 (endret) Hei Jeg har et tips som jeg ønsker å dele med forumet, hvis du trenger et nyttig verktøy for å samle sammen alt nyttig du finner på Internett. Det er gratis, norsk og heter Secondbrain. De tilbyr et meget hendig verktøy for å samle alle dine forskjellige typer av linker på ett og samme sted Ta en titt her hvis du er interessert: For tiden avholder de også en vervekampanje som varer til 18 desember og hvor toppremien er en Nitendo Wii konsol Med vennlig hilsen Umbraco Hvis den er norsk, hvorfor (evt. hvordan ) finnes den ikke i norsk versjon ? Endret 28. november 2008 av Veslejenta
umbraco Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 (endret) Hei Det mest brukte språket på Internett er engelsk, og derfor er også tjenesten på engelsk. Det blir nok for dyrt å vedlikeholde to versjoner, en engelsk og en norsk. De som jobber med kundestøtte er norske og hvis du har spørsmål, kan du henvende deg til dem på norsk. Vi snakkes - Umbraco Endret 28. november 2008 av Veslejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå