Barbie Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 Vi skal gifte oss i syden i august og skal spandere turen på våre forlovere. Min forlover skal ha med seg sin samboer,noe som i utgangspunktet er greit. Problemet er bare at de krangler hele tiden! De kan over hodet ikke drikke sammen,det blir et sant mareritt hver gang. I går var vi ute sammen igjen,og resultatet var som det pleier... Hun forsvant i fullt sinne. Min samboer og jeg har faktisk begynt å grue oss til bryluppet,vi er redd for at deres krangling kan ødelegge dagen vår. Vi kan vel ikke nekte dem og drikke på turen heller?..? Jeg nevnte min bekymring for henne ved en anledning,og da skrek hun til meg at jeg kunne finne en annen forlover! Jeg synes dette begynner og bli vanskelig,og vi har vurdert og reise alene. Hva ville dere andre gjort? Vi har jo planlagt turen sammen,og hun kommer til og eksplodere hvis de ikke får bli med likevel. Og hva gjør vi med min samboers forlover? Kan vi bare ta med ham? Dette er litt av et dilemma,og jeg trenger noen råd. Det er godt voksne mennesker dette er snakk om,men å være venner i en hel uke?? Det tror jeg kan bli vanskelig for dem. Hva gjør vi?? Ismen
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Jeg nevnte min bekymring for henne ved en anledning,og da skrek hun til meg at jeg kunne finne en annen forlover! Gjør det! Ellers kommer du til å engste deg for dette hele turen. Eventuelt si at hun får reise uten samboeren sin, siden det er de to sammen som er problemet. B.
Tusenfryd Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Å, hallo! Kan hun ikke snakkes til en gang? Da burde du kanskje ta henne på ordet...? Vondt men... når folk ikke kan styre seg i fylla er det én ting, men når de ikke kan snakkes til i edru tilstand heller så skjønner man at unger ikke kan være forlovere. Helt ærlig. Dette er deres bryllup. Ikke finn dere i at andres oppførsel eller mange på sådan skal ødelegge forventinger og glede.12
Barbie Skrevet 14. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2002 Hadde hun enda vært en "unge" så kunne jeg kanskje skjønt at hun ikke tålte og bli snakket til.....Men,hun er faktisk 37 år! Er det flere som har tips/råd og komme med?
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2002 #5 Skrevet 14. april 2002 Hm... Går det kanskje an å si til henne at dere ikke har råd til å ta med både henne og kjæresten hennes? For hvis hun drar uten ham blir det jo ingen krangling...12
09.08.2002 Skrevet 15. april 2002 #6 Skrevet 15. april 2002 Nei ærlig talt! Si det som det er (en gang til)! Om hun farer opp denne gangen også, så syns jeg faktisk du skal si til henne at enten kommer hun med alene, eller så får du dessverre finne en annen forlover. Si, som jo sant er, at dere gruer dere til deres egen bryllupsdag! Du kjenner henne best. Si det slik at hun forstår at det ikke er henne som venninne du ikke vil ha, men kranglingen mellom henne og hennes venn du vil ha deg frabedt. Sett foten ned. Man skal ikke grue seg til sitt eget bryllup! Kan hun ikke takle situasjonen, så er det hennes problem og ikke ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå