Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan litt om rimelige gps-modeller som er i handelen?

Jeg vet at min kjære ønsker seg en gps. En som man kan ha i bilen, men også ta med på ferie hvis man skal fly til utlandet.

Går det an å bruke en bil-gps uten bil, bare ha den i lomma, og bruke den til å finne fram når man er på storbyferie? De går vel på batteri?

(Da jeg googlet litt kom det frem to typer gps-er - en til å gå på tur med i fjellet og slikt, og en for bilen. Det er vel helst bykart og veikart han trenger, ser jeg for meg.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Er det noen som kan litt om rimelige gps-modeller som er i handelen?

Jeg vet at min kjære ønsker seg en gps. En som man kan ha i bilen, men også ta med på ferie hvis man skal fly til utlandet.

Går det an å bruke en bil-gps uten bil, bare ha den i lomma, og bruke den til å finne fram når man er på storbyferie? De går vel på batteri?

(Da jeg googlet litt kom det frem to typer gps-er - en til å gå på tur med i fjellet og slikt, og en for bilen. Det er vel helst bykart og veikart han trenger, ser jeg for meg.)

Anbefaler denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...f0AAAEOUKE03xii

Veldig lett å bruke og lett å oppgradere programvare.

Ja man kan ta den med seg i lomma hvis man vil, er oppladdbar akkurat som en mobil.

Er visst dette merket som er mest solgt har jeg inntrykk av.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Noen som vet om en som tar Norge evt Norden ? som er bra

år da ann å bruke disse i båt eller må man ha egne til båt (sjøkart ja..) ?

Skrevet
Noen som vet om en som tar Norge evt Norden ? som er bra

Tomtom One eller 730 leveres med kartdatabase for Norge/Norden, kan oppdateres.

år da ann å bruke disse i båt eller må man ha egne til båt (sjøkart ja..) ?

Ja det er andre enheter som brukes i båt, spess til hurtiggående båter der høyere oppdateringsfrekvens er viktig.

Har en slik i vår båt: http://www.nautisk.no/products/garmin_gpsmap_5008_g_0059300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...