angara Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hei! Er det noen som kan litt om rimelige gps-modeller som er i handelen? Jeg vet at min kjære ønsker seg en gps. En som man kan ha i bilen, men også ta med på ferie hvis man skal fly til utlandet. Går det an å bruke en bil-gps uten bil, bare ha den i lomma, og bruke den til å finne fram når man er på storbyferie? De går vel på batteri? (Da jeg googlet litt kom det frem to typer gps-er - en til å gå på tur med i fjellet og slikt, og en for bilen. Det er vel helst bykart og veikart han trenger, ser jeg for meg.)
-Susanne- Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei! Er det noen som kan litt om rimelige gps-modeller som er i handelen? Jeg vet at min kjære ønsker seg en gps. En som man kan ha i bilen, men også ta med på ferie hvis man skal fly til utlandet. Går det an å bruke en bil-gps uten bil, bare ha den i lomma, og bruke den til å finne fram når man er på storbyferie? De går vel på batteri? (Da jeg googlet litt kom det frem to typer gps-er - en til å gå på tur med i fjellet og slikt, og en for bilen. Det er vel helst bykart og veikart han trenger, ser jeg for meg.) Anbefaler denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...f0AAAEOUKE03xii Veldig lett å bruke og lett å oppgradere programvare. Ja man kan ta den med seg i lomma hvis man vil, er oppladdbar akkurat som en mobil. Er visst dette merket som er mest solgt har jeg inntrykk av.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Noen som vet om en som tar Norge evt Norden ? som er bra år da ann å bruke disse i båt eller må man ha egne til båt (sjøkart ja..) ?
-Susanne- Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Noen som vet om en som tar Norge evt Norden ? som er bra Tomtom One eller 730 leveres med kartdatabase for Norge/Norden, kan oppdateres. år da ann å bruke disse i båt eller må man ha egne til båt (sjøkart ja..) ? Ja det er andre enheter som brukes i båt, spess til hurtiggående båter der høyere oppdateringsfrekvens er viktig. Har en slik i vår båt: http://www.nautisk.no/products/garmin_gpsmap_5008_g_0059300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå