mimi82 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 God morgen jenter! Vet at det sikkert er mange som spør om det samme, men jeg må bare ha litt tilbakemeldinger og synspunkter her. Jeg har IKM i dag, tok 2 tester på morgenurin i dag, en fra billigtester og en cb, begge viste svakt positivt. Billigtesten var veldig svak, den fra cb var også svak men samtidig så kunne vi se streken begge to. Jeg måtte vise den til mannen for å få bekreftet at det var et kryss der selv om det var svakt. Men den streken som skal gå loddrett var mye smalere enn den som går vannrett, hvis dere skjønner.... Noen som har opplevd noe sånt? Vet at jeg må ta en test til, skal innom apoteket senere i dag. Den testen bør jeg kanskje vente med å ta til i morgen tidlig eller? Masse spørsmål her, men aldri vært gravid, og er litt redd for å glede meg for tidlig, vil jo så gjerne ha en liten spire i magen:-)
NemoLinn Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 God morgen jenter! Vet at det sikkert er mange som spør om det samme, men jeg må bare ha litt tilbakemeldinger og synspunkter her. Jeg har IKM i dag, tok 2 tester på morgenurin i dag, en fra billigtester og en cb, begge viste svakt positivt. Billigtesten var veldig svak, den fra cb var også svak men samtidig så kunne vi se streken begge to. Jeg måtte vise den til mannen for å få bekreftet at det var et kryss der selv om det var svakt. Men den streken som skal gå loddrett var mye smalere enn den som går vannrett, hvis dere skjønner.... Noen som har opplevd noe sånt? Vet at jeg må ta en test til, skal innom apoteket senere i dag. Den testen bør jeg kanskje vente med å ta til i morgen tidlig eller? Masse spørsmål her, men aldri vært gravid, og er litt redd for å glede meg for tidlig, vil jo så gjerne ha en liten spire i magen:-) Så lenge du har sett et kryss så er den positiv! Hos noen trenger det ikke å slå kraftig ut på testene på IKm dagen. Noen tester jo ikke positiv før 1 uke etter forventet mensen så variasjonene er store. Jeg ville ha kjøpt en digital test fra CB sine. Da får du et klart svar, gravid eller ikke gravid. Jeg ville ha ventet til i morgen å ta den testen. Lykke til!
mimi82 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 (endret) Da har jeg vært på apoteket, de hadde selvfølgelig ikke de digitale testene til cb, men jeg fikk da kjøpt samme cb test som jeg testet med i dag tidlig. Så nå skal jeg prøve å gjøre alt mulig annet for at tiden frem til i morgen tidlig skal gå fortest mulig......selv om det klør i fingrene etter å ta testen, men tenker at når testene var svake med morgenurin i dag, så er jeg redd for at de slår ut negativt hvis jeg tar en test midt på dagen i dag, må bare prøve å klare å vente til i morgen tidlig...... Håper sånn at testene i dag stemmer og at jeg er blitt gravid, og jeg har jo hørt at et kryss er et kryss, men det er veldig vanskelig å tolke når det plutselig gjelder meg selv.... Jeg hadde forventet mensen i dag, har ikke kjent noe til hverken ømme bryster, kvalme eller noen ting, tenkte bare at i dag kommer vel mensen for vi er vel ikke så heldige at vi er gravide allerede......så jeg visste nesten ikke hvilket ben jeg skulle stå på i dag tidlig, samtidig som jeg prøver å ikke bli for glad i tilfelle jeg ikke skulle være gravid..... Endret 28. november 2008 av mimi82
mimi82 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 Testen jeg tok i morges var positiv, så da må det jo stemme......vi er så glade at vi skjønner ikke helt hva vi skal gjøre:-) Tusen takk for tilbakemeldinger jenter og lykke til alle sammen, skal spre litt babystøv før jeg forlater forumet og går over til gravidforumet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå