Gjest Gjest_mann_* Skrevet 28. november 2008 #1 Del Skrevet 28. november 2008 Her kommer jeg med et spørsmål igjen da; Om jeg hadde blitt med en dame hjem og oppdaget en dildo eller tre på soverommet så innrømmer jeg at jeg ville tenkt utelukkende positive tanker om dette. Men; Om du som dame var med en mann hjem og oppdaget en Fleshlight på soverommet hans... ville du gjort det samme?? Jeg tror ikke det, tror ikke at det er like akseptert med mannlige hjelpemidler... eller? for ordens skyld.... jeg har ikke en sånn, er bare nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. november 2008 #2 Del Skrevet 28. november 2008 Dumt spørsmål: hva er en fleshlight? Uansett hva det er, tror jeg nok jeg ville bli litt tent dersom jeg så det hos en jeg var med hjem. Er ikke så vanlig med ''mannlige'' leketøyer, i alle fall for meg, så for meg hadde det vært litt kinky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nila_* Skrevet 28. november 2008 #3 Del Skrevet 28. november 2008 Dumt spørsmål: hva er en fleshlight? Uansett hva det er, tror jeg nok jeg ville bli litt tent dersom jeg så det hos en jeg var med hjem. Er ikke så vanlig med ''mannlige'' leketøyer, i alle fall for meg, så for meg hadde det vært litt kinky. fleshlight er en dametiss med et "rør" på baksiden, som mannen kan putte penis inn i for å runke. Det kan se litt ut som en lommelykt (men en stor en) i fasongen, derfor ordspillet fleshlight/flashlight. Til spørsmålet; nei, jeg hadde absolutt ikke reagert hvis jeg hadde sett dette hjemme hos en gutt jeg var på dater'n med. Samboeren min har en sånn (i tillegg til mye annet sexleketøy vi har), og jeg synes det bare er opphissende å se han bruke den. Jeg ville faktisk synes det var positivt hvis jeg hadde sett dette hjemme hos en gutt, fordi det sannsynligvis betyr at man er mindre konservativ og at man faktisk er åpen for å teste ut litt forskjellig (av sexleketøy, eller kanskje også mer eksperimentell sex). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Del Skrevet 28. november 2008 Hadde ikke reagert negativt nei. Jeg og min mann kjøper stadig vekk sexleketøy til hverandre. Han har ikke fleshlight men to andre "gelefitter" som han egentlig bruker alt for sjelden. Jeg har brukt sexleketøy siden ungdommen og har aldri skjønt at det skal være noe negativt,uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 28. november 2008 #5 Del Skrevet 28. november 2008 fleshlight er en dametiss med et "rør" på baksiden, som mannen kan putte penis inn i for å runke. Det kan se litt ut som en lommelykt (men en stor en) i fasongen, derfor ordspillet fleshlight/flashlight. Til spørsmålet; nei, jeg hadde absolutt ikke reagert hvis jeg hadde sett dette hjemme hos en gutt jeg var på dater'n med. Samboeren min har en sånn (i tillegg til mye annet sexleketøy vi har), og jeg synes det bare er opphissende å se han bruke den. Jeg ville faktisk synes det var positivt hvis jeg hadde sett dette hjemme hos en gutt, fordi det sannsynligvis betyr at man er mindre konservativ og at man faktisk er åpen for å teste ut litt forskjellig (av sexleketøy, eller kanskje også mer eksperimentell sex). Veldig enig i denne:) Det er min erfaring også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 28. november 2008 #6 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg ville ha sett på det som veldig positivt hvis en mann hadde hatt en Fleshlight. Jeg har sett reklame for de duppedingsene og reklamen tenner meg faktisk. Hadde jeg vært en mann, ville jeg definitivt ha investert i en slik Faktisk så undrer det meg at de fleste menn jeg har vært borti ikke eier et eneste sexleketøy. Det må da være utrolig kjedelig å kun runke? Eller er det kanskje slik at menn skjuler leketøyene for oss damer? På samme måten som at noen menn kan fantasere om at kjæresten bruker leketøyene sine, så fantaserer jeg om å kunne få se en mann med sin Fleshlight Konklusjon: Ser intet negativt med en mann og hans sexleketøy. Endret 28. november 2008 av nettvenninnen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. november 2008 #7 Del Skrevet 28. november 2008 Eller er det kanskje slik at menn skjuler leketøyene for oss damer? Jeg har gjort det i hvert fall. Har nok tenkt i samme baner som trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #8 Del Skrevet 28. november 2008 En selvsikker mann sjeneres ikke over sin egen kropp og seksualitet, uansett. Og jenter flest liker selvsikre menn. 2+2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #9 Del Skrevet 28. november 2008 En selvsikker mann sjeneres ikke over sin egen kropp og seksualitet, uansett. Og jenter flest liker selvsikre menn. 2+2. Kanskje, men mennesker flest er ikke selvsikre hele tiden. Heller ikke menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #10 Del Skrevet 28. november 2008 Kanskje, men mennesker flest er ikke selvsikre hele tiden. Heller ikke menn. Ingenting godt kommer ut av å krype for og trygle om andre menneskers aksept. TS skal ikke bry seg om jenta han tar med seg hjem liker hans seksualitet eller ikke, det er hennes sak. TS skal være seg selv, og fokusere på om han liker henne. Gjør hun ikke det, proceed to next fish. Beste for begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #11 Del Skrevet 28. november 2008 Gjør hun ikke det, proceed to next fish. Gjør _han_ ikke det, mente jeg. Men jeg vil forsåvidt gi samme råd andre veien også, ingen grunn til å piske en døende hest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #12 Del Skrevet 28. november 2008 Ingenting godt kommer ut av å krype for og trygle om andre menneskers aksept. TS skal ikke bry seg om jenta han tar med seg hjem liker hans seksualitet eller ikke, det er hennes sak. TS skal være seg selv, og fokusere på om han liker henne. Gjør hun ikke det, proceed to next fish. Beste for begge parter. Hva hvis han tenner på bæsj og oppkast i seksuell sammenheng, skal han være like åpen da også? Poenget er at det finnes ting som ikke er "godtatt", og jeg tror kanskje vi ikke har kommet lenger enn at fleshlight er en av de tingene. Godt å se at det er mange som er uenige her, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 28. november 2008 #13 Del Skrevet 28. november 2008 Fleshlight er utelukkende positivt og veldig moro å leke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #14 Del Skrevet 28. november 2008 Hva hvis han tenner på bæsj og oppkast i seksuell sammenheng, skal han være like åpen da også? Nei, det er selvsagt mye bedre å utgi seg for å være noen andre enn den man er for å få lurt til seg partnere som egentlig ikke er riktige for en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 28. november 2008 #15 Del Skrevet 28. november 2008 Nei, det er selvsagt mye bedre å utgi seg for å være noen andre enn den man er for å få lurt til seg partnere som egentlig ikke er riktige for en. *** Nå er det ikke akkurat noe ukjent fenomen det da, jeg opplever ikke at verken push-up, stayups, korsetter, bh-innlegg eller dekkstift er hjelpemidler for å bedre kunne utgi seg som den man er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 29. november 2008 #16 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde ikke syns det var noe særlig. Syns egentlig det er litt ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 29. november 2008 #17 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde ikke syns det var noe særlig. Syns egentlig det er litt ekkelt... Enig, men nå har ikke jeg sansen for dildoer, vibratorer og hva det nå heter alt sammen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #18 Del Skrevet 29. november 2008 Enig, men nå har ikke jeg sansen for dildoer, vibratorer og hva det nå heter alt sammen heller. Hvorfor ikke? Altså, det er greit nok å ikke bruke det selv, men å kalle det ekkelt synes jeg er drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #19 Del Skrevet 3. desember 2008 Skal damer kunne ha dildoer, skal menn kunne ha fleshlights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evinrude_ Skrevet 4. desember 2008 #20 Del Skrevet 4. desember 2008 Fleshlight er utelukkende positivt og veldig moro å leke med. Fleshlight er noe helsikes styr å varme opp, skylle og tørke - ihvertfall om man skal følge instruksjonene som følger med. Om man har litt sunt bondevett og bruker et håndkle for å tørre den, og litt dildorens etterpå derimot, kan det gå greit. Så lenge man _ikke_ oppbevarer den i hylsteret (som det står at man skal gjøre). Da mugner det jo (eller noe sånt) i kantene . Æsj. Jeg hadde ikke syns det var noe særlig. Syns egentlig det er litt ekkelt...Synes du dildoer og klitorisstimulatorer er ekle også? Eller gjelder det bare mannlige leketøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå