Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Er et hav der ute med så mye å velge mellom. Trenger noe som fyller ut i furene/rynkene. Noen som har tips? Restylane/Botox er vel det eneste som virkelig hjelper? Er ikke så gammel men allerede fått en del rynker, synes jeg selv...
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Er et hav der ute med så mye å velge mellom. Trenger noe som fyller ut i furene/rynkene. Noen som har tips? Restylane/Botox er vel det eneste som virkelig hjelper? Er ikke så gammel men allerede fått en del rynker, synes jeg selv... Tror ikke det er så mye man kan ta på huden som fyller rynkene. Da må man vel fylle ut med Restylane tenker jeg. Var hos hudpleier som fortalte meg at Elixir Cosmeceuticals kommer med en hyaluronsyre serum. Det er samme som restylane i et serum. Høres spennende ut, men tror vel ikke det fyller ut rynker det heller. Hva gjelder rynkekremer vil nok det meste som gir hudforbedring tørke ut huden istedenfor å fylle det ut (fruktsyrer, A-vitamin syrer). Så skal man behandle seg må man bruke fuktighet ved siden av.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 TS her Tror heller ikke på kremer som tryller bort rynker Har du prøvd Restylane da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå