Gjest sukk Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg har lenge vært sikker på min seksualitet. Men så ble jeg tidlig i september kjent med en vakker jente. Hun fascinerte meg på en måte. Og jeg oppdaget etterhvert at jeg savnet henne når hun ikke var i nærheten, og at jeg følte en trang til å ta på henne, kjenne henne, kysse henne... Etterhvert kom det frem at hun var lesbisk. Jeg ble fullstendig overrasket. Det hadde ikke falt meg inn i det hele tatt, for selv om hun kanskje kan være litt rocka og tøff (hun bruker baggy bukser, har piercinger og et par små tatoveringer) - har hun verdens nydeligste, krøllede hår. Hun har grønne øyne og er vanvittig klassisk pen. Hun kunne vært dobbeltgjengeren til Imogene Poots, bare at hun har mørkt hår... *sukk* http://www.lahiguera.net/cinemania/actores...mogen_poots.jpg Uansett, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi studerer sammen og har blitt ganske godt kjent med hverandre. Hun tror jeg liker gutter, og jeg gjør jo det, men akkurat nå liker jeg bare hun. Noen ganger kan vi sitte oppe til langt på natt (selv i vanlige ukedager) og bare prate... Men hva skal jeg gjøre?? Selv om hun er lesbisk betyr jo ikke det at hun liker meg. Men hvordan finner jeg ut av det? Og jeg vil heller ikke ødelegge vårt vennskapsforhold, hvis hun skulle vise seg å ikke tenke på meg på den måten. Er det noen lesbiske her som kan fortelle meg om jeg kan plukke opp noen "signaler" eller noe sånt, som hun eventuelt sender ut til meg? Eventuelt signaler hun ikke sender ut...? Jeg er så forvirret... Endret 28. november 2008 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg har lenge vært sikker på min seksualitet. Men så ble jeg tidlig i september kjent med en vakker jente. Hun fascinerte meg på en måte. Og jeg oppdaget etterhvert at jeg savnet henne når hun ikke var i nærheten, og at jeg følte en trang til å ta på henne, kjenne henne, kysse henne... Etterhvert kom det frem at hun var lesbisk. Jeg ble fullstendig overrasket. Det hadde ikke falt meg inn i det hele tatt, for selv om hun kanskje kan være litt rocka og tøff (hun bruker baggy bukser, har piercinger og et par små tatoveringer) - har hun verdens nydeligste, krøllede hår. Hun har grønne øyne og er vanvittig klassisk pen. Hun kunne vært dobbeltgjengeren til Imogene Poots, bare at hun har mørkt hår... *sukk* http://www.lahiguera.net/cinemania/actores...mogen_poots.jpg Uansett, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi studerer sammen og har blitt ganske godt kjent med hverandre. Hun tror jeg liker gutter, og jeg gjør jo det, men akkurat nå liker jeg bare hun. Noen ganger kan vi sitte oppe til langt på natt (selv i vanlige ukedager) og bare prate... Men hva skal jeg gjøre?? Selv om hun er lesbisk betyr jo ikke det at hun liker meg. Men hvordan finner jeg ut av det? Og jeg vil heller ikke ødelegge vårt vennskapsforhold, hvis hun skulle vise seg å ikke tenke på meg på den måten. Er det noen lesbiske her som kan fortelle meg om jeg kan plukke opp noen "signaler" eller noe sånt, som hun eventuelt sender ut til meg? Eventuelt signaler hun ikke sender ut...? Jeg er så forvirret... Prat om jentesex en natt,si at du er nyskjerrig på å prøve,da vil du sikkert få en reaksjon. Nytter ikke å være beskjeden når man vil oppnå noe Endret 28. november 2008 av Helen
Gjest pinnsvinn Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg er selv lesbisk. Tror ikke vi lesbiske har noe spesiell måte å vise om vi er interesserte på. Og uansett er det ikke sikkert hun bevisst viser noe da hun tror du er hetero samt er din venninne. Du kan prøve å legge merke til om hun ser ekstra mye på deg? Fikler med håret eller armene/hendene sine? Rødmer? Jeg ville IKKE gått for rådet ovenfor der h*n anbefaler deg å si du har lyst å prøve jentesex. Det gir inntrykk av at hun bare er et tilfeldig "offer" for din testing. Spør henne hvilke damer hun liker davel? Eller for å ta en litt sleip en; "Dersom jeg hadde vært lesbisk, ville du datet meg da"? og smile og blunke.
Gjest Gjest_Jente_18_* Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Uansett, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi studerer sammen og har blitt ganske godt kjent med hverandre. Hun tror jeg liker gutter, og jeg gjør jo det, men akkurat nå liker jeg bare hun. Noen ganger kan vi sitte oppe til langt på natt (selv i vanlige ukedager) og bare prate... Men hva skal jeg gjøre?? Selv om hun er lesbisk betyr jo ikke det at hun liker meg. Men hvordan finner jeg ut av det? Og jeg vil heller ikke ødelegge vårt vennskapsforhold, hvis hun skulle vise seg å ikke tenke på meg på den måten. Er det noen lesbiske her som kan fortelle meg om jeg kan plukke opp noen "signaler" eller noe sånt, som hun eventuelt sender ut til meg? Eventuelt signaler hun ikke sender ut...? Jeg er så forvirret... Jeg er bilfil selv, og synes vel at det fungerer best å rett og slett fortelle hva man føler. Hvis hun ikke føler det samme for deg, så er det opp til deg å bare respektere det. Ser ingen grunn til at noe sånt skulle ødelegge vennskapet deres. Og om det viser seg at hun føler det samme, så er vel det win win? Tror ihvertfall ikke at det å lete etter signaler er det lureste du kan gjøre. Personlig erfaring tilsier at det bare ender med forvirring.
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 (endret) Anyway. Kanskje du skal oppføre deg som du liker henne da? Jeg mener, du liker henne jo, kanskje på tide å vise det? Flørt litt, vis henne litt mer oppmerksomhet, be henne med på date feks? Btw, ser hun ut som jenta på bildet i innlegget ditt, så hadde jeg vært fortapt jeg også. Aldri sett på meg selv som 100% hetero, heller 99% da jeg har en tendens til å falle for jenter med vakker personlighet, og glor gjerne på jenter med pent utseende, blir aldri noe av det bare. Endret 28. november 2008 av Helen
Gjest sukk Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Det er kanskje like greit å fortelle henne hva jeg føler ja, men samtidig så synes jeg det er så skremmende. Hver gang jeg kikker inn i de vakre, grønne øynene hennes så smelter jeg helt. Og blir litt blyg. Ofte kan hun komme med kommentarer til meg som "så søt du er" hvis jeg sier eller gjør noe som får henne til å smile. Men dette kan jo bare være vennlig ment også? Vi skal ut sammen i kveld da. Kanskje jeg faktisk skal ta motet til meg etter noen øl og prøve å hinte litt ekstra at jeg liker henne...
Gjest Kjære vene Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 (endret) Hva som derimot ER dumt, er mennesker i et samfunn som ikke vet hvordan et samfunn fungerer. I et samfunn er vi alle forskjellige individer....vi har forskjellig sosial status, vi har forskjellig hudfarge, vi har forskjellig alder, legning, religion osv. Men så finnes det også disse menneskene som ser på andre mennesker i samfunnet og ikke unner de lykke. Dette kalles egoister og beskriver både gjest_anette og h*n som hun siterte, veldig bra! Hva som strider imot naturen er vel kanskje heller at folk ser på to mennekser og tenker på de seksuelt. Hva har dere egentlig med hva de bedriver på soverommet sitt, eller den kjærligheten de gir til hverandre? Og "det passer jo ikke"? Ikke vær så utrolig enkel da! Hvis du tror du ikke kan henge opp et bilde på veggen din fordi du ikke har en hammer i huset, så er det jaggu på tide å få fantasien litt i spinn! Endret 28. november 2008 av Helen
Helen Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest WildRider Skrevet 29. november 2008 #10 Skrevet 29. november 2008 Vi klina i går!!!! Ooooh :rødme:
Gjest Gjest_Athena_* Skrevet 29. november 2008 #11 Skrevet 29. november 2008 Nåh Så koselig! Jeg tror at viss du bare har et åpent sinn med tanke på seksualitet,så kommer dette til å gå helt kjempefint. Lykke til
Musicman Skrevet 29. november 2008 #13 Skrevet 29. november 2008 Jeg har lenge vært sikker på min seksualitet. Men så ble jeg tidlig i september kjent med en vakker jente. Hun fascinerte meg på en måte. Og jeg oppdaget etterhvert at jeg savnet henne når hun ikke var i nærheten, og at jeg følte en trang til å ta på henne, kjenne henne, kysse henne... Etterhvert kom det frem at hun var lesbisk. Jeg ble fullstendig overrasket. Det hadde ikke falt meg inn i det hele tatt, for selv om hun kanskje kan være litt rocka og tøff (hun bruker baggy bukser, har piercinger og et par små tatoveringer) - har hun verdens nydeligste, krøllede hår. Hun har grønne øyne og er vanvittig klassisk pen. Hun kunne vært dobbeltgjengeren til Imogene Poots, bare at hun har mørkt hår... *sukk* http://www.lahiguera.net/cinemania/actores...mogen_poots.jpg Uansett, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi studerer sammen og har blitt ganske godt kjent med hverandre. Hun tror jeg liker gutter, og jeg gjør jo det, men akkurat nå liker jeg bare hun. Noen ganger kan vi sitte oppe til langt på natt (selv i vanlige ukedager) og bare prate... Men hva skal jeg gjøre?? Selv om hun er lesbisk betyr jo ikke det at hun liker meg. Men hvordan finner jeg ut av det? Og jeg vil heller ikke ødelegge vårt vennskapsforhold, hvis hun skulle vise seg å ikke tenke på meg på den måten. Er det noen lesbiske her som kan fortelle meg om jeg kan plukke opp noen "signaler" eller noe sånt, som hun eventuelt sender ut til meg? Eventuelt signaler hun ikke sender ut...? Jeg er så forvirret... Å nei! Vi vet jo alle at hvis man er i tvil seksuelt i 2008, så er man garantert homo. Ikke tro at du kan ha deler av heteroseksualitet i deg.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #14 Skrevet 29. november 2008 Å nei! Vi vet jo alle at hvis man er i tvil seksuelt i 2008, så er man garantert homo. Ikke tro at du kan ha deler av heteroseksualitet i deg. Sku ønske jeg var jente,sku ha hatt jentesex hele dagen
Gjest sukk Skrevet 30. november 2008 #15 Skrevet 30. november 2008 Fortell mer! Vel, som sagt tidligere, så skulle vi ut sammen. Jeg skulle ha vorspiel hos meg, og hun kom en halvtime før de andre sånn ca. Da satt vi i grunn bare i sofaen og snakket med hverandre. Vi hadde knærne oppi sofaen, og var vendt mot hverandre. Jeg holdt rødvinsglasset mitt i den høyre hånden min som var lent mot rygglenet i sofaen, og jeg bare satt der og nistirret inn i øynene hennes. Hun smilte veldig mye, og jeg følte liksom at vi hadde en spenning mellom oss (men det har jeg jo alltid følt da). Knærne våre var borti hverandre flere ganger, og jeg kjente det kriblet i magen min flere ganger. Utover kvelden, når vi ble mer fulle, tok vi oss en røyk på verandaen sammen med noen andre. Da de andre var på vei inn igjen, spurte jeg henne om hun ikke ville ta en til med meg. Og det ville hun. Jeg så sikkert dritnervøs ut, og det var jeg jo også, for jeg hadde planer om å være litt mer direkte med henne da. Men hun må ha sett det på meg, for hun spurte meg "Er det noe galt, *navnet mitt*?" Og da kikket jeg litt sånn sjokkert opp på henne og sa at det ikke var noe galt, men at det hadde skjedd noe i livet mitt i det siste som gjorde meg både nervøs og redd samtidig som det gjorde at jeg følte meg fantastisk! Og da smilte hun bare, så litt ned, og så flyttet hun seg nærmere meg og kysset meg. Jeg tror hun nesten må ha skjønt det for lenge siden jeg...
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #16 Skrevet 30. november 2008 Vel, som sagt tidligere, så skulle vi ut sammen. Jeg skulle ha vorspiel hos meg, og hun kom en halvtime før de andre sånn ca. Da satt vi i grunn bare i sofaen og snakket med hverandre. Vi hadde knærne oppi sofaen, og var vendt mot hverandre. Jeg holdt rødvinsglasset mitt i den høyre hånden min som var lent mot rygglenet i sofaen, og jeg bare satt der og nistirret inn i øynene hennes. Hun smilte veldig mye, og jeg følte liksom at vi hadde en spenning mellom oss (men det har jeg jo alltid følt da). Knærne våre var borti hverandre flere ganger, og jeg kjente det kriblet i magen min flere ganger. Utover kvelden, når vi ble mer fulle, tok vi oss en røyk på verandaen sammen med noen andre. Da de andre var på vei inn igjen, spurte jeg henne om hun ikke ville ta en til med meg. Og det ville hun. Jeg så sikkert dritnervøs ut, og det var jeg jo også, for jeg hadde planer om å være litt mer direkte med henne da. Men hun må ha sett det på meg, for hun spurte meg "Er det noe galt, *navnet mitt*?" Og da kikket jeg litt sånn sjokkert opp på henne og sa at det ikke var noe galt, men at det hadde skjedd noe i livet mitt i det siste som gjorde meg både nervøs og redd samtidig som det gjorde at jeg følte meg fantastisk! Og da smilte hun bare, så litt ned, og så flyttet hun seg nærmere meg og kysset meg. Jeg tror hun nesten må ha skjønt det for lenge siden jeg... Ja, men dette høres jo bare kos ut den opplevelsen da!
Gjest sukk Skrevet 30. november 2008 #17 Skrevet 30. november 2008 Å nei! Vi vet jo alle at hvis man er i tvil seksuelt i 2008, så er man garantert homo. Ikke tro at du kan ha deler av heteroseksualitet i deg. Jeg sa at jeg lenge hadde vært sikker på min seksualitet. Jeg sa ikke at jeg var det nå. Hvorfor tror du ellers jeg sitter her og skriver slike innlegg om andre jenter, om jeg fortsatt var det? Hva er egentlig ditt problem? Jeg tror at de som har en trang til å være ukoselig mot andre egentlig bare er rimelig seksuelt frustrert, og ikke tro det er noe annet!
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 30. november 2008 #18 Skrevet 30. november 2008 Trådstarter: What a romantic love story! Går det bra nå, dere har fortalt hverandre om følelsene og liknende? Vi er spente her! Jeg er selv lesbisk, har gått gjennom den derre "hva er jeg for noe"-greia, og for så å møte folk som har vært veldig imot og veldig for homofili... Møter dem fortsatt, ser at det til og med er et par sånne her.
Gjest sukk Skrevet 1. desember 2008 #19 Skrevet 1. desember 2008 Trådstarter: What a romantic love story! Går det bra nå, dere har fortalt hverandre om følelsene og liknende? Vi er spente her! Jeg er selv lesbisk, har gått gjennom den derre "hva er jeg for noe"-greia, og for så å møte folk som har vært veldig imot og veldig for homofili... Møter dem fortsatt, ser at det til og med er et par sånne her. Hei. Ja, vi har snakket om det. Ikke så mye den gangen vi var ute. Det ble med kliningen, og vi holdt hverandres hender utover kvelden og fortsatte å kysse. Men dro hjem hver til vårt. Jeg var litt sjenert, siden hun er ei jente (og jeg er fullstendig uerfaren på det området), så følte i grunn at hun styrte det hele. Hadde hun spurt om jeg ville bli med henne hjem hadde jeg helt sikkert sagt ja... Men vi har sendt meldinger med hverandre. Og hun var en tur innom meg i dag så vi fikk snakket litt. Hun lurte på hva jeg mente om det som hadde skjedd, om jeg angret eller hva jeg følte. Og da sa jeg til henne at jeg ikke angret. At jeg bare er litt sjenert fordi dette er nytt for meg, men at jeg virkelig liker henne. Hun sa da at hun var redd for å bli såret, og ville ta det rolig. Men at hun hadde likt meg fra dag èn hun så meg, at hun hadde antatt at jeg var hetero (og senere fått dette bekreftet), men at hun også etterhvert hadde følt at jeg hadde sendt henne noen signaler som gjorde henne litt usikker. Dette har sikkert med hvordan jeg har sett på henne og sånn, hihi. Og at hun ikke pleide å sitte langt på natt for å skravle med andre venninner, dette var noe hun gjorde med meg fordi hun rett og slett ikke klarte å legge seg/dra hjem, for hun følte seg så komfortabel. Så vi har nå i grunn funnet ut at vi skal se hva som skjer da. Jeg tror ikke jeg kommer til å såre henne. Altså, nei, jeg har ikke hatt sex med ei jente før - jeg vet ikke hvordan dette er. Jeg vet ikke om jeg kommer til å synes at denne sexen er bedre eller verre enn den med gutter. Det eneste jeg vet er at jeg tenker på henne hele tiden, også seksuelt. Jeg drømmer om å kjenne på huden hennes, kysse henne overalt. Jeg føler meg trygg når jeg er med henne, jeg føler meg lykkelig og glad. Jeg er forelsket, og jeg er sikker på at jeg er det! Personlig så driter jeg i hva andre folk måtte mene om homofili. Har en generelt fordomsfri familie, og tror de kommer til å ta det ganske greit. Det samme gjelder mine venner. Har også noen lesbiske venninner fra før av, har bare aldri følt noe ovenfor dem, så denne "finne seg sjæl"-opplevelsen kom ikke før jeg møtte denne spesielle jenta. Hun er helt fantastisk! Får meg til å smile hele tiden, får det til å krible i kroppen hver gang hun tar og ser på meg. Og ting hun sier er så velment, inspirerende og intelligent. Sukk-dukk. Det som gjør meg usikker er rett og slett bare at dette er noe nytt for meg. Usikker i den grad at jeg ikke er så frempå, jeg føler ikke at det er så lett for meg å ta så mye initiativ, fordi jeg befinner meg på "ukjent terreng" da, om dette høres forståelig ut...? Det betyr ikke at jeg ikke vil at hun skal ta initiativ. Faktisk foretrekker jeg at hun gjør det, for det får meg bare til å kjenne meg mer trygg på henne. Når hun dro i går, etter vi hadde snakket sammen i edru tilstand om det som hadde skjedd, så kysset hun meg i det hun var på vei ut av døren. Det var så mykt, varmt og godt. Kriblet som aldri før!
Catch Skrevet 2. desember 2008 #20 Skrevet 2. desember 2008 Så koselig... Ønsker deg/dere lykke til videre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå