Gjest Gjest_tassen_* Skrevet 29. november 2008 #21 Skrevet 29. november 2008 størrelsen teller lite, det er hvordan du bruker den Takk! Da var det spørsmålet avklart, en gang for alltid. Puhh.. Skal skrive det ned i sten, og be Sonja reise land og strand rundt i riket for å opplyse nasjonen.
Gjest WildRider Skrevet 29. november 2008 #22 Skrevet 29. november 2008 størrelsen teller lite, det er hvordan du bruker den Det er egentlig helt sant. Jeg var sammen med en som hadde 21 cm, vi slo opp og gikk hver til vårt, etter en stund møtte jeg en kjekk kar som jeg etterhvert endte opp sammen med også, han hadde "bare" en på 15 ( sier bare i forhold til de tidligere 21 cm), og han var en MESTER i å bruke den, ga meg orgasme etter orgasme hele tiden. Så, ja
Ek_Erilar Skrevet 29. november 2008 #23 Skrevet 29. november 2008 Jeg ser at det har blitt en del sammenligning mellom damers reaksjon på små peniser, og menns reaksjon på mindre tiltrekkende damer. I den sammenheng vil jeg gjerne spørre: jeg ser nemlig på en minimal penis som et handicap. Det er en medfødt skavank, umulig å gjøre noe med*, som setter nesten uoverkommelige hindre i veien for et normalt liv med nærhet og kjærlighet - så hva med dere, ser dere på en "stygg" og "feit" dame som handicappet? * hvis jeg skal tro legene mine, som fraråder slike operasjoner selv til suicidale pasienter
Gjest WildRider Skrevet 29. november 2008 #24 Skrevet 29. november 2008 Jeg ser at det har blitt en del sammenligning mellom damers reaksjon på små peniser, og menns reaksjon på mindre tiltrekkende damer. I den sammenheng vil jeg gjerne spørre: jeg ser nemlig på en minimal penis som et handicap. Det er en medfødt skavank, umulig å gjøre noe med*, som setter nesten uoverkommelige hindre i veien for et normalt liv med nærhet og kjærlighet - så hva med dere, ser dere på en "stygg" og "feit" dame som handicappet? * hvis jeg skal tro legene mine, som fraråder slike operasjoner selv til suicidale pasienter Nei jeg ser ikke på ei "stygg" og "feit" dame som handicappet. Dersom hun selv mener hun er stygg og feit, kan hun faktisk gjøre noe med det selv. Feks slanke seg, trene seg til finere kropp, sminke seg til penere ansikt osv osv. Og selv om hun lar være, så er det garantert en mann der ute som mener hun er verdens mest perfekte for ham. Les; Jeg sa ikke at det er garantert at den mannen og jenta noen gang treffes. Poenget er; Alt er relativt og alle ser ulikt på saker og ting.
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #25 Skrevet 29. november 2008 Jeg ser at det har blitt en del sammenligning mellom damers reaksjon på små peniser, og menns reaksjon på mindre tiltrekkende damer. I den sammenheng vil jeg gjerne spørre: jeg ser nemlig på en minimal penis som et handicap. Det er en medfødt skavank, umulig å gjøre noe med*, som setter nesten uoverkommelige hindre i veien for et normalt liv med nærhet og kjærlighet - så hva med dere, ser dere på en "stygg" og "feit" dame som handicappet? * hvis jeg skal tro legene mine, som fraråder slike operasjoner selv til suicidale pasienter Nei, jeg ser ikke på en dame som er "stygg" og "feit" som handicappet. Men jeg ser ikke på en mann med liten tiss som handicappet heller. Det er ikke en skavank før han har problemer med å tisse, og da er det et medisinsk (fysisk) problem. Alt før det er psykisk. Kommer an på hvordan man har det med seg selv, og hvordan man har det i relasjon til andre. Jeg skjønner på en måte hvorfor du stiller spørsmålet, men du låser deg fast ved å se på det som et handicap.
Ek_Erilar Skrevet 29. november 2008 #26 Skrevet 29. november 2008 Du mener faktisk at problemet sitter i hodet på mannen? Jeg kan til nød strekke meg til å tro at alle jentene som har forsvunnet sporløst etter første natten har gjort det av alle mulige andre grunner - men hvordan skal jeg bortforklare den tidligere stormforelskede som hulkende forklarte at det var ikke henne det var noe galt med, det var pikken min?
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #27 Skrevet 29. november 2008 Du mener faktisk at problemet sitter i hodet på mannen? Jeg kan til nød strekke meg til å tro at alle jentene som har forsvunnet sporløst etter første natten har gjort det av alle mulige andre grunner - men hvordan skal jeg bortforklare den tidligere stormforelskede som hulkende forklarte at det var ikke henne det var noe galt med, det var pikken min? Jeg svarte direkte på det siste innlegget ditt, hvor du faktisk gikk inn på et sidespor i forhold til hovedproblemstillingen. Jeg har ikke kommentert det første innlegget ditt.
Ek_Erilar Skrevet 29. november 2008 #28 Skrevet 29. november 2008 Jeg svarte direkte på det siste innlegget ditt, hvor du faktisk gikk inn på et sidespor i forhold til hovedproblemstillingen. Jeg har ikke kommentert det første innlegget ditt. Men de henger jo sammen! Historien leder meg til å tro at penisstørrelsen er helt avgjørende for kvinners syn på meg. Det spiller ingen rolle om jeg har sjekket opp en dame i fylla eller datet henne i ukes- eller månedsvis: One Night Stand blir det uansett, ingen kommer tilbake. Når så en tok mot til seg og forklarte meg at problemet var penisstørrelse, er den enkleste forklaringen at det er den som har skremt bort alle de andre også. Dermed oppleves det såvisst som et nærmest uoverkommelig handicap når det kommer til kjærlighet og nærhet. Du vet hvordan menn visstnok har en tendens til å gi penisen sin et navn? Jeg tenkte meg om nå nylig, og kom til at min i såfall må hete "Dealbreaker". 2
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #29 Skrevet 29. november 2008 Men de henger jo sammen! Historien leder meg til å tro at penisstørrelsen er helt avgjørende for kvinners syn på meg. Det spiller ingen rolle om jeg har sjekket opp en dame i fylla eller datet henne i ukes- eller månedsvis: One Night Stand blir det uansett, ingen kommer tilbake. Når så en tok mot til seg og forklarte meg at problemet var penisstørrelse, er den enkleste forklaringen at det er den som har skremt bort alle de andre også. Dermed oppleves det såvisst som et nærmest uoverkommelig handicap når det kommer til kjærlighet og nærhet. Du vet hvordan menn visstnok har en tendens til å gi penisen sin et navn? Jeg tenkte meg om nå nylig, og kom til at min i såfall må hete "Dealbreaker". Da kan jeg jo svare på det første innlegget ditt. Ja, det er urimelig å hetse, latterliggjøre, baksnakke og fnise av menn med mindre pikk. Og får å kommentere andre jenters innspill her; det er også urimelig av gutta å heste, latterliggjøre, baksnakke og flire av jenters små pupper. Det er ganske enkelt snakk om folkeskikk og empati. Det leder meg til å tro at det ikke dreier seg om kjønn. Jeg synes det er merkelig at jenter kommer i forsvarsposisjon med en gang en mann tar opp nettopp denne problemstillingen, og fyrer seg opp og forteller om den ene gangen en mann kommenterte hennes små pupper, eller hva det nå var. Det blir ikke mer greit å prate nedsettende om andre menns pikker av den grunn. Og hvis du har hatt problemer med å inngå intime forhold pga dette, sier det mer om damene du har møtt enn deg. Og jeg mener fremdeles at forholdet man har til sin egen kropp, sitter i hodet.
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #30 Skrevet 29. november 2008 Hei, vent nå litt. Du var jo ikke TS, Ek_Erilar. Sorry Men jeg lar det stå likevel
Ek_Erilar Skrevet 29. november 2008 #31 Skrevet 29. november 2008 Takk, uansett, Miss Shorty. Hyggelig med både reflektert og støttende tilbakemelding. Men må nesten legge til at jeg pleide ikke ha noe negativt forhold til størrelse i det hele tatt. Det var noe jeg ikke tenkte på, men som har dukket opp etterhvert som den enkleste dekkende forklaringen.
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #32 Skrevet 29. november 2008 Takk, uansett, Miss Shorty. Hyggelig med både reflektert og støttende tilbakemelding. Men må nesten legge til at jeg pleide ikke ha noe negativt forhold til størrelse i det hele tatt. Det var noe jeg ikke tenkte på, men som har dukket opp etterhvert som den enkleste dekkende forklaringen. Og det er jævlig trist, for å si det rett ut! Og kjipt, ikke minst. Det tar så lang tid å reparere de kjipe følelsene etter en sånn kommentar. Jeg har fått flåsete kommentarer angående både det ene og det andre, og man skulle så gjerne hevet seg over det, men det er lettere sagt enn gjort. Håper du møter en jente som liker både deg og "Dealbreaker" (Finn på et annet navn da, du...)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. november 2008 #33 Skrevet 29. november 2008 Hehe, hva med alle jentene som har hørt at kjærestene deres liker stoooore pupper mens de selv sitter der med str 70A? Mange jenter som har hørt den, hvorfor er det verre for gutta? Ps, forøvrig har jeg ikke fokus på penisstørrelse, bare så det er sagt Ehm, du kan jo ikke sammenligne pikk å bryster.. Skjønner poenget ditt, men man stikker altså en pikk inn i en vagina å da synes jeg at størrelsen teller. Har hadd en kjæreste med en liten pikk, sexen var helt grei, men d mangla noe, nå har jeg en som er akkuratt perfekt, å sexen er super! Så fra min side, så ja, størrelsen teller.. desverre 1
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #34 Skrevet 29. november 2008 Ehm, du kan jo ikke sammenligne pikk å bryster.. Skjønner poenget ditt, men man stikker altså en pikk inn i en vagina å da synes jeg at størrelsen teller. Har hadd en kjæreste med en liten pikk, sexen var helt grei, men d mangla noe, nå har jeg en som er akkuratt perfekt, å sexen er super! Så fra min side, så ja, størrelsen teller.. desverre Det er ikke anvendelsen av kroppsdelen som har noe å si vel? Det er vel følelsen personen sitter igjen med? :klø:
aline Skrevet 29. november 2008 #35 Skrevet 29. november 2008 Jeg er helt enig med TS, en ting er å like noe, en helt annen ting er å snakke skit om alle som ikke er slik man liker. Det er totalt unødvendig, uhøflig og mangler empati, og jeg skjønner virkelig ikke behovet for å disse alle de som ikke er slik skapt som man liker. Tror selv jeg har en tendens til å ignorere den typen innlegg, for jeg har ikke lagt merke til at det er så mange av dem. Men så skal det også sies at jeg glatt hopper over innlegg jeg synes er teite, og glemmer at det i det hele tatt var der, siden jeg ikke gidder lese det. Men, jeg har vel en viss følelsen av at endel menn oppfatter ting litt feil også. (sier ikke at dette gjelder verken ts eller andre gutter i denne tråden) Får selv følelsen av at om man som kvinne sier man liker stort, så OPPFATTES det i seg selv, av endel menn (og kvinner for den sakens skyld), som at man samtidig sier at alt annet ikke er bra nok. at antennene er skrudd litt ekstra følsomt inn på en måte, når det gjelder dette temaet for menn. Det er kanskje helt naturlig at man har sterke antenner i forhold til dette, men det kan også være greit å være klar over at enkelte faktisk leser noe i ting, som kanskje ikke er der. (igjen, ikke en henvisning til verken ts eller Ek_Erilar) At menn har gjort kvinner til objekter og fritt diskuterer dårlige og gode sider ved kvinners kropper, synes jeg på ingen måte rettferdiggjør at kvinner skal gjøre det samme. det er nok slik det er, men man bør likevel være bevisst på HVA man sier og skriver, uansett om man er kvinne eller mann. preferanser synes jeg man må kunne ha, om det er en mann som tenner litt ekstra på små lepper, eller en kvinne som tenner på stort utstyr, og det er også greit å si det på ett forum som dette synes jeg, men å spare seg for så å snakke dritt om de som har store lepper eller mindre utstyr bør man klare. Rett og slett fordi det er totalt unødvendig.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #36 Skrevet 29. november 2008 Om det hadde kommet fram at jeg elsket store pikker, og kjæresten jeg var sammen med var normalt utstyrt, vil jeg tro at dette uansett ikke ble sett på med glede for hans del, uansett om jeg viste at jeg var fornøyd med ham eller ikke. Han ville nok alltid sitte med følelsen av at jeg skulle ønske hans var større. Dette betyr mye for menn, så det smarteste er kanskje å holde kjeft om preferanser. Skjønner heller ikke de som absolutt må fremme preferanser på slike forum som dette, for å skape usikkerhet, men det er nok bare meg....
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #37 Skrevet 29. november 2008 Får selv følelsen av at om man som kvinne sier man liker stort, så OPPFATTES det i seg selv, av endel menn (og kvinner for den sakens skyld), som at man samtidig sier at alt annet ikke er bra nok. Bra nok... Usj, som om hun har tatt til takke med meg eller noe. Hvorfor skal ikke jeg få kunne være noens beste? Annerledes kan jeg tåle, men bra nok... Også på det området som definerer min seksualitet. Nei, det ville jeg ikke slått meg til ro med. Det er kanskje litt søkt å håpe på å treffe noen vis preferanser faller på akkurat 16/13 cm, men jeg ser ikke for meg at det skulle være så vanskelig å finne noen som ikke har preferanser på det området i det hele tatt. Kanskje må jeg dra til utlandet?
Jalp Skrevet 30. november 2008 #38 Skrevet 30. november 2008 Bra nok... Usj, som om hun har tatt til takke med meg eller noe. Hvorfor skal ikke jeg få kunne være noens beste? Annerledes kan jeg tåle, men bra nok... Også på det området som definerer min seksualitet. Nei, det ville jeg ikke slått meg til ro med. Det er kanskje litt søkt å håpe på å treffe noen vis preferanser faller på akkurat 16/13 cm, men jeg ser ikke for meg at det skulle være så vanskelig å finne noen som ikke har preferanser på det området i det hele tatt. Kanskje må jeg dra til utlandet? Jeg tror alle håper å møte noen som har en preferanse på HELE seg. Hadde sex kun vært penis, så kunne jeg ha skjønt fokuset. Men slik er det ikke. Sex er først og frems seksuell preferanse i forhold til et menneske. Jeg har sett at flere kvinner har skrevet at de var glad i mannen, men dumpet han på grunn av pikkens størrelse. Det er ikke til å tro, men da er pikken viktigere enn personen. Og mennesker som prioriterer slik, vil antakeligvis dø alene.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #39 Skrevet 30. november 2008 Og menn som prioriterer slik, vil antakeligvis dø alene.
aline Skrevet 30. november 2008 #40 Skrevet 30. november 2008 Bra nok... Usj, som om hun har tatt til takke med meg eller noe. Hvorfor skal ikke jeg få kunne være noens beste? Annerledes kan jeg tåle, men bra nok... Også på det området som definerer min seksualitet. Nei, det ville jeg ikke slått meg til ro med. Det er kanskje litt søkt å håpe på å treffe noen vis preferanser faller på akkurat 16/13 cm, men jeg ser ikke for meg at det skulle være så vanskelig å finne noen som ikke har preferanser på det området i det hele tatt. Kanskje må jeg dra til utlandet? ok, "bra nok" var vel feil ord for hva jeg mener, ser den. Det er ikke snakk om å ta til takke med, det har mer med at man som singel kan ha preferanser som blir totalt uinteressante når man møter en som man finner perfekt. Da kan det som skiller seg fra tidligere preferanser, også bli perfekt, selv om man før man møtte denne personen, altså var noe man så på som bonus eller stort pluss. Jeg vet om mange jenter som har preferanser i forhold til mannens høyde, hårfarge, øyenfarge og endel annet, når de er single. Flere av disse har faktisk endt opp med en partner som IKKE har de preferansene de hadde når de var single. Det gjør ikke partneren mindre perfekt, det tilsier bare at man har noen tanker om ting når man IKKE har en spesiell i livet sitt, som kun er en preferanse. De aller fleste vet vel at den ideelle partneren er akkurat slik han eller hun er, og trenger ikke passe på preferanser i det hele tatt. Dersom du ikke får deg dame i norge, tviler jeg sterkt p åat det har noe med en penis på 16/13 cm, for å være helt ærlig! Jeg tror alle håper å møte noen som har en preferanse på HELE seg. Hadde sex kun vært penis, så kunne jeg ha skjønt fokuset. Men slik er det ikke. Sex er først og frems seksuell preferanse i forhold til et menneske. Jeg har sett at flere kvinner har skrevet at de var glad i mannen, men dumpet han på grunn av pikkens størrelse. Det er ikke til å tro, men da er pikken viktigere enn personen. Og mennesker som prioriterer slik, vil antakeligvis dø alene. er helt enig med deg, både i at man vel ønsker en partner som ser hele deg som perfekt, ikke bare går etter størrelsen på pikken. Og damer som dumper noen pga pikkens størrelse.... Dersom de gjør det slutt BARE pga pikkens størrelse, tror jeg nok de sliter litt ja. "Dårlig" og fantastisk sex, kommer av helt andre ting en størrelsen på mannens pikk for å være ærlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå