Gå til innhold

Jeg vil ha klokke som skjermsparer på mobilen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt denne mobilen, dette er den tredje Sony Ericsson-telefonen jeg har så jeg er vant til menysystemet. Men på denne klarer jeg ikke å få satt klokka til å vises som skjermsparer! Jeg finner liksom ingen steder der jeg kan velge dette, for under "skjermsparer" står det bare Bilde og Ingen.

:klø: Noen som har denne telefonen, og har fått det til?

Endret av Meaty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en annen ny sony ericsson, og var som deg vant til å ha klokka som skjermsparer. Men jeg fant ut at når skjermen er "av" (altså tastelåsen står på), om du da trykker på den knappen som er på sida av telefonen, øverst på høyre side når du ser telefonen forfra (zoom-knappene), så kommer klokka opp :) Da ser du også om du har fått noen meldinger eller slikt.

Hvis du ser på dette bildet, også på profilbildet i midten, så er det altså de to "pilknappene".

Skrevet

Meny - instillinger - Display - Sparemodusklokke :)

Skrevet
Jeg har en annen ny sony ericsson, og var som deg vant til å ha klokka som skjermsparer. Men jeg fant ut at når skjermen er "av" (altså tastelåsen står på), om du da trykker på den knappen som er på sida av telefonen, øverst på høyre side når du ser telefonen forfra (zoom-knappene), så kommer klokka opp :) Da ser du også om du har fått noen meldinger eller slikt.

Hvis du ser på dette bildet, også på profilbildet i midten, så er det altså de to "pilknappene".

Aaah, takk skal du ha!! Jeg begynte å bli temmelig lei av å måtte skru av tastelåsen hver gang jeg ville sjekke hva klokka var. Dette var flotte greier! :)

Meny - instillinger - Display - Sparemodusklokke :)

Jeg har ikke noe som heter sparemodusklokke under Display...men takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...