charley Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 En foundation som dekker og ser "naturlig" ut kunne jeg tenkt meg. Har litt urenheter og litt fet hud. Noen gode tips?
Rexina Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Kan lett anbefale mineralfoundation fra både Glo minerals og Everyday minerals. Om mineralsminke ikke frister er Estee Lauder Double wear veldig fin. Bruker du et tynt lag ser det slett ikke unaturlig ut:)
charley Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Kan lett anbefale mineralfoundation fra både Glo minerals og Everyday minerals. Om mineralsminke ikke frister er Estee Lauder Double wear veldig fin. Bruker du et tynt lag ser det slett ikke unaturlig ut:) Takk for tipset ska sjekke ut disse produktene Everyday kan bare bestilles på nett?
Gjest gads Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 origins, flytende foundation! dekker ikke veldig men ser naturlig å fin ut.
charley Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Vært å bestillt prøver på glominerals nå Er veldig greit å få små prøver, da får man både se om man liker produktet og om fargen stemmer
mari4ever Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Vært å bestillt prøver på glominerals nå Er veldig greit å få små prøver, da får man både se om man liker produktet og om fargen stemmer hei hei:) jeg har fet t-zone og glominerals i løs form har ikke funket i det hele tatt på meg, nettop fordi det ikke matter. med en gang, ja, men etter ti min er du like blank igjen fordi det inneholder skimmer,og som alle vet så vil ikke du akkurat bli mindre fet i huden av skimmer. Det jeg har funnet som er perfekt på min hud er Sheseido sitt perfekt smooting compackt foundation (i pudderform) det dekker utrolig bra og ser veldig naturlig ut, samtidig som det smelter godt inn i huden+ holder huden matt!! endelig har jeg funnet et pudder som er holdbart og dekker bra,uten at det ser ut som du har sminket deg;) anbefales:D
charley Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 hei hei:) jeg har fet t-zone og glominerals i løs form har ikke funket i det hele tatt på meg, nettop fordi det ikke matter. med en gang, ja, men etter ti min er du like blank igjen fordi det inneholder skimmer,og som alle vet så vil ikke du akkurat bli mindre fet i huden av skimmer. Det jeg har funnet som er perfekt på min hud er Sheseido sitt perfekt smooting compackt foundation (i pudderform) det dekker utrolig bra og ser veldig naturlig ut, samtidig som det smelter godt inn i huden+ holder huden matt!! endelig har jeg funnet et pudder som er holdbart og dekker bra,uten at det ser ut som du har sminket deg;) anbefales:D Hva ligger den på i pris?kunne ikk finne den på strawberry, noen andre nettsteder der den kanskje selges billigere?
SubRosa Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Jane Iredale Liquid Minerals syns jeg er en veldig bra flytende foundation. Den passer nok best for fet hud, da den virker litt oppstrammende. Er også absolutt den beste mot store porer som jeg har vært borti. Ellers er jeg enig i at Shiseido har et bra pudder i serien sin for fet hud, men syns JI ser mer naturlig ut:)
mari4ever Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Hva ligger den på i pris?kunne ikk finne den på strawberry, noen andre nettsteder der den kanskje selges billigere? Dette koster ca 275 i refill pakningen som jeg kjøpte som det følger med en svamp til påføring. anbefaler å bruke en stor pudderkost heller. koster ca 380 med selve etuiet med svamp og speil dette er det nyeste kompakt pudderet til sheseido,så dette finnes ikke på strawberrynet ennå,desverre. Kjøpes på Parfymelle
Rexina Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Everyday minerals matter ned. I hvert fall fpondation i matte, semi matte og intensive. Hvis ikke dette er nok, finnes det finishing powders med mattende effekt som også skal få foundation til å sitte bedre/lenger. (men har ingen erfaring med sistnevnte produkt). Du får kjøpt everyday minerals her: https://www.everydayminerals.com/
Vulpes Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har også urenheter og fet hud, og formulaen "matte" fra Everyday Minerals fungerer flott på meg! Har ikke vært borti verken foundation eller pudder som matter så bra som produktene fra Everyday Minerals (EM). Nå har jeg ikke prøvd foundations fra Glo Minerals eller ID, men begge disse to merkene inneholder visst shimmerpartikler som ikke akkurat er ideelt for fet og skinnende hud. Og hva enn du gjør, ikke bruk flytende foundation fra billigmerker som IsaDora eller L'oreal og slikt. Det ødela huden min og gjorde den enda fetere Mineralsminke ser uansett mye penere ut på! Du kan bestille gratisprøver av EM herifra www.everydayminerals.com EM er forresten mye billigere enn mange av de andre annerkjente mineralmerkene
charley Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2009 hvor får man kjøpt Jane Iredale Liquid Minerals??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå