Gå til innhold

Nettdating

Gjest Gjest_lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*

Jeg har profil på Møteplassen og der har jeg fått et brev fra en. Stusser litt da han henviser til en e-postadresse jeg kan sende svar til ham på. Jeg sendte svar til ham på Møteplassen, og i svaret hans henviser han igjen til e-postadressen. Jeg blir litt skeptisk til hvorfor det når vi kan skrive til hverandre inne på Møteplassen. Har jeg grunn til å være skeptisk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Må legge til at jeg ikke liker å utgi e-postadressa mi til såpass fremmede, det er derfor jeg egentlig ønsker bare å kommunisere inne på Møteplassen. Blir vi bedre kjent er det jo no annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_annelise_*

Jeg har også profil på Mp, og oppgir aldri privat mailadresse til noen jeg ikke kjenner særlig godt, slik med det samme. Så jeg syns du tenker helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at abb. hans snart går ut og at han ikke har planer om å betale for et nytt.

Ellers så er det jo ofte populært å mase om både mail og msn nesten før man aner hvem som er i andre enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en ekstra epostadresse til slikt, så slipper du å gi ut din private.

Det ville jeg også ha gjort. Det tar 5 sek og lage en hotmail adresse. Eller så kan du jo bare skrive tilbake og si at du ønsker i første omgang å bli kjent med han gjennom MP. Svarer han ikke da tilbake så vet du vel allerede noe om han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Takk for svar. Da var jeg ikke helt på jordet i min tankegang. Tror jeg oppretter en egen e-postadresse til slikt ja, var lurt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det. Jeg gav alltid ut fake epost adresse til de jeg ikke var helt sikker på (hvis jeg kan si det sånn). Jeg har dog møtt kjæresten min på nett, og da fikk jeg tlfnr hans etter en dag med brevskriving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...