nynne Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Ønsker meg ny parfyme.. men sliter med hvilken.... Vil helst ha en frisk en, ikke for søt ei heller for tung, ikke for blomstrete elelr krydrete.. Den bør ikke være for sterk i lukta. Siden jeg igrunn liker de friske og rene luktene, bør jo CLEAN være midt i blinken. Liker best selve clean, men også shower fresh og fresh laundry. Men er det andre jegg bør teste ut? Dette er noen av de andre favorittene jeg har hatt opp igjennom; - DKNY Be delicious - Jean Paul Woman - Ralph Lauren "Ralph" - Ralph Lauren "Romance" - Laura
Beibi Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg liker de samme parfymene som du nevner her og jeg har forelska meg totalt i "mark jacobs" En firkanta flaske med svart tynn sløyfe på toppen. Ønsker meg veldig den til jul!
3ne Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Jeg kan ikke leve uten min Laura parafyme i :gjeiper: allefall
Bjørnemor Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Hvis du liker rene, milde dufter.. så er jo Bright Crystal fra Versace kjempegod:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå