cappocino Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Hei. Trenger hjelp til gave til min kjære på vår 2 års dag (ikke bryllupsdag) tenkte å legge innlegget her, for dere som er gift eller i giftetanker, har sikkert tenkt på bryllupsgaver/morgengaver og jubileumsgaver. Noen forslag til en 30 åring? klokke har han fått, bruker ikke smykker ellers. klær og sko har han masse av.. Takk for alle svar
Barbie Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 På vår 2 årsdag "kidnappet" jeg gubben,og satte ham i bilen.. Kjørte oss langt til skogs,med telt,grillmat og vin... Der ble vi hele helga,og kosa oss skikkelig. :oops: Nakenbad,sex under åpen himmel osv.. Det var en kjempehit!
cappocino Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2003 takk for det, men nå har det seg sånn at kjæresten min har 3 (?) PC fra før av..... hjelp!
cappocino Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2003 Takk Barbie, men vi er ute og reiser på vår 2 års dag... dette blir ikke lett.....
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 Husker ikke hva vi kjøpte på 2 års dagen, men på ett års dagen fikk han et sitrontre.....
cappocino Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2003 det fikk han i 1 årsgave av meg ifjor, ikke sitron med grapefrukttre. eller han fikk en grapefrukt også plantet vi frøet sammen, og nå har det blitt et lite tre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå