Gå til innhold

Molde og omegn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som planlegger bryllup i Molde eller områdene rundt?

Tenkte at det kunne være gøy å utveksle ideer, planer og tips i all denne planleggingen.... :jepp:

Skrevet
Er det noen her inne som planlegger bryllup i Molde eller områdene rundt?

Tenkte at det kunne være gøy å utveksle ideer, planer og tips i all denne planleggingen.... :jepp:

Hei!

Jeg skal ha bryllupet mitt i Molde neste sommer! :)

Skrevet

Jeg er fra Molde og gifter meg på Sunndalsøra, men melder meg på tråden her likevel! :)

Skrevet

Hei begge to...jeg skal ikke ha bryllup før 2010, men føler jeg trenger litt tips og ideer så jeg kan ha en ca ide i hodet mitt åssen jeg ønsker det. Har ikke peiling på hvor jeg skal begynne når planleggingen etterhvert begynner for fullt.

Hvor i Molde skal du ha vielsen/ festen Buffy?

Skrevet
Hei begge to...jeg skal ikke ha bryllup før 2010, men føler jeg trenger litt tips og ideer så jeg kan ha en ca ide i hodet mitt åssen jeg ønsker det. Har ikke peiling på hvor jeg skal begynne når planleggingen etterhvert begynner for fullt.

Hvor i Molde skal du ha vielsen/ festen Buffy?

Hei!

Vielsen blir ikke i Molde, men festen blir på Gildehallen på Romsdalsmuseet! Kjempekoselig der!

Greit å begynne tidlig med planleggingen! :)

• 2 måneder senere...
Gjest Snart_gift
Skrevet

Hei. Jeg skal også gifte meg i Molde i august. Noen som har noen anbefalninger på hvor man bør gå for å ordne hår og sminke til den store dagen?

Vi skal ha vielsen på Romsdalsmuseet, men festen i telt i hagen til familien med catering-mat etc.... Håper på finvær kan man si.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dytter på denne jeg.....er det flere Molde bruder her???

Skrevet

Jeg skal gifte meg i molde neste sommer :-)

Blir vielse i Molde Domkirke , men for festen har vi ikke bestemt lokale ennå.

Skrevet
jeg skal ikke ha bryllup før 2010

Hva er din dato for bryllupet neste år?

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg 4. Juli. Vi skal ikke ha vielsen i Molde, men middagen og selskapet skal vi ha i Gildehallen på Romsdals museet.. :)

Hjelp! Bare 2 mnd igjen....:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...