Gjest Gjestepike Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Håper noen vil svare meg på dette! Det sies jo at bare ca 30 % av alle kvinner får orgasme ved samleie, altså uten stimulering av klitoris. Selv er jeg 17 og kommer bare ved stimulering av klitoris samtidig. Så jeg lurer på, er det slik at ikke alle kvinner er FYSISK istand til å klare å få vaginale/g-punkts orgasmer, eller er alle kvinner istand til det bare at det ikke er alle som KLARER å oppnå det? Jeg vil veldig gjerne oppnå det. Jeg får mye ut av sex. Det er utrolig godt når han støter på bestemte måter, kjenner definitivt at han treffer visse punkter. Noen ganger er følelsen så stor at det nesten blir for mye og man ikke vet hvor man skal gjøre av seg, men jeg får ikke orgasmen. Hva skal til? De riktige punktene blir tydeligvis stimulert. Slapper jeg ikke ordentlig av og stresser jeg for mye med det? Kan han rett og slett støte for hardt? Eller er rett og slett underlivet mitt ikke skapt for orgasmer annet enn ved stimulering av klitoris? Det som er så underlig er at jeg ved noen anledninger har våknet opp midt på natta midt under en sterk orgasme, og da tror jeg ikke at jeg har stimulert klitoris samtidig, den har kommet av seg selv, så kanskje jeg faktisk er istand til å få annet enn klitorisorgasmer bare at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal komme dit? Men viktigst av alt er uansett: Kan alle kvinner teoretisk sett få det, men at det bare er ca 30 % som klarer det?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 For å ta det med å våkne med orgasme: Det viser bare at det viktigste organet når det gjelder sex er hjernen. Hjernen din har gitt deg søte drømmer, så søte at du har kommet av det. Jeg kan også det, akkurat som gutter kan. Når det gjelder g-punkts orgasmer må det litt trening til. Det letteste er å komme en gang eller to først vanlig, og så fortsette, og bruke musklene i skjeden mye; klemme veggene sammen. Pass på å bygge det opp så du ikke blir for fort sliten og må gi deg. ;-) Idet du kjenner at det blir "for mye" (man kan kjenne en trang til å tisse, selv om man ikke må tisse) må du ta i ekstra, og idet du kommer presse skjeden utover, som om du skulle skyte ut en liten ball (eller føde). Press og press og press, så vil du kjenne en vanvittig sterk orgasme. Jeg har som regel blitt _veldig_ trøtt etterpå og omtrent sovnet tvert (sånn som guttene ofte har blitt beskyldt for). Lyder og kroppsvæsker kan fort komme ut av kontroll under en slik orgasme, så det er viktig at du ikke er flau overfor partneren din. Han kan bli ganske våt, men det er ikke urin. Det er skjedevæske, ejakulasjonsvæske, og de fleste gutter tenner veldig sterkt på at en jente kommer så hun spruter. Lykke til!
Gjest Gjestepike Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Takk for svar. Men disse knipeøvelsene, hvordan gjør man dem? Kniper igjen der nede omtrent som når man må tisse (bare hardere)? Jeg prøvde å konsentrere meg litt annerledes forrige gang vi hadde sex. Ba han om å ikke ta det så heftig i starten og heller bygge det opp. Det begynte som en helt ny slags kilende følelse der nede, men det gav seg (han ble sliten og vi måtte bytte stilling mener jeg å huske). Men allikevel føler jeg kanskje det er et skritt på veien. Tror mye sitter i hodet mitt. Jeg vil bare så veldig gjerne få det til. Vet jeg er ung (17) og at jeg ikke har hatt sex så lenge (2 mnd), men jeg vil allikevel ikke være av de jentene som aldri får vaginal orgamse bare fordi de ikke prøver eller gjør det riktig.
Hinata Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Det er de samme musklene som du bruker når du stopper strålen ja, kan tenke på at du skal spise spaghetti med skjeden (altså suge opp) og holde en stund før du slapper av og gjør det en gang til.. Trening som man kan gjøre hvor som helst
CocoPiaf Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har vært seksuelt aktiv rundt hver 2. mnd i 1,5 år (avstandsforhold), og jeg har ennå ikke fått orgasme av sex.. Noe som gjør kjærsten min gal, for han vil veldig gjerne at jeg skal få det, for meg så går det greit, siden jeg er vant med det. Men hadde vært veldig flott å fått orgasme av sex noen ganger.. jeg klarer ikke å utføre alle de knipeøvelsene!
Hinata Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har vært seksuelt aktiv rundt hver 2. mnd i 1,5 år (avstandsforhold), og jeg har ennå ikke fått orgasme av sex.. Noe som gjør kjærsten min gal, for han vil veldig gjerne at jeg skal få det, for meg så går det greit, siden jeg er vant med det. Men hadde vært veldig flott å fått orgasme av sex noen ganger.. jeg klarer ikke å utføre alle de knipeøvelsene! Får du orgasme på egenhånd? En liten finger på klitoris under sex kan jo gjøre underverker
Gjest Gjestepike Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Å få klitorisorgasme på egen hånd er ikke noe problem, det klarer han å gi meg også. Jeg har kommet under sex ved å stimulere klitoris samtidig, men vil jo veldig gjerne få til å komme vaginalt også. Har drevet med knipeøvelser i det siste, og merker faktisk at jeg kan bli kåt og at det bygger seg opp imens jeg kniper, helt til jeg blir så sliten i muskulaturen at jeg må "slippe". Så håper det hjelper! Jeg har prøvd å komme vaginalt selv også, men av en eller annen grunn er det så unaturlig for meg å stikke fingeren/fingre inn i skjeden, og jeg blir liksom bare liggende helt stiv for meg selv og klarer ikke å nyte. Mens når kjæresten gjør det er det kjempedeilig. Jeg bare synes det er merkelig å gjøre det selv, men klitoris stimulerer også for meg selv uten problemer.
minemor Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Det er da unektelig forskjell på vaginal og g.punktsorgasme???? Jeg kommer klitoralt og får g punktsO, men har aldri kommet vaginalt... Vi øver (jeg er 36) men har så mye deilig sex at kommer det, så får det heller bli en gledelig overraskelse:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå