Gå til innhold

Slikking og sånn....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Trixie2

Har lest debatten om gutter som ikke liker å slikke. Virker som alle jentene er enige om at det å bli slikket er noe av det beste en mann kan gjøre med dem.... Så nå føler jeg meg unormal!! :cry:

Jeg fikser det bare ikke, synes det bare er ekkelt. Har prøvd flere ganger (med forskjellige karer) men det gir meg ingen ting! Tenner heller ikke på tanken, men alle gutter tror jo de er "guder med tungen" og at jeg bare må finne en som kan det... Så de har fått prøve, men nei....

Nå er jeg sammen med verdens beste gutt, og han vil gjøre det med meg, men nå har jeg fått total avsmak for hele greia... Liker å suge han da... Dobbeltmoral?

Er det andre jenter her som ikke liker å bli slikket? Eller er jeg faktisk unormal på denne greia her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unormal?

Nei,det tror jeg ikke....

Jeg har ei venninne som ikke kan fordra og bli slikket,men jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår henne..

Det er jo knallgodt! :sjarmor:

Alle har ting de ikke liker,av forskjellige grunner.

Selv liker jeg ikke å ri gubben,av meget personlige årsaker..

Hvis du ikke liker det,så la være du. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er like normal/unormal som oss andre... Men, du går glipp av mye spør du meg......

Kanskje om du klarer å slappe av, så......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH?
Unormal?

Nei,det tror jeg ikke....

Jeg har ei venninne som ikke kan fordra og bli slikket,men jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår henne..

Det er jo knallgodt! :sjarmor:  

Alle har ting de ikke liker,av forskjellige grunner.

Selv liker jeg ikke å ri gubben,av meget personlige årsaker..

Hvis du ikke liker det,så la være du. :wink:

Vi er vel såpass upersonlige her at du kan si hvorfor du ikke vil ri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel såpass upersonlige her at du kan si hvorfor du ikke vil ri

Ærlig talt!! Skjerp deg - når noen skriver at de av meget personlige årsaker ikke liker "sånn og sånn", da bør du holde kjeft :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Hanne~

ØHH!

Man lærer så lenge man lever. Og man lærer litt av hvert her inne på KG. Blant annet å tenke seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke så unormal! Samboeren min liker ikke å bli slikket i det hele tatt. Noe jeg synes er veldig synd, fordi jeg stortrivs de gangene jeg får lov :sjarmor:

Men selv om vi nå har hatt tre år sammen, har jeg bare sluppet til sånn ca tre ganger! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Trixie - du er slettes ikke unormal. Jeg har heller aldri satt særlig pris på oralsex. Det har noe med at jeg blir alene igjen der oppe, mens han driver på der nede... :ler:

Slik var det ivertfall helt til jeg møtte min nåværende og da skjedde det noe helt uventet. Vanen tro lot jeg ham slikke meg, mest for å være grei (mange gutter har i min erfaring dilla på det) og kom som ei kule!!!! :o :P

Det kommer altså veldig an på hvem som slikker - og for min del trygghet, tilllit og gode anatomikunnskaper...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH?

Ærlig talt!! Skjerp deg - når noen skriver at de av meget personlige årsaker ikke liker "sånn og sånn", da bør du holde kjeft :evil:

:o

Herregud hvor sint du ble. Kanskje det var litt ironisk ment. Synes egentlig du 10na, er litt dårlig oppdratt. Du har vært ganske grinete på meg noen ganger og skjønner ikke helt hvorfor. Har jeg gått personlig til angrep på deg? Nei. Har jeg vært frekk mot deg? Nei. Men ja jeg har kanskje provosert noen og det er fordi dette er en diskusjon side. Der man kan utveksle meninger og søke råd. Og i en diskusjon må det være lov til å provosere for å få fram de virkelige meningene.

Og når det gjelder personlige saker her inne så ble det litt merkelig.

Her sitter vi å diskuterer(burde kanskje gjort mer fornuftige ting) høyst personlige ting og er helt anonyme og plutselig dukker det opp noe som ikke er egnet til å komme fram i dette forumet. Er ikke det litt rart? Alt som blir sagt her inne er av veldig personlig karakter.

Og til Barbie, jeg beklager. Det var ikke ment for å rippe opp i noe. Ingen fortjener å oppleve noe sånt og selvsagt har jeg ingenting med det å gjøre hvis du ikke vil selv.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØHH?: Ikke bry deg med 10na - hun er sånn på skift med alle uten noe beviselig grunnlag :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det andre jenter her som ikke liker å bli slikket? Eller er jeg faktisk unormal på denne greia her?

Heldigvis er vi forskjellige her i verden, og glade skal vi være for det!

Tenk hvor kjedelig verden ville være med fem milliarder kopier av hverandre!!!

Jeg liker slikking, du liker det ikke...

Jeg liker ris på rumpa, du liker set sannsynligvis ikke...

Det er ikke noe mer unormalt å ikke like å bli slikket enn å ikke like å få ris.

Men så lenge vi er så forskjellige er det viktig at vi kommuniserer godt med partnerne våre. Ingen av oss skal trenge hverken å gi eller ta imot noe vi ikke tenner på/liker.

Så enkelt er det. Så lenge det er godt og begge to liker det er det greit. Hvis ikke må vi kort og godt la være.

Dersom jenta ikke liker å bli slikket og likevel "må" stille opp for partneren, så er det et overgrep. Likedan er det et overgrep dersom en av partene krever at den andre skal gjøre noe (f.eks. slikke) som vedkommende ikke liker. Dette slår alle veier det....

All sex skal være Sikker, Sunn, og Frivillig.

Sånn er det bare med den saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til Barbie, jeg beklager. Det var ikke ment for å rippe opp i noe. Ingen fortjener å oppleve noe sånt og selvsagt har jeg ingenting med det å gjøre hvis du ikke vil selv.

Greit nok å søke råd og meninger, MEN, når noen sier at de ikke vil utdype en ting grunnet meget personlige årsaker..... ja da er ihvertfall jeg oppdratt til å ta hintet om at "dette har du ikke noe med"..... Comprendé? Normal høflighet kalles det, og når normal høflighet ikke opprettholdes; og da spesielt på områder som dette, ja da reagerer jeg, og grunnen til at jeg reagerer er av svært personlige årsaker.

Hvorvidt din misjon her på KG ene og alene er å provosere, ja da bør du komme med bedre skyts enn dette - og dessuten, dette er et diskusjonsforum hvor folk sier sine meninger UTEN å bli provosert. Kanskje du har misforstått en smule......

Og Suzy........ KG's lille blonde hode....... har du ikke noe mer "vettugt" å komme med? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All sex skal være Sikker, Sunn, og Frivillig.

Sånn er det bare med den saken....

Veldig greit oppsummert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

noen jenter liker å suge, noen gjør det ikke. Noen syns det er sånn passe, men elsker å bli slikket.

Noen gutter liker å slikke, noen gjør det ikke. Noen syns det er sånn passe, men elsker å bli sugd. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at du har noe med det,men det har med en voldtekt og gjøre! :cry:

Fornøyd?

Unnskyld meg, trist å høre dette men...

Hvis du rir en fyr.. kalles det for voldtekt? Høres mer eller mindre frivillig ut for meg..

Unntak at han sikter på deg med en avsagd hagle selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Unnskyld meg, trist å høre dette men...

Hvis du rir en fyr.. kalles det for voldtekt? Høres mer eller mindre frivillig ut for meg..

Ta hintet om at dette ikke var noe tema for diskusjon.

At det går an ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min kjære kone liker heller ikke å bli slikket, selv om jeg tror at hun ville elske det om hun bare slappet av. Men hun blir faktisk veldig tent av å suge meg........ikke lett å forstå, skulle kanskje vært omvendt? Jeg savner det for jeg simpelt hen elsker å slikke henne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men hvor inn i helvete tjukk i huet går det an å bli??? Hva pokker vet du om omstendighetene rundt denne voldtekten?

SKJERP DEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH?

Greit nok å søke råd og meninger, MEN, når noen sier at de ikke vil utdype en ting grunnet meget personlige årsaker..... ja da er ihvertfall jeg oppdratt til å ta hintet om at "dette har du ikke noe med"..... Comprendé? Normal høflighet kalles det, og når normal høflighet ikke opprettholdes; og da spesielt på områder som dette, ja da reagerer jeg, og grunnen til at jeg reagerer er av svært personlige årsaker.

Hvorvidt din misjon her på KG ene og alene er å provosere, ja da bør du komme med bedre skyts enn dette - og dessuten, dette er et diskusjonsforum hvor folk sier sine meninger UTEN å bli provosert. Kanskje du har misforstått en smule......

Og Suzy........ KG's lille blonde hode....... har du ikke noe mer "vettugt" å komme med? :hoho:

10na, kan egentlig ikke se for meg deg som den normale høflighets store beskytter. Og at du kritiserer folk som provoserer er vel og bra, men det er vel det eneste du gjør her inne.

Og hvis det ikke er lov til å provosere i en debatt vil jeg si det blir en heller dårlig debatt. Provokasjon er et virkemiddel som kan brukes for å få frem folks oppriktige meninger. Kanskje upassende, men ganske normalt vil jeg si. Og jeg vil ikke si at alt jeg har gjort her inne er å provosere. Men selvsagt, alle meninger som du ikke har vil jo provosere deg tydeligvis.

Du har nok tydeligvis ikke forstått hva jeg mente. Man må jo få lov til å bruke ironi her, uten at du, med din hjerne, fyrer deg opp. Selv om du har opplevd problematiske ting så kan ikke jeg lukte det og ta hensyn til det. Og er man med på en diskusjon og legger ut om sine mest personlige ting, så må man regne med å få spørsmål

tilbake. Man er ikke forskånet for så mye her inne. Bortsett fra noe som heter anonymitet.

Dine personlige årsaker driter jeg i så lenge du snakker om normal høflighet. Har aldrig opplevd normal høflighet fra deg heller stakkar.

By the way, temaet her var slikking og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...